• 1
  • 2
2011-03-13, 21:34
Medlem
Hejsan!

Vissa av er kanske ser detta som ett rop p hjlp eller p ngot annat konstigt sett, men jag vill bara ha ett rakt och rligt svar! Det r s att jag r nstan p grnsen p besatthet av pengar.. vilket jag erknner! Och just det fick mig att gra denna trd!

Jag r vldigt mlmedveten i mitt liv vad gllande att bli rik! Och letar nu efter ev. framtidsjobb fr att n detta (jag r bara 17 r). S skulle ni kunna hjlpa mig att finna ett jobb som r vldigt vlbetalt? Det behver som sagt inte vara ngot aktuellt :P utan bara mer av en fingervisning av vad som finns!

Jag gick ut grundskolan med medelmttiga till hga betyg och det fick mig in p Thoren Business School dr jag pluggar Sam Ekonomi S jag har sjlv valt att utbilda mig till ngon av "hjdarna" i samhllet och valde drfr den skolan :P vad ser ni fr framtid i den utbildning som jag fr? Jag ska ev. g p hgskola/universitet

Drmed:

Frga 1: Vilka jobb r mycket bra betalda som ni tror att jag skulle kunna f med den utbildningen?

Frga 2: Har ni ngra "knep" som kan hjlpa mig senare i livet?

Mvh
Citera
2011-03-13, 21:35
Medlem
Slja knark.
Citera
2011-03-13, 21:38
Medlem
Evolution!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junhager00
(jag r bara 17 r).

Tyvrr s r det 18-rsgrns hr p FB. Hejd!
Citera
2011-03-13, 21:41
Medlem
Strawliess avatar
Fr att bli rik rcker det inte med att frga "Vad kan jag f fr jobb", det rcker inte heller med att frga "Vad kan jag stadkomma". Det gller att stadkomma ngonting, spass att andra frgar "Hur gr du" och "Vad ska vi gra (betala) fr att du ska jobba fr oss?".

Filosofen har talat, ls trd.
Citera
2011-03-13, 21:41
Medlem
h4cked4lifes avatar
Citat:
Hejsan!

Vissa av er kanske ser detta som ett rop p hjlp eller p ngot annat konstigt sett, men jag vill bara ha ett rakt och rligt svar! Det r s att jag r nstan p grnsen p besatthet av pengar.. vilket jag erknner! Och just det fick mig att gra denna trd!

Jag r vldigt mlmedveten i mitt liv vad gllande att bli rik! Och letar nu efter ev. framtidsjobb fr att n detta (jag r bara 17 r). S skulle ni kunna hjlpa mig att finna ett jobb som r vldigt vlbetalt? Det behver som sagt inte vara ngot aktuellt :P utan bara mer av en fingervisning av vad som finns!

Jag gick ut grundskolan med medelmttiga till hga betyg och det fick mig in p Thoren Business School dr jag pluggar Sam Ekonomi S jag har sjlv valt att utbilda mig till ngon av "hjdarna" i samhllet och valde drfr den skolan :P vad ser ni fr framtid i den utbildning som jag fr? Jag ska ev. g p hgskola/universitet

Drmed:

Frga 1: Vilka jobb r mycket bra betalda som ni tror att jag skulle kunna f med den utbildningen?

Mvh
Du mste vara minst 18 r p detta forum !
Citera
2011-03-13, 21:45
Medlem
CaptMorgans avatar
Minimera dina utgifter, maximera dina inkomster. Svrare n s r det inte

Skmt sido, det finns inget svar p frgan "hur blir man rik". Vad som r rikt fr dig r fattigt fr en annan.
Citera
2011-03-13, 21:48
Bannlyst
Kp billigt, slj dyrt.....Hejd.
Citera
2011-03-13, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evolution!

det r lugnt! Min pappa sitter bredvid och kontrollerar allt jag skriver
Citera
2011-03-13, 21:51
Medlem
apatileos avatar
1: skriv inte smileys i varannan mening
Citera
2011-03-13, 21:56
Medlem
sardinen.fisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evolution!

Haha roligaste ikvll!
Citera
2011-03-13, 21:59
Medlem
Clay79s avatar
Citat:
Hejsan!

Drmed:

Mvh

Du kan slja alla dina smileys.
Citera
2011-03-13, 22:01
Medlem
Det knns inte som att ngon hr r speciellt serisa.. vilket jag kan frst med tanke p frgan.

Tack fr era svar iallafall! Kan nn mod lsa trden?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in