• 63 294 online
  • 1 146 120 medlemmar
  • 59 335 187 inlägg
2017-11-25, 10:52
Medlem
Den här tråden har varit död alldeles för länge. Idag lyckades jag äntligen läsa klart den, så nu kommer mina mardrömsträffar.

MARDRÖM 1
I mina unga dagar var jag väldigt social och pratade med allt och alla, tjej som kille, det spelade ingen roll. En dag kommer då en av skolans populära killar fram till mig och ber om mitt nummer:
”Ehm. Nej. Jag känner dig inte? Vem är du?” svarar jag lite kaxigt tillbaka.
- Jag är F**** (F), om du inte vill ge ditt nummer till mig innan du känner mig, så kan jag bjuda ut dig på en träff. Jag lovar att du kommer att känna mig (bättre) efter det.

Sagt och gjort. Jag gick med på att vi kunde fika tillsammans efter skolan, i ett fik nära skolan. Några dagar senare ska träffen ske. Vi sätter oss på fiket och börjar prata. Jag har aldrig upplevt något konstigare. Killen pratar för guds skull inte om annat än knark och att hans bror sitter i fängelse efter att ha slagit ihjäl en annan person. Dessutom luktar han otroligt illa (blandning av knark, ost, lök och svett). Jag börjar må otroligt illa och vill därifrån. Jag berättar för honom att jag måste gå. Jag ska hinna med tåget hem. Han tar tag i min arm och hindrar mig. Nu börjar jag inte bara bli rädd för den här personen, utan även irriterad och riktigt trött på honom.
- Släpp mig, jag ska hem. NU.
”Men.. låt mig åtminstone följa dig till ditt skåp, så jag kan säga hejdå
” svarar han snabbt tillbaka.

Okej. Nu kommer det (för mig) värsta i den historian. Jag tänkte: Ja ja, låt honom följa med mig, då kan jag åtminstone komma härifrån. Vi börjar med raska steg närma oss mitt skåp, TILLS han säger att han måste på toa snabbt och undrar ifall jag inte vill vänta utanför dörren. Inget konstigt. Jag står där och sms:ar lite med en kompis om hur äcklig och sjuk han är. Killen är fan därinne i vad som känns som 100 år. Vem fan bajsar och dessutom såhär länge på en träff med någon de försöker impa på, hinner jag snabbt tänka.

DÅ kommer det. Jag hör honom plötsligt stöna sjukt högt och länge från toan? Han nästintill skriker som en stucken gris. Det här äcklet är alltså inne på toan och runkar, och ville ha mig utanför så jag kunde höra det? Jag tog mitt pick och pack och sprang därifrån snabbare än vinden.
Senast redigerad av lepostier 2017-11-25 kl. 11:14.
Citera
2017-11-25, 11:05
Medlem
MARDRÖM 2

Den här killen var till en början vad som ansågs för att vara en trevlig prick. Men desto mer tiden gick, desto konstigare blev han.

En dag satt han och glodde på mig. Inte på (vad jag tyckte) var ett gulligt sätt, utan på ett skrämmande och halvläskigt sätt. ”Nåväl, han kanske är kär och kommer att säga något gulligt när han är klar med att stirra på mig, så jag ska tycka om honom”, tänker jag.

Då utbrister han helt plötsligt: ”Om du vill kan jag få min moster att fixa dina ögonbryn? Hon kan även färga ditt hår och ge dina fransar ett naturligt böj! Det har hon gjort med mig hihihih”, jag tittar chockat, utan att säga någonting tillbaka. Då fortsätter han ”Jag har färgen cramobulie i håret, otroligt näringsrikt med mycket A-vitaminer som stärker mitt hår. Dessutom är mina ögonbryn alltid perfekt formade eftersom hon vet hur man ska göra. Har även köpt en ansiktsmask som jag tänkte använda. Juste, har också bokat in en manikyr och pedikyr till nästa vecka”. Han bara fortsatte och fortsatte.. Är det en sak som jag inte gillar, då är det killar som har en sjuklig fåfänga. Den här killen var helt sjuk. Johnny Bravo got nothing on him.
Han fortsatte prata om sig själv och sina behandlingar i en hel timme. Tills jag fick stanna honom och gå därifrån. Det här eftersom jag till slut började tveka på om han ens var heterosexuell, trots att det är 5-6 år sedan så tvekar än idag på vad fan den killen egentligen är/var. Sjukt besatt av sig själv är/var han i alla fall.
Senast redigerad av lepostier 2017-11-25 kl. 11:09.
Citera
2017-11-25, 11:41
Medlem
Dejt och dejt. Men hade en vän på besök och vi drack oss redlösa i mina föräldrars hus på den tiden jag bodde hemma och de råkade vara utomlands. Vi hade lite fyllesex helt ohämmat i vardagsrummet men hade ingen lust att sova tillsammans med honom så tänkte förvisa honom till mina föräldrars sovrum men i sista sekund erbjöd jag honom min säng och la mig i mina föräldrars rum ensam.
På morgonen vaknar jag för att gå ner till en utslagen kille med snopp och allt i det fria, väl framme vid sängkanten slog jag mig ned, satte ner min hand i madrassen som var helt fuktig. Lyfte lite på täcket för att konstatera att madrassen var helt blöt och killen vaknar inte.
Jag ser att det ligger en fuktig handduk på golvet och i min naivitet tänker jag att han kanske duschat nyligen och somnat blöt men mitt undermedvetna visste bättre och jag drog mig sakta tillbaka för att undvika eventuella pinsamheter nu när den unge mannen snart skulle vakna.. Tassade tillbaka hör jag ett
"Ey ey vaaa faaaan.. e de.." otydliga ord och täckflippande.. jag får hålla mig för skratt och försöker fråga oberört "Vad är det som har hänt?"

Konstaterades att han hade kissat ner min säng och medan jag var i duschen valde han att släpa ut min madrass i trädgården för alla grannar att se i sina midsommarbestyr. Inte hade han vett att vända den våta sidan mot huset heller.
Citera
2017-11-26, 21:11
Medlem
dialektikers avatar
Usch mina mardrömsdejter i unga dar kunde t ex vara någon från "Heta linjen" (ett telefonnummer man ringde och fick prata med främmande) SÅ fula kunde folk vara. De utgav sig vara något annat än de var. Även kontaktannonser kunde resultera i konstiga utbud. På den tiden var det bara "folk som blev över" som sökte sig till kontaktannonser och dylikt.
Citera