Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-04-08, 22:41
  #2185
Medlem
Haha vilken rolig tråd!

Har tyvärr inget roligt bidrag än, men det kommer!
Citera
2016-04-09, 00:43
  #2186
Medlem
Mooons avatar
Stackars tjej! Men det hade ju varit smart att förbereda din polare. Båda två måste ju blivit chockade.


Citat:
Ursprungligen postat av RilleD
...Nu gäller det för hon ska sova i samma säng som jag, tänker jag! Hon gör sig iordning medans kompisen går och lägger sig i sitt rum. När hon kommer ut är hon klädd i trosor och pösig t-shirt. Hon lägger sig bredvid mig och vi börjar hångla upp varandra och soldaten är i givakt hela tiden för nu ska jag äntligen få sätta på denna underbara tjej! Men... Plötsligt hejdar hon mig och säger "vi kan fortsätta det här men det är en sak du måste veta först" - Jaha vadå?
"Jo, det är så att jag föddes egentligen som en MAN" - VAAAAA??!!
"Ja, men det gör inget för nästa månad ska jag operera mig" - *Sitter upp vid sängkanten utan att säga något*
"Vad tycker du?" - fan, fan, fan, fan, FAN FAN FAN FAAAAAAAN!!!! "Ska vi..." - VAIHELVETE! DU SKA UUUUUUT!!!!
Jag ställer mig upp med riktigt bestämda dunsar i golvet och säger, OM DU INTE DRAR PÅ EN GÅNG SÅ SKA DU SE PÅ FAAAAN!!!
'Det' klär på sig snabbt som fan och under tiden sjunker jag tillbaka in i sängen och börjar inse vilket jävla bedrägeri jag har blivit utsatt för så jag blir bara mer och mer förbannad. När 'det' försöker yttra sig ännu en gång så brister det för mig, DIIIIIN JÄÄVLA IDIOT VA FAAN TRODDE DU?! SKULLE JAG INTE UPPTÄCKA DET?! Samtidigt tryckte jag upp 'det' mot väggen i hallen och min kompis kommer rusande som har hört det mesta (förutom det viktiga) och ser mig hålla tjejen med ett stadigt grepp mot väggen så han sliter ner mig på golvet och skriker "VA FAN GÖR DU? MAN MISSHANDLAR INTE TJERER!!!!" Jag försökte få fram och säga sanningen till min kompis medans 'det' slängde på sig ytterkläderna men det enda jag fick ur mig var DDDDDDDDDET ÄR EN SNUBBE, DIN JÄVLA IDIOT!!!
Kompisen tittar på mig som ett frågetecken och tittar sen på 'det' som säger "Förlåt" och stänger dörren.
Kompisen börjar nu förstå vad som har hänt och vänder aggressiviteten till ett evigt skrattande! Jag själv sätter mig i en hörna och börjar grina som ett litet barn...
Citera
2016-04-17, 13:56
  #2187
Medlem
Jag var ny muslim, hade varit muslim i några veckor. Blev kontaktad av en man online. Minns inte vilket land han var ifrån, har för mig det var något västafrikanskt land.
Han var snygg men inte min typ så jag förklarade att jag inte var intresserad.
Då sa han att han hade något mycket viktigt att berätta om arabiska män, han ville inte att jag skulle råka illa ut om jag senare gifte mig och det var så viktigt jag måste träffa honom så han kunde förklara.
Jag gick med på att träffa honom, han skulle möta mig utanför Ica som låg bredvid mitt hus och jag tänkte att vi går väl bara något varv i området, en promenad skadar ju inte.

Det första han gör är att försöka skaka hand med mig, väntade jag mig inte det från en annan muslim.
Sedan ställer han lite standard artighetsfrågor som man brukar göra när man möts och pratar om vädret typ och frågar hur det känns att använda hijab och sedan blir det tyst, då säger han "Tell me somthing" det var ju han som hade viktiga saker att berätta.. jag tycker det hela bara känns pinsamt och börjar bli irriterad och jag tycker det känns pinsamt att gå med honom, folk kunde ju tro att vi var ett par.
Det är kallt ute så han vill vi går in och sätter oss på McDonalds och inget köper han, känns också pinsamt att bara sitta där då och fortfarande tyst, det där viktiga han hade att säga mig verkar inte existera.
Han börjar prata om sina känslor, då reser jag mig upp och säger att jag vill gå hem och han svarar "Yes we can go home to you "
Jag säger att jag vill gå ensam och går snabbt där ifrån och han står kvar och ser ledsen ut.

Jag har sett honom i mosken ett par gånger efter det.
__________________
Senast redigerad av Cantik 2016-04-17 kl. 14:14.
Citera
2016-04-17, 20:42
  #2188
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RilleD
Mitt bidrag är egentligen något som min kompis blev utsatt för där jag var med i slutet och fick uppleva den mest skrattfyllda natten någonsin i mitt liv. Historien återberättas av mig ur min kompis perspektiv som utspelade sig runt år 2006-2007.

Jag var ute med en kompis under en onsdagskväll på Kickis i Stockholm och vi hade vart där ett bra tag så vi hade därför också blivit ganska snygga och självsäkra. Jag tar sikte på en brud som ser jävligt bra ut, latino brud, smal med stora bröst. När jag närmar mig så möter hon min blick och jag uppfattar hennes sensuella blick som inbjudande och jag närmar mig med bestämda steg.
När jag väl kom fram till henne så sa jag något i stil med "Hej tjejen, kommer du hit ofta?".
Jag kom på mig själv ganska direkt att det var en jävla idiotfråga...
Nåväl, hon svarar väldigt lugnt och trevligt "Jag är här för att träffa någon som du!". FYYYFAN, nu har jag halva inne, tänkte jag!
Vi fortsätter prata om allt möjligt och jag uppfattar henne som otroligt intelligent, snygg och ärlig. Jag kände mig helt paff av att ha träffat en så otroligt skön tjej så jag tänkte, det här får jag inte sabba!!! Jag sträcker fram läpparna som hon möter utan tvekan!
Strax därefter så kommer min kompis fram till mig och säger att vi måste dra. Tjejen som nu presenterar sig som Tanya säger att hon också måste gå. Jag kräver att Tanya ska ge mig hennes nummer så vi kan träffas igen, det gjorde hon med ett leende! WOW!

Med minnet färskt av hennes sensuella stil och utseende så hörde jag av mig till henne dagen efter och då kom vi överens om att träffas på lördagen, efter hon hade slutat jobbet. Hon berättade att hon slutade kl 23:00 då hon jobbade på en Pressbyrå.

Lördagen kom och jag var sjukt nervös, jag var 100% inställd på att få ligga med den här underbara tjejen! Jag åkte in till stan i närheten av den Pressbyrå som hon jobbade på och var där runt kl 21. Fan, jag kan ju inte dyka upp på hennes jobb nu och göra bort mig så jag satte mig på en bar över gatan. Nervös som jag var så försökte jag dra i mig några bira men jag hann inte med fler än två, sen var det dags att möta Tanya igen
Tanya möter mig på baren över gatan och mitt minne svek mig inte!!! Hon var sjukt sexig och hennes beteende var lika sensuellt som innan!
Hon sa ganska direkt där vid baren att hon var trött och ville gå hem och frågade om jag ville följa med henne. "SJÄLVKLART!!!", sa jag och vi hoppade in i en taxi. När vi kom fram till hennes 1:a på söder så kände jag mig så otroligt kåt så jag höll på att sprängas!!!!

Tanya ursäktade sig och gick till badrummet för att byta om. Jag var snabb med att slita av mig alla kläder förutom kallingarna som jag tänkte att hon skulle få slita av!!
När Tanya kom ut från badrummet så hade hon en t-shirt och shorts. "VAFAN", tänkte jag men sa ingenting när hon lade sig bredvid mig i sängen!
Hon gav inga signaler till invit eller något annat överhuvudtaget så då tog jag initiativet och började kela, hångla och börja känna på hennes stora, mjuka bröst. När handen sakta gick ner längs hennes mage stod soldaten givakt och jag kände att nu jävlar händer det! Men precis innan jag når hennes trosor så säger hon "Jag har inte sex på första dejten". VAFAN, det här ser jag som andra dejten, tänkte jag men sa inte emot för jag respekterade hennes vädjan...
Vi sov tillsammans den natten utan att något mer hände.

Nästa gång vi sågs var en onsdag, jag och Tanya gick ut på gamla stan för att roa oss. Jag ringde en kompis för att se om han var ledig och kunde göra oss sällskap, han kom och när hon var på toaletten så sade han till mig "Fan vilken fin brud du har fått tag i". Det blev många drinkar och bira så alla tyckte att vi kunde festa vidare hos min polare, som bodde med några minuters promenad ifrån.

Nu gäller det för hon ska sova i samma säng som jag, tänker jag! Hon gör sig iordning medans kompisen går och lägger sig i sitt rum. När hon kommer ut är hon klädd i trosor och pösig t-shirt. Hon lägger sig bredvid mig och vi börjar hångla upp varandra och soldaten är i givakt hela tiden för nu ska jag äntligen få sätta på denna underbara tjej! Men... Plötsligt hejdar hon mig och säger "vi kan fortsätta det här men det är en sak du måste veta först" - Jaha vadå?
"Jo, det är så att jag föddes egentligen som en MAN" - VAAAAA??!!
"Ja, men det gör inget för nästa månad ska jag operera mig" - *Sitter upp vid sängkanten utan att säga något*
"Vad tycker du?" - fan, fan, fan, fan, FAN FAN FAN FAAAAAAAN!!!! "Ska vi..." - VAIHELVETE! DU SKA UUUUUUT!!!!
Jag ställer mig upp med riktigt bestämda dunsar i golvet och säger, OM DU INTE DRAR PÅ EN GÅNG SÅ SKA DU SE PÅ FAAAAN!!!
'Det' klär på sig snabbt som fan och under tiden sjunker jag tillbaka in i sängen och börjar inse vilket jävla bedrägeri jag har blivit utsatt för så jag blir bara mer och mer förbannad. När 'det' försöker yttra sig ännu en gång så brister det för mig, DIIIIIN JÄÄVLA IDIOT VA FAAN TRODDE DU?! SKULLE JAG INTE UPPTÄCKA DET?! Samtidigt tryckte jag upp 'det' mot väggen i hallen och min kompis kommer rusande som har hört det mesta (förutom det viktiga) och ser mig hålla tjejen med ett stadigt grepp mot väggen så han sliter ner mig på golvet och skriker "VA FAN GÖR DU? MAN MISSHANDLAR INTE TJERER!!!!" Jag försökte få fram och säga sanningen till min kompis medans 'det' slängde på sig ytterkläderna men det enda jag fick ur mig var DDDDDDDDDET ÄR EN SNUBBE, DIN JÄVLA IDIOT!!!
Kompisen tittar på mig som ett frågetecken och tittar sen på 'det' som säger "Förlåt" och stänger dörren.
Kompisen börjar nu förstå vad som har hänt och vänder aggressiviteten till ett evigt skrattande! Jag själv sätter mig i en hörna och börjar grina som ett litet barn...

Han brusade upp sig i onödan. Killen tänder på snygga ladyboys, det är bara gammal osäkerhet kring den egna "manliga" sexualiteten som ställde till det. Han borde ha satt på transan
Citera
2016-04-19, 00:53
  #2189
Medlem
cosmic_dancers avatar
Min kille berättade om väldigt misslyckad dejt. Var en dåvarande kollega som tyckte han skulle träffa en kompis till henne. Sagt och gjort. Problemet var bara att de två hade tydligen jättesvårt att kommunicera och hon hade inte varit speciellt intresserad från första början. Slutade tydligen med att hon gick hem med en annan. Var något mer med som jag inte minns nu.
Citera
2016-04-22, 15:50
  #2190
Medlem
PantherBlues avatar
Har varit på två mardrömsdater; en där jag var mardrömmen och en där den andre var det.

I första fallet så hade jag träffat en kille på en fest. Vi var båda jättefulla men jag ville verkligen hitta ett ragg för att komma över mitt ex som jag var olyckligt kär i och denna killen såg söt ut och verkade rätt intelligent och framför allt intresserad av mig men inte för framfusig. Vi bytte nummer och pratade lite över sms under tre veckor. Jag föreslog att vi skulle ses men han sade att han var för upptagen med nytt jobb och att lära känna sina arbetskamrater. Efter tre veckor föreslog han plötsligt en dejt kommande lördag men jag var bortlovad på hemmafest hos en tjejkompis så föreslog att han skulle komma dit. Det var stor fest i en närliggande stad så jag hade bokat hotellrum till mig själv, han sa att han kände nån kille där som han kunde sova hos. Jag som tänkt att han skulle med till hotellet blev plötsligt lite osäker ifall detta var en dejt eller bara som kompisar.

Hursom, vi sågs på festen och det var trevligt men jag var nervös för att exet smsat mig innan och jag drack alldeles för mycket - typ 6-7 drinkar på nån timme och blev otroligt full. Jag, killen, tjejkompisen som hade festen och några till bestämde oss för att dra ut och hittade ett ställe och vi fick stå i kö säkert en halvtimme. Jag började under den tiden må sämre och sämre och när vi kom fram så ville inte vakten släppa in mig men släppte in de övriga. Jag sa då att jag inte mådde så bra och skulle dra till hotellet (som låg alldeles bredvid nattklubben) och vinglade iväg.

När jag kom in på rummet märkte jag att killen hade följt med mig men jag var för full för att ha märkt detta. Jag spenderade halva natten spyendes inne i badrummet och halva helt utslagen på dubbelsängen. Stackaren låg på ena kanten och frågade mig hur jag mådde och jag som tyckte det var pinsamt att ha blivit för full ljög om att jag nog fått magsjuka eller så. Men han stannade hela natten.

På morgonen så tänkte jag att han får ju i alla fall hotellfrukost och vi drog ner till matsalen. Jag var extrembakis och fick springa och spy några gånger under frukosten och han åt typ ingenting, men förstår att han inte hade nån matlust. Sen åkte vi hem var och en för sig.

Sen så otroligt nog så hörde han av sig på sms dagen efter och frågade hur jag mådde och ville ses igen Så vi dejtade mer vilket gick bättre och sen var vi ihop i ett par år faktiskt. Visade sig att han också blivit dumpad av sin flickvän just innan så han förstod mig


I det andra fallet hade jag fått kontakt med en kille på en dejtingsite som var i samma bransch som jag och gillade en TV-serie kopplad till den branschen som jag också gillade. Han såg helt ok ut på bilderna så det blev dejt. Vi skulle träffas och äta lunch men redan när vi sågs så fattade jag att nåt inte stämde. Jag sa hej och gav honom en liten kram och han var helt stel och tittade inte på mig. Sen sa han att han var väldigt blyg och jag förstod att det var åt social fobi-hållet. Under hela dejten så sa han knappt nåt trots att jag frågade en hel del och försökte få igång ett samtal. Han svarade "vet inte" på allt jag sa och var så rädd att glaset han höll i skakade och han spillde ut sin dricka hela tiden. Tyckte synd om killen men det var ju inte så hett.

Efter 45 min stod jag inte ut längre och sa att jag måste hem. Smsade honom på kvällen och sa att vi nog inte passade ihop och han frågade om det var för att han inte var lika snygg som huvudpersonen i TV-serien. Men vi är ytligt bekanta än idag faktiskt, säger hej om vi ses på stan och så.
Citera
2016-04-22, 16:16
  #2191
Medlem
PantherBlues avatar
Kom ihåg fler skumma dejter.

Började snacka med en kille på en dejtingsite. Vi bestämde att vi skulle ses på ett cafe i närheten av hans jobb. Helst ville han att jag skulle komma och hälsa på honom på jobbet men det kändes väldigt konstigt så det ville jag inte. Han såg väldigt fin ut på bilderna jag sett.

Jag var lite tidig till cafet och satte mig vid ett bord och beställde en kaffe och väntade. Han kom efter en stund men satte sig vid ett annat bord och tittade på mig. Vi hade de kläder vi bestämt att vi skulle ha så han måste känt igen mig. Jag var lite osäker även fast han var lika snygg irl. Det var väl han?! Jag fick ett sms av honom då där han skrev "Hej! Jag sitter här för tänker att mitt ex eller nån som känner henne kanske ser mig annars och hon är så svartsjuk. Du är fin!" och så ville han sex-smsa. Jag spelade med litegrann och försökte få honom till mitt bord men han vägrade, även trots att jag sa att han kunde låtsas vara en kompis bara. Tydligen var exet svartsjukt även på tjej-kompisar.

Till slut gick jag och han fortsatte smsa mig och försökte få mig att komma till hans jobb för sex. Jag sa att jag inte hade sex med folk jag inte kände och ville han inte ens lära känna mig som kompis så nej. Synd för han var väldigt fin. Han fortsatte höra av sig länge efteråt men när jag inte gav med mig så ville han istället ha råd om hur han skulle kunna övertala hans ex kompis att ligga med honom utan att exet fick veta.

Träffade en annan kille från dejtingsiten som skrivit att han gillade att skämma bort tjejer. Jag hade aldrig varit på nån lyxdejt tidigare så blev ju lockad och han var hyfsat snygg. Han bodde i en närliggande stad men sa att han gärna körde de 4-5 timmarna till mig för en dejt. Sagt och gjort så hämtade han upp mig i sin lyxbil och tog med mig till stans dyraste restaurang. Han bjöd mig på massor av dyrt vin och jag valde en massa dyr mat (gick säkert på flera tusen...). Sen så gick vi vidare och jag blev bjuden på drinkar och grejer. Problemet var att jag inte var det minsta attraherad av honom pga hans hemska dialekt Han var trevlig och rolig att prata med dock och dejten var i sig trevlig men jag kände en viss press på avslutssex. Till slut blev det sen och han sa att han bokat hotellrum på det finaste hotellet i stan. De "hade bara" lyx-sviter kvar tydligen så det blev en sån. Han försökte kyssa mig då men jag duckade undan och sa att jag måste hem, ljög att jag hade barn och barnvakten inte kunde stanna längre. Han blev lite paff men sa okej. Han smsade mig sen på kvällen att hotellrummet var jättefint men att det var rätt ensamt där. Jag hade hemskt dåligt samvete
Citera
2016-07-01, 04:00
  #2192
Medlem
chondropythons avatar
En av de roligaste trådarna ja läst hittils. Har haft en del väldigt lyckade dejter men ett antal misslyckade ska tilläggas. Kan dela med mig av en som hände 2007. Reggade mig på knullkontakt.se då jag var 20 år gammal. Började där skriva med en tjej som såg bra ut på bilderna. Vi bytte msn och fortsatte snacka där. Hon verkade lite halvskum, kan inte riktigt sätta fingret på vad. Fick några fler bilder på henne och allt såg bra ut sålångt.

Hon bodde ca 7 mil från mig och vi bestämde för att träffas. Min polare skulle till sin sommarstuga en bit ifrån och hade vägarna förbi där hon bodde. Han körde dit mig och mina förväntningar var hyfsat höga. Kliver ur bilen medans polare sitter kvar då han är nyfiken o ville se hur hon ser ut. Hon kommer ut och möter mig och det var verkligen inte alls vad jag hade väntat mig. Jag vet att hon skrev innan att hon var 163 cm lång och jag tyckte hon såg ut på bilderna som hon vägde runt 50-55 kg max. Men hon vägde snarare runt 90 kg. Jaja sagt o gjort ja kunde inte bara hoppa in i bilen och rivstarta därifrån utan tänkte jag får löpa linan ut. Gick fram till min polare som såg chockad ut och sa hejdå till honom, det sista han sa till mig innan han drog var att om du får för dig sätta på henne så använd för i helvette skydd.

Jag gick med henne in i lägenheten som var riktigt sunkig, luktade pyton och ordentligt stökigt var det. Till min förvåning hade hon en tjejkompis där som jag inte hade en aning om skulle vara där. Dejten gick inget vidare då jag tappade suget helt när jag såg hur hon egentligen såg ut. vi åt mat alla och snackade väl lite men min dejt satt mest o ställde skumma frågor och smsa med sin mobil hela jävla tiden. och ja hennes kompis sov dessutom över. Sen var det dags att sova och jag var som ni säkert förstår inte sugen på o ligga men vi gav varandra en godnattpuss iallafall :P
När jag vaknade smsa ja min kompis o frågade om han skulle hemåt där vi bodde så han hämtade upp mig och dejten gjorde mig sällskap dit o sa jag gärna får höra av mig sen. Vilket jag inte gjorde men hon skrev lite sms men jag svarade aldrig på nåt. Min polare fick sig iallafall ett gott skratt på bilfärden hem
Citera
2017-02-19, 21:46
  #2193
Medlem
Detta är Flashbacks bästa tråd. Snälla, skriv fler bidrag! Har ingen bra historia på lager just nu, men det kommer.
Citera
2017-02-19, 23:04
  #2194
Medlem
shevitas avatar
Tjejen på bilderna såg fan inte ut så irl. Såg ut som en kossa. Gentleman som jag är, avbröt jag inte dejten, utan bjöd henne på drinkar och även skumpa hemma hos mig senare.

Den här kossan fick för mycket luft efter alkoholintag och började dravla om hur glad jag ska var minsan, att hon är i mitt sällskap. Såg det mellan fingrarna och fortsatte vara trevlig. Men here we go again, hon började bete sig konstigt och nästan tjafsa med mig om skitsaker som vi kom in på. Allmäna saker. Hon blev nästan aggressiv. Förstod att jag hade med ett psycho att göra, så jag bad henne att gå. Hon står där som ett fån och kollar på mig.

Till slut gick hon, jag låste dörren fort som fan.
Citera
2017-02-20, 00:14
  #2195
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shevita
Tjejen på bilderna såg fan inte ut så irl. Såg ut som en kossa. Gentleman som jag är, avbröt jag inte dejten, utan bjöd henne på drinkar och även skumpa hemma hos mig senare.

Den här kossan fick för mycket luft efter alkoholintag och började dravla om hur glad jag ska var minsan, att hon är i mitt sällskap. Såg det mellan fingrarna och fortsatte vara trevlig. Men here we go again, hon började bete sig konstigt och nästan tjafsa med mig om skitsaker som vi kom in på. Allmäna saker. Hon blev nästan aggressiv. Förstod att jag hade med ett psycho att göra, så jag bad henne att gå. Hon står där som ett fån och kollar på mig.

Till slut gick hon, jag låste dörren fort som fan.

Det var ju "snällt" av dig. Men ingen mår bra av ett lögnaktigt beteende, då är det bättre att avsluta dejten på ett trevigt sätt, tycker jag. Möjligen kan det vara så att hon kände av din avsmak och fick mixed signals när du låtsades gilla att umgås med henne, det kanske man blir lite konstig av ... 🙄

Men cred till dig att du verkar så omtänksam, lägg det på någon som förtjänar det nästa gång bara.
Citera
2017-02-20, 00:28
  #2196
Medlem
l150s avatar
Har inte upplevt någon direkt mardröm, men några skeva träffar har man varit med om.

Träffade en tjej för länge sen i Frankrike, började prata lite granna. Drack några öl och bestämde att vi skulle träffas ensamma dagen efter. ( Vi var flera stycken som satt och hängde på ett torg )
Dagen efter så träffades vi och det första hon gjorde var att grabba tag i min arm och nästan springa med mig därifrån.
" Come here , come here".
Började kännas lite olustigt, funderade på vad det var för sattyg hon skulle lura in mig i.
Men jag hängde på.
Hon släpade mig snabbt som fan genom halva staden till ett sjukhus.
Där låg hennes syster/kompis eller nåt i en dialysmaskin full med slangar i näsan.
Fransyskan drog fram en stol till mig och gick sen ut ur rummet.
Och... Dök aldrig upp igen.
Efter 30 minuter så gick jag därifrån, fattade ingenting.
Förstår fortfarande ingenting av den " dejten ".
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback