Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-25, 10:52
  #2197
Medlem
Den här tråden har varit död alldeles för länge. Idag lyckades jag äntligen läsa klart den, så nu kommer mina mardrömsträffar.


MARDRÖM 1
I mina unga dagar var jag väldigt social och pratade med allt och alla, tjej som kille, det spelade ingen roll. En dag kommer då en av skolans populära killar fram till mig och ber om mitt nummer:
”Ehm. Nej. Jag känner dig inte? Vem är du?” svarar jag lite kaxigt tillbaka.
- Jag är F**** (F), om du inte vill ge ditt nummer till mig innan du känner mig, så kan jag bjuda ut dig på en träff. Jag lovar att du kommer att känna mig (bättre) efter det.

Sagt och gjort. Jag gick med på att vi kunde fika tillsammans efter skolan, i ett fik nära skolan. Några dagar senare ska träffen ske. Vi sätter oss på fiket och börjar prata. Jag har aldrig upplevt något konstigare. Killen pratar för guds skull inte om annat än knark och att hans bror sitter i fängelse efter att ha slagit ihjäl en annan person. Dessutom luktar han otroligt illa (blandning av knark, ost, lök och svett). Jag börjar må otroligt illa och vill därifrån. Jag berättar för honom att jag måste gå. Jag ska hinna med tåget hem. Han tar tag i min arm och hindrar mig. Nu börjar jag inte bara bli rädd för den här personen, utan även irriterad och riktigt trött på honom.
- Släpp mig, jag ska hem. NU.
”Men.. låt mig åtminstone följa dig till ditt skåp, så jag kan säga hejdå
” svarar han snabbt tillbaka.

Okej. Nu kommer det (för mig) värsta i den historian. Jag tänkte: Ja ja, låt honom följa med mig, då kan jag åtminstone komma härifrån. Vi börjar med raska steg närma oss mitt skåp, TILLS han säger att han måste på toa snabbt och undrar ifall jag inte vill vänta utanför dörren. Inget konstigt. Jag står där och sms:ar lite med en kompis om hur äcklig och sjuk han är. Killen är fan därinne i vad som känns som 100 år. Vem fan bajsar och dessutom såhär länge på en träff med någon de försöker impa på, hinner jag snabbt tänka.

DÅ kommer det. Jag hör honom plötsligt stöna sjukt högt och länge från toan? Han nästintill skriker som en stucken gris. Det här äcklet är alltså inne på toan och runkar, och ville ha mig utanför så jag kunde höra det? Jag tog mitt pick och pack och sprang därifrån snabbare än vinden.
__________________
Senast redigerad av lepostier 2017-11-25 kl. 11:14.
Citera
2017-11-25, 11:05
  #2198
Medlem
MARDRÖM 2

Den här killen var till en början vad som ansågs för att vara en trevlig prick. Men desto mer tiden gick, desto konstigare blev han.

En dag satt han och glodde på mig. Inte på (vad jag tyckte) var ett gulligt sätt, utan på ett skrämmande och halvläskigt sätt. ”Nåväl, han kanske är kär och kommer att säga något gulligt när han är klar med att stirra på mig, så jag ska tycka om honom”, tänker jag.

Då utbrister han helt plötsligt: ”Om du vill kan jag få min moster att fixa dina ögonbryn? Hon kan även färga ditt hår och ge dina fransar ett naturligt böj! Det har hon gjort med mig hihihih”, jag tittar chockat, utan att säga någonting tillbaka. Då fortsätter han ”Jag har färgen cramobulie i håret, otroligt näringsrikt med mycket A-vitaminer som stärker mitt hår. Dessutom är mina ögonbryn alltid perfekt formade eftersom hon vet hur man ska göra. Har även köpt en ansiktsmask som jag tänkte använda. Juste, har också bokat in en manikyr och pedikyr till nästa vecka”. Han bara fortsatte och fortsatte.. Är det en sak som jag inte gillar, då är det killar som har en sjuklig fåfänga. Den här killen var helt sjuk. Johnny Bravo got nothing on him.
Han fortsatte prata om sig själv och sina behandlingar i en hel timme. Tills jag fick stanna honom och gå därifrån. Det här eftersom jag till slut började tveka på om han ens var heterosexuell, trots att det är 5-6 år sedan så tvekar än idag på vad fan den killen egentligen är/var. Sjukt besatt av sig själv är/var han i alla fall.
__________________
Senast redigerad av lepostier 2017-11-25 kl. 11:09.
Citera
2017-11-25, 11:41
  #2199
Medlem
Dejt och dejt. Men hade en vän på besök och vi drack oss redlösa i mina föräldrars hus på den tiden jag bodde hemma och de råkade vara utomlands. Vi hade lite fyllesex helt ohämmat i vardagsrummet men hade ingen lust att sova tillsammans med honom så tänkte förvisa honom till mina föräldrars sovrum men i sista sekund erbjöd jag honom min säng och la mig i mina föräldrars rum ensam.
På morgonen vaknar jag för att gå ner till en utslagen kille med snopp och allt i det fria, väl framme vid sängkanten slog jag mig ned, satte ner min hand i madrassen som var helt fuktig. Lyfte lite på täcket för att konstatera att madrassen var helt blöt och killen vaknar inte.
Jag ser att det ligger en fuktig handduk på golvet och i min naivitet tänker jag att han kanske duschat nyligen och somnat blöt men mitt undermedvetna visste bättre och jag drog mig sakta tillbaka för att undvika eventuella pinsamheter nu när den unge mannen snart skulle vakna.. Tassade tillbaka hör jag ett
"Ey ey vaaa faaaan.. e de.." otydliga ord och täckflippande.. jag får hålla mig för skratt och försöker fråga oberört "Vad är det som har hänt?"

Konstaterades att han hade kissat ner min säng och medan jag var i duschen valde han att släpa ut min madrass i trädgården för alla grannar att se i sina midsommarbestyr. Inte hade han vett att vända den våta sidan mot huset heller.
Citera
2017-11-26, 21:11
  #2200
Medlem
dialektikers avatar
Usch mina mardrömsdejter i unga dar kunde t ex vara någon från "Heta linjen" (ett telefonnummer man ringde och fick prata med främmande) SÅ fula kunde folk vara. De utgav sig vara något annat än de var. Även kontaktannonser kunde resultera i konstiga utbud. På den tiden var det bara "folk som blev över" som sökte sig till kontaktannonser och dylikt.
Citera
2018-04-19, 12:06
  #2201
Avstängd
uniktanvandarnamns avatar
En mycket blöt kväll

Wow. Har häpnat, våndats och skrikskrattat till denna tråd länge nu... TACK, Flashback!
Är bara på sidan 60 men känner att jag vill bidra för att bumpa denna internetarkeologiska skatt och förhoppningsvis bjuda en eller annan på ett skratt.

Mitt mardrömsmöte där jag både träffar och är ett freak utspelar sig en varm sensommarnatt för ganska många år sedan, på den tid då steampunk började bli ett populärkulturellt fenomen och goth fortfarande var en välkänd stil. Jag hade varit på en fotosession för "alternativa" kläder under kvällen och av någon anledning... kanske någon/några sinnesförvrängande substans(er), kanske en ministroke... tyckte jag att det var en knakelibrakbra idé att dra till den lokala sunkkrogen lååångt hemifrån, i full futuristisk evil space slut-mundering, för att möta upp en vagt bekant tjej som jag flirtsmessat lite med.

Hon beskrevs som en trasig konstnärssjäl, hade snaggad skalle, ärrade armar och berättade i sensuell detalj om sin förkärlek för retro lesbisk BDSM-konst. Kan va' najs med en unik ny upplevelse tänkte jag, så jag ignorerade glatt alla varningslampor och tog mig till mötesplatsen... för helvete vilken fin kropp hon hade på bilderna jag fått! Eftersom min dåvarande snubbe upprepade gånger uppmuntrat könsligt umgänge med andra hondjur men för tillfället var ute på övning släntrade jag kaxigt in på krogen med mitt fräckaste smil fastklistrat i fejset.

Hon kommer fram och mitt leende fryser i en väl dold minipanikattack när hon klängklättrar upp på mig. (Hon glömde visst nämna att hon var typ 20 centimeter kortare än mig?) När hon kysser mig ser jag in i hennes ögon och däri skådar jag bottenlöst vansinne. Helvete! Hon känns labil men pladdrar glatt på och nu inser jag så sakteliga, medan jag beundrar hennes läppar och lyssnar med ett halvt öra, att lokalen är en exhibitionists dröm. Hmmm. Jag å andra sidan gillar Icke att ett byalag av snubbiga grabbar dreglar och tar sig i skrevet när jag är på "dejt". Situationen känns olustig. Jag gillar helt klart henne bäst av alla där och efterhand undrar en ju om hon inte planerade detta det lilla stycket, hehe. Smart! För när hon frågar om vi ska hem till henne hör jag mig själv svara med ett entusiastiskt bifall. Jag var hög, jag var kåt och jag ville fly.

I den sanitära olägenhet där hon bodde börjar jag må lite illa men tänker ändå att vad fan, jag är ju ändå här och bör göra det bästa av situationen så jag dricker kaffe och vatten. Mycket vatten. Galningar är som bekant ofta friska fläktar i sängen och jag hade alla indikationer på att det här skulle bli en minnesvärd natt.

Ett par dryga timmar senare är hon frustrerad över att inte lyckas tvinga mig till orgasm trots otaliga fiffiga verktyg och leksaker. Det känns som att en liten pojke försöker leka tuff. Jag är uttråkad och tycker synd om tjejen som gör sitt allra bästa med 0 framgång så jag fejkar ett lamt ickeklimax och blir lössläppt för att ta över den aktiva rollen och ja... det gör jag med råge, för i detta ögonblick gör allt vatten i min mage sig påmint och utan chans att ens hinna vrida bort huvudet FONTÄNKRÄÄÄKS jag över hela henne. Så där som Linda Blair gör i Exorcisten. Jag är förfärad men hon kåtgnyr och vill att jag fortsätter?! Jag är i chock. Jag blir lite rädd. Skräcklat fingrar jag henne tills hon kommer. Just innan hon däckar i den blöta, nerspydda sängen säger hon att det nog är bäst att jag går för hennes kille kommer dit dagen därpå. (Honom glömde hon visst också att nämna.) Jag säger ingenting alls. Jag går på toaletten, tar på mig mina högst opassande kläder igen och åker sedan den långa vägen hem.

På tåget börjar jag skratta hysteriskt åt hur jävla bisarrt det hela var. Jag ringer min kille för att dela med mig av min misslyckade eskapad och då visar det sig att han visst inte alls gillade att få sina sexuella fantasier förverkligade...? Han kallar mig smutsig och gråter ilskna svartsjuka tårar. Jag orkar inte. Jag lägger på luren till sist och drama av episka mått följer. Det hela slutar med att jag är singel igen två dagar senare.

Jag pratade aldrig med någon av dem igen.
__________________
Senast redigerad av uniktanvandarnamn 2018-04-19 kl. 12:52. Anledning: Stavfel
Citera
2018-04-19, 12:35
  #2202
Medlem
TuckerandDales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uniktanvandarnamn
Wow. Har häpnat, våndats och skrikskrattat till denna tråd länge nu... TACK, Flashback!
Är bara på sidan 60 men känner att jag vill bidra för att bumpa denna internetarkeologiska skatt och förhoppningsvis bjuda en eller annan på ett skratt.

Mitt mardrömsmöte där jag både träffar och är ett freak utspelar sig en varm sensommarnatt för ganska många år sedan, på den tid då steampunk började bli ett populärkulturellt fenomen och goth fortfarande var en välkänd stil. Jag hade varit på en fotosession för "alternativa" kläder under kvällen och av någon anledning... kanske någon/några sinnesförveängande substans(er), kanske en ministroke... tyckte jag att det var en knakelibrakbra idé att dra till den lokala sunkkrogen lååångt hemifrån, i full futuristisk evil space slut-mundering, för att möta upp en vagt bekant tjej som jag flirtsmessat lite med.

Hon beskrevs som en trasig konstnärssjäl, hade snaggad skalle, ärrade armar och berättade i sensuell detalj om sin förkärlek för retro lesbisk BDSM-konst. Kan va' najs med en unik ny upplevelse tänkte jag, så jag ignorerade glatt alla varningslampor och tog mig till mötesplatsen... för helvete vilken fin kropp hon hade på bilderna jag fått! Eftersom min dåvarande snubbe upprepade gånger uppmuntrat könsligt umgänge med andra hondjur men för tillfället var ute på övning släntrade jag kaxigt in på krogen med mitt fräckaste smil fastklistrat i fejset.

Hon kommer fram och mitt leende fryser i en väl dold minipanikattack när hon klängklättrar upp på mig. (Hon glömde visst nämna att hon var typ 20 centimeter kortare än mig?) När hon kysser mig ser jag in i hennes ögon och däri skådar jag bottenlöst vansinne. Helvete! Hon känns labil men pladdrar glatt på och nu inser jag så sakteliga, medan jag beundrar hennes läppar och lyssnar med ett halvt öra, att lokalen är en exhibitionists dröm. Hmmm. Jag å andra sidan gillar Icke att ett byalag av snubbiga grabbar dreglar och tar sig i skrevet när jag är på "dejt". Situationen känns olustig. Jag gillar helt klart henne bäst av alla där och efterhand undrar en ju om hon inte planerade detta det lilla stycket, hehe. Smart! För när hon frågar om vi ska hem till henne hör jag mig själv svara med ett entusiastiskt bifall. Jag var hög, jag var kåt och jag ville fly.

I den sanitära olägenhet där hon bodde börjar jag må lite illa men tänker ändå att vad fan, jag är ju ändå här och bör göra det bästa av situationen så jag dricker kaffe och vatten. Mycket vatten. Galningar är som bekant ofta friska fläktar i sängen och jag hade alla indikationer på att det här skulle bli en minnesvärd natt.

Ett par dryga timmar senare är hon frustrerad över att inte lyckas tvinga mig till orgasm trots otaliga fiffiga verktyg och leksaker. Det känns som att en liten pojke försöker leka tuff. Jag är uttråkad och tycker synd om tjejen som gör sitt allra bästa med 0 framgång så jag fejkar ett lamt ickeklimax och blir lössläppt för att ta över den aktiva rollen och ja... det gör jag med råge, för i detta ögonblick gör allt vatten i min mage sig påmint och utan chans att ens hinna vrida bort huvudet FONTÄNKRÄÄÄKS jag över hela henne. Så där som Linda Blair gör i Exorcisten. Jag är förfärad men hon kåtgnyr och vill att jag fortsätter?! Jag är i chock. Jag blir lite rädd. Skräcklat fingrar jag henne tills hon kommer. Just innan hon däckar i den blöta, nerspydda sängen säger hon att det nog är bäst att jag går för hennes kille kommer dit dagen därpå. (Honom glömde hon visst också att nämna.) Jag säger ingenting alls. Jag går på toaletten, tar på mig mina högst opassande kläder igen och åker sedan den långa vägen hem.

På tåget börjar jag skratta hysteriskt åt hur jävla bisarrt det hela var. Jag ringer min kille för att dela med mig av min misslyckade eskapad och då visar det sig att han visst inte alls gillade att få sina sexuella fantasier förverkligade...? Han kallar mig smutsig och gråter ilskna svartsjuka tårar. Jag orkar inte. Jag lägger på luren till sist och drama av episka mått följer. Det hela slutar med att jag är singel igen två dagar senare.

Jag pratade aldrig med någon av dem igen.

Hahaha shit vilken kväll .

Jag hade nog faktiskt inte haft sex på typ 15 år efter en sådan upplevelse
Citera
2018-04-19, 13:08
  #2203
Avstängd
uniktanvandarnamns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuckerandDale
... hade nog faktiskt inte haft sex på typ 15 år efter en sådan upplevelse

Jag köpte mig en uppsättning riktigt schyssta sexleksaker och undvek folk ett tag.

Haha! Så här i efterhand är det en sjukt kul minnesbild. Hade dock sällan varit så illa till mods som då, när det här hände. Aldrig mer! Nåväl, jag ser det som en osexig men spexig lärdom och jag fick trots allt exakt det jag ville - en alldeles unik upplevelse!

VENI VIDI VOMENS
Citera
2018-04-19, 13:11
  #2204
Medlem
TuckerandDales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uniktanvandarnamn
Jag köpte mig en uppsättning riktigt schyssta sexleksaker och undvek folk ett tag.

Haha! Så här i efterhand är det en sjukt kul minnesbild. Hade dock sällan varit så illa till mods som då, när det här hände. Aldrig mer! Nåväl, jag ser det som en osexig men spexig lärdom och jag fick trots allt exakt det jag ville - en alldeles unik upplevelse!

VENI VIDI VOMENS

Ja unik var den ju definitivt .

Haha man lär så länge man lever och sjuka saker händer ju titt som tätt i sänghalmen
Citera
2018-04-19, 13:37
  #2205
Medlem
Foruejsonlys avatar
Ok, här kommer mitt bidrag, som är en berättelse som min dejt berättade hade hänt henne.

Hon hade haft kontakt med en kille ett tag på en dejtingsida och antagligen tyckte hon att han såg bra ut och var trevlig, de bestämde att träffas och kom fram till att de skulle gå på bio! Hon var först på plats och står och väntar på honom, då det rullar upp en färdtjänstbil och föraren rullar ut dejten sittande i rullstol

Det var killen som hade bokat biljett och naturligtvis fanns det handikappplatser! Hur tänker man när man inte talar om den lilla....lilla...saken att man är rullstolsbunden? Visst, alla är lika mycket värda och sådär!

Det blev ingen mer dejt.
Citera
2018-04-19, 16:31
  #2206
Medlem
Dawlishs avatar
Jag har varit på så många dejter att det är svårt att återge alla. Kul så här i efterhand när man inte är singel längre.

En märklig dejt var helt klart med en kille som jag träffade på nätet och han ville träffas irl. Han jobbade på en bar i närheten och erbjöd mig att komma dit och hänga med honom efter att han slutat jobba. Sagt och gjort så kommer jag dit och han har inte alls slutat jobba utan är i full färd med att servera folk, vilket då slutar med att han sätter mig vid ett bord med hans polare, uteslutande babbesnubbar som jag inte känner överhuvudtaget. Där får jag sitta i 2-3 timmar tills han är färdig, varpå han vill hem till mig. Det hela slutar med att vi bryter oss in på en båt vid hamnen, drar kokain och knullar trots mitt ihärdiga förklarande att jag har mens. Good times.

En annan nät-dejt träffade jag på en bar och han visade sig vara en otroligt sliten psykolog. Han pratade en hel del om sina egna diagnoser och var allmänt trött på livet. I min djupa ensamhet bestämde jag mig trots allt för att åka hem till honom, varpå vi av någon anledning sov på en madrass på balkongen (första våningen och mitten på Juni). Dagen efter väcker han mig 6 på morgonen för att ligga, sedan meddelar han att han ska till jobbet (en Lördag, men han är ju läkare), och ber mig att packa ihop mitt pick och pack och dra. Jag vägrar eftersom jag vill sova och övertalar honom att han får låsa dörren, så hoppar jag ner från balkongen senare (första våningen). Han går till slut med på det och lämnar mig.

Jag vaknar, tar en runda i hans skitiga lägenhet, hittar ett välfyllt medicinskåp med allt från morfin till ångestdämpande. Fyller väskan full med knark, tar mina grejer, hoppar ner från balkongen, krafsar mig ut genom snåriga syrenbuskar och möter barnfamiljer ca 9.30 på en Lördag-morgon på väg till tunnelbanan. Vi hördes aldrig igen.

En annan härlig historia utspelar sig i New York där två unga män approcherar mig på Times Square där jag sitter och äter glass på min ensamna resa. En av dessa raggar vant upp mig och erbjuder sig att visa mig staden, vilket jag går med på. Vi hänger i cirka 5-6 timmar innan jag behöver åka tillbaka till mina släktingar, varpå han blir sjukt stött för att jag inte vill följa med honom hem och knulla och avslutar med att han kunde ha lagt sin dag på någon annan brud istället, och bara vänder och går.

Den sista historian utspelar sig på en påtvingad blind-dejt. Till den dyker upp en 42-årig advokat (jag är då 26) som inte bara visar sig halta utan också är djupt religiös och motsäger sig evolutionsteorin under hela middagen. På promenaden hem försöker han slita min handväska till sig för att "bära" den åt mig, vilket jag motsätter mig inför med motivering om att den är en del av min utstyrsel. Detta lyssnar han inte på utan lyckas slita det lilla, lime-gröna stycket till sig ändå och går stolt med den i handen längs Sveavägen. När jag frågar honom hur det kommer sig att han är halt så undrar han vad jag menar? Haltar jag? Ehhh, ja.... det gör du, får jag då lov att säga, vilket följs av en lång och stel tystnad. Dagen efter vill han ses igen, och sedan igen till helgen. Jag avböjer och vi hörs aldrig mer igen.

Lite tråkigt ändå att man är färdig med alla dessa galenskaper.

Edit: Måste ha med snubben som först ljuger om sin ålder (han visar sig till slut vara nyss fyllda 19, jag är 26), försäger sig genom att nämna att han tog studenten förra året. Passar på att ligga med mig, får sedan ett samtal från sin polare direkt efter som behöver hjälp med något. Ursäktar sig och säger att han är tillbaka inom någon timme. Kommer aldrig tillbaka... samt snor med sig en hasch-bit som jag hade på bordet. Vilken jävla lirare alltså. Niklas, om du läser det här, jag vet att det har gått 4 år, men jag vill ha mitt knark tillbaka.
__________________
Senast redigerad av Dawlish 2018-04-19 kl. 16:35.
Citera
2018-04-20, 08:02
  #2207
Medlem
Pantskaftet:
Jag är i 18 års åldern, sitter på en trevlig hemmafest med ett gäng kompisar och några trevliga damer. En av damerna är rent ut sagt riktigt jävla läcker. "Henne ska jag ha" tänker jag. Kvällen rullar på och vi leker några dryckeslekar, pratar om allt möjligt trams och jag sitter och funderar på hur jag ska gå tillväga med damen i fråga. Det slutar med att vi byter klocka, hon får min och jag får hennes, och jag har givetvis som baktanke att vi måste ses igen för att byta tillbaka. Hon lämnar festen och någon dag senare så skriver hon ett sms och frågar om vi inte ska byta tillbaka klockorna snart. "Självklart ska vi göra det" svarar jag och vi bestämmer träff på en anständig restaurang i stan.

Väl på plats, långt ifrån alkoholens yra, distraherande sorl och dunkande musik så skall jag äntligen få lite kvalitets tid med damen. En servitör kommer med menyerna och vi blickar igenom varsin, varpå hon efter ett tag frågar mig "Vad är det här för något?" och pekar på Kalvburgare på menyn. Jag trodde att hon skojade men efter någon sekund förstår jag att hon är seriös så jag samlar mig och förklarar artigt att det är en hamburgare gjord på kalvkött. "Aha..." utbrister hon. Det är väl bara ett lätt missförstånd, tänker jag men nej, kort därefter kommer nästa fråga. "Vad är det här då?" frågar hon och pekar på en annan uppenbart självklar beskrivning. Såhär fortsätter det tills jag förklarat halva menyn och hon ber mig bestämma rätt åt henne istället. Vid det här laget inser jag att damen är helt IQ befriad och hennes klockrena 10 poängutseende inte kommer väga upp för det överhuvudtaget. Det slutar med att hon suger av mig, för det var tydligen det bästa hon visste. Idag är stackaren fet.

Wakanda:
Jag hade en dejt för inte så länge sedan som slutade ganska oväntat. Vi började prata på en dejting-app och beslutade oss ganska snabbt för att ses, varpå jag bokade bord på en kanon restaurang med tanken att om det går åt helvete så har jag iallafall ätit gott. Jag möter upp damen utanför restaurangen och visar henne till bords. Jag förklarar att man delar maten på den här restaurangen och vi beslutar oss för att välja tre rätter var. Perfekt, maten är kanon. Hon är dock inte lika spännande, utan rent ut sagt tråkig, ointressant, osäker och ganska blyg. Jag håller dock ut genom middagen samtidigt som jag beslutar mig för att det ändå kan sluta trevligt om vi åker hem till mig, vilket vi också gör. Väl på hemmaplan så öppnar jag en flaska vin som vi delar samtidigt som vi sitter och småpratar lite i soffan om allt möjligt.

"Ja, just det, jag har en rumskamrat" upplyser jag henne om när jag hör en nyckel i ytterdörren. In kommer min berusade kompis med en kolsvart donna som inte kan ett ord svenska. "Tjena, det måste vara du som är *****" säger han och presenterar sig "Det här är *****" fortsätter han och pekar på Miss Wakanda. "Helvete" tänker jag och undrar hur jag ska rädda den här situationen. Jag hinner dock inte komma långt i mina funderingar innan kompisen och Wakanda sitter i soffan jämte och råhånglar. En minst sagt obekväm scen utspelar sig i några minuter tills det nyfunna kärleksparet bestämmer sig för att fortsätta inne i sängkammaren. Ljudliga smisk hörs och jag ursäktar mig i stil med "Det kanske är bäst att du åker hem istället, du ska inte behöva vara med om det här. Det blev ju lite konstig stämning här nu." Hon höll med och pep iväg så fort taxin kom.
"Hörru, kom in här" ropar kompisen.
"Nej det är lugnt" svarar jag.
"Come in here before i change my mind" ropar Wakanda.
"Ja, vad fan har jag att förlora" tänker jag, tar av mig kavajen och går in i sängkammare. Där ligger Wakanda spritt språngande naken med kompisens lem i näven. Hon tittar på mig och säger "Take off your clothes if you want your dick sucked". Kläderna hamnade på golvet någonstans och Wakanda börjar suga av både mig och min kompis hejdlöst tills vi kommit i hennes mun båda två. Då kommer den tredje rumskamraten hem och slår upp dörren till sängkammaren. "Vad i helvete håller ni på med?" frågar han. "Take off your clothes if you want your dick sucked, otherwise you can close the door and fuck off." säger Wakanda till honom. Han stängde dörren och gick.
__________________
Senast redigerad av hoMeras 2018-04-20 kl. 08:05.
Citera
2018-12-23, 18:59
  #2208
Medlem
Alltså som jag har skrattat åt allt som folk har råkat ut för, jag återkommer men någon mardrömsdejt också även om den inte samma klass om många andras.

Men här kommer en dejt dock inte inte en mardrömsdejt på något sätt men den var inte vad jag förväntade mig.

Det här var när i slutet på 90talet och jag hade chattat och mailat med en snubbe en längre tid (6 månader+), han bodde i Stockholm och jag i en mellanstor stad i Västsverige så det var ingen dejt planerad, dessutom ville han inte skicka någon bild på sig utan jag fick någon suddig kontur bild med ljus bakifrån som sa nada och någon skum förklaring om att han var någon sorts kändis vilket jag inte trodde ett skit på (tog för givet att han var upptagen, den varianten hade jag ju stött på ett par gånger), men skitsamma han var kul att chatta med iallafall.

En dag skriver han att han ska till min stad då han ska hänga med ett av Sveriges kändaste band just då och undrade om jag ville ses, sure varför inte liksom, verkade ju vara en skön snubbe.
Han fixar så mitt namn står på listan till spelningen och jag går dit, bandet är bra men mina ögon letar mer efter honom under hela spelningen istället för att kolla in bandet och undrar jag när han ska dyka upp men jag vet ju inte vad han gör, han kanske sköter ljudet eller nåt så han är upptagen hela spelningen.
När spelningen är slut så vet jag inte om jag ska gå eller inte så segar mig lite och när jag till slut ger upp för att gå så kommer en kille fram och frågar om jag är A jaa säger jag (och tänker jaja han var ju ganska söt ändå ) men så fortsätter han att jag ska hänga med bakom sen där N väntar på mig, det här var alltså inte N... varför i helskotta kunde inte N komma ut själv och hämta mig tänker jag lite irriterat.
Går in bakom sen hittar först ingen N men sedan kommer han efter ha varit och duschat och jag får äntligen träffa den här mysko N, ja N visade sig vara sångaren i bandet som spelat.

Nåväl vi tömde logen på sprit och gick och satta oss i en park i närheten blev snorfulla, pratade om livet och hade det allmänt trevligt tills morgonen grydde och hans turnéledare hittar honom efter ett par timmar letande, han är skitförbannad och skriker att om N inte är på den där jävla bussen inom 10 min så från han fan gå till nästa stad. N försökte övertala mig att hänga med några städer, men tyvärr hade jag inte möjlighet just då.

Sågs några gånger och hördes ett tag till efter detta innan det rann ut i sanden.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback