Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-09-27, 09:10
  #2173
Medlem
Niggerbullens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Admiral Krag
Hade hon hemorrojder nä jag fattar vad du menar...det levrade såg ut som skit

Det var väldigt likt avföring faktiskt Åtminstone när man hastigt kollar med en grumlig bakis-blick och direkt på ren instinkt är det första man tänker att man bajsat på sig... Hmm.

Citat:
Ursprungligen postat av SolAsyl
Hade en dejt igår, ingen mardrömsdejt på så vis, men otroligt tråkig dejt.

Det här var vår andra dejt och vi hade bestämt att hon skulle komma över och äta middag hemma hos mig. Jag tycker om att laga mat så jag gick all in på en bra middag.

Städade hela lägenheten, skrev en inköpslista och drog till ICA Maxi. Hon skulle komma över 18:30, jag började laga maten kl 15:00, på menyn stod:

Lammfärsbiffar med svamprisotto, gräddsås och gratinerad fänkål. Till efterrätt tillagade jag en blåbärspaj på blåbär jag själv plockat tidigare i somras, med riktig hemmagjord vaniljsås. Till det serverades ett Amarone vin för 250kr som fick lufta i karaff två timmar innan servering.

Jag dukade fint, tände levande ljus och lät lugn musik spela sävligt från vardagsrummet. Hon kommer över kring bestämd tid, SKITTRÖTT. Tittar runt lite i lägenheten.
Jag steker upp lammfärsbiffarna och värmer gräddsåsen och så sätter vi oss och äter.
Hon tittar på telefonen 2ggr i minuten under middagen, säger knappt något, men tycker maten var god. Smuttar lite på vinet.

Tänker att det kan vara lite spänt i början, men tar det lugnt och njuter själv av maten. Efter middagen så sätter vi oss för att se en film, hon har knappt rört vinet och lämnar det vid matbordet. Fortfarande har vi knappt pratat om något, vi äter blåbärspajen och ser på en film.
Ingenting händer, efter filmen lyckas vi prata om något... EX!
Hon berättar att hon är van med struliga killar, det skulle visa sig innebära kriminella.
Då inser jag att allt jag gjort går tvärt emot vad hon går igång på.
Skulle alltså struntat i att städa lägenheten, sprida ut lite gamla ölburkar, installera lysrörsbelysning, ritat hakkors på väggarna och kräva att hon ställer sig i köket medans jag kollar på porrfilm.

Jag följde henne till bussen och vi sa hej då.

Haha! Jag tycker lite synd om dig som verkade anstränga dig ganska hårt för att få till en så bra dejt som möjligt, tveksamt om jag skulle orkat göra allt du gjorde ens om det gällde mitt liv
Citera
2015-09-27, 09:21
  #2174
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HataFeminister
Matlagning 3,5 timme innan och karaff för en andra dejt & så misslyckas du ändå. För helvete...Ni känns båda som stela och konstiga typer. Är du heterosexuell ens? Fundera över det för din inköpslista, 3,5 timmes förberedning, karaff och resterande inlägg säger något annat. Gör en rolig drink, 15 minuters middag som lika bra kan misslyckas för det struntar töserna i ändå, skämta, lyssna och så hade ni haft en bra dejt tillsammans. Hur svårt ska det vara? Kriminella snubbar är ännu mer värdelösa än vad du är men orsaken till att de får till det/lyckas med sina dejter/skaffar sina flickvänner är inte på grund av sakerna du nämner utan att de flesta av dem går in med lugn attityd till tjejer och gör dem bekväma och underordnade mannen. Töserna må säga en sak men fittan vill oftast något annat.

Haha, är jag stel och konstig för att man lagar en god middag? Aja, nu blev det akward redan från start, troligen för att hon såg att jag hade tänt levande ljus och gjort det mysigt. Det var helt enkelt inte hennes grej och blev uttråkad, sedan gick det inte rädda på något vis.
Vi är dock alldeles för olika som människor, det finns många tjejer som skulle kastat trosorna av sig direkt efter den middagen och på så vis så gjorde ju middagen sitt jobb, dvs att hon inte var den typen av tjej / inget jag heller vill ha.
Personkemin stämmer inte, därför hade vi det inte roligt och prata / kunde skratta. Men jag är inte på något sätt Beta-Hane eller tråkig.
Citera
2015-09-27, 09:24
  #2175
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SolAsyl
Haha, är jag stel och konstig för att man lagar en god middag? Aja, nu blev det akward redan från start, troligen för att hon såg att jag hade tänt levande ljus och gjort det mysigt. Det var helt enkelt inte hennes grej och blev uttråkad, sedan gick det inte rädda på något vis.
Vi är dock alldeles för olika som människor, det finns många tjejer som skulle kastat trosorna av sig direkt efter den middagen och på så vis så gjorde ju middagen sitt jobb, dvs att hon inte var den typen av tjej / inget jag heller vill ha.
Personkemin stämmer inte, därför hade vi det inte roligt och prata / kunde skratta. Men jag är inte på något sätt Beta-Hane eller tråkig.

Tror du bedömer fel att det inte var "hennes grej". Hon tycker nog att du är för bra för henne och skämdes för att du ansträngt dig så mycket för någon som hennes skull. Brukar vara så med tjejer som dras till kriminellt pack. Hon tycker inte att hon är värd mer och att hon får värde i förhållandet av att rädda och vara någon att luta sig mot för någon som fuckat up sitt liv. Hon vet inte riktigt vad hon ska ta sig till med en skötsam kille som behandlar henne väl. Hon undrar då om du misstagit henne för att vara någon/något annat än hon är, och går bara och väntar på när du ska genomskåda henne och bli arg för att hon lurat dig.
Citera
2015-09-27, 09:35
  #2176
Medlem
Pescasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SolAsyl
Haha, är jag stel och konstig för att man lagar en god middag? Aja, nu blev det akward redan från start, troligen för att hon såg att jag hade tänt levande ljus och gjort det mysigt. Det var helt enkelt inte hennes grej och blev uttråkad, sedan gick det inte rädda på något vis.
Vi är dock alldeles för olika som människor, det finns många tjejer som skulle kastat trosorna av sig direkt efter den middagen och på så vis så gjorde ju middagen sitt jobb, dvs att hon inte var den typen av tjej / inget jag heller vill ha.
Personkemin stämmer inte, därför hade vi det inte roligt och prata / kunde skratta. Men jag är inte på något sätt Beta-Hane eller tråkig.


Skulle personligen känna att något sådant skulle vara ganska krystat, tända ljus, lyx vin och grejer.
Visst det är en jättefin tanke men lite väl för att vara andra dejten solen

själv skulle jag inte ens lägga totalt 50kr på en tjej vid första eller andra dejten - inte för att de inte är värd det men tänk om man bjuder ut en tjej på fin restaurang och får betala 250kr för henne och sedan visar det sig att man inte klickar - då är de där 250kr rätt bortkastade.

vid 4de eller 5e dejten kan jag tänka mig att bjuda på tacos - men enbart om hon själv hjälper till med matlagningen förstår mig verkligen inte på de här killarna som bjuder tjejerna på krogen på dyra drinkar och öl - känns som om att de försöker köpa tjejen ifråga.
__________________
Senast redigerad av Pescass 2015-09-27 kl. 09:37.
Citera
2015-09-27, 09:35
  #2177
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Tror du bedömer fel att det inte var "hennes grej". Hon tycker nog att du är för bra för henne och skämdes för att du ansträngt dig så mycket för någon som hennes skull. Brukar vara så med tjejer som dras till kriminellt pack. Hon tycker inte att hon är värd mer och att hon får värde i förhållandet av att rädda och vara någon att luta sig mot för någon som fuckat up sitt liv. Hon vet inte riktigt vad hon ska ta sig till med en skötsam kille som behandlar henne väl. Hon undrar då om du misstagit henne för att vara någon/något annat än hon är, och går bara och väntar på när du ska genomskåda henne och bli arg för att hon lurat dig.

Intressant!
Ja, din analys är nog bättre än min, hon berättade om sin bror som åker in och ut hela tiden på fängelse, senast satt han inne 1 år, hela familjen hade emellanåt fått utstå hot, kränkelser och vandaliserade hem.
Citera
2015-09-27, 09:45
  #2178
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pescass
Skulle personligen känna att något sådant skulle vara ganska krystat, tända ljus, lyx vin och grejer.
Visst det är en jättefin tanke men lite väl för att vara andra dejten solen

själv skulle jag inte ens lägga totalt 50kr på en tjej vid första eller andra dejten - inte för att de inte är värd det men tänk om man bjuder ut en tjej på fin restaurang och får betala 250kr för henne och sedan visar det sig att man inte klickar - då är de där 250kr rätt bortkastade.

vid 4de eller 5e dejten kan jag tänka mig att bjuda på tacos - men enbart om hon själv hjälper till med matlagningen förstår mig verkligen inte på de här killarna som bjuder tjejerna på krogen på dyra drinkar och öl - känns som om att de försöker köpa tjejen ifråga.

Jag är beredd att hålla med dig, känns som att jag "over-did-it", men nu var inte den här tjejen mitt första val utan snarare bara ett test inför en annan tjej som jag ska träffa nästa helg.

När jag reflekterar över det såhär i efterhand är det en dålig idé att så tidigt ha en dejt hemma, har lyckats bäst när man ses ute och äter och festar till det. Sedan bör man nog laga maten tillsammans om man ska äta hemma så det inte blir sådan överbjuden lyxbehandling.
Citera
2015-09-27, 12:23
  #2179
Medlem
Admiral Krags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HataFeminister
de flesta av dem går in med lugn attityd till tjejer och gör dem bekväma och underordnade mannen. Töserna må säga en sak men fittan vill oftast något annat.
Definiera lugn attityd..att inte vara stolt för sin egen skull, att inte vilja representera sig själv så som man vill, dvs inte ta sig på blodigt allvar?.

Hur gör dom henne underordnad mannen menar du?..
Eller menar du att kvinnan redan ser sig som underordnad mannen? det har jag svårt å tro

Citat:
Ursprungligen postat av Pescass
Skulle personligen känna att något sådant skulle vara ganska krystat, tända ljus, lyx vin och grejer.
Visst det är en jättefin tanke men lite väl för att vara andra dejten solen

själv skulle jag inte ens lägga totalt 50kr på en tjej vid första eller andra dejten - inte för att de inte är värd det men tänk om man bjuder ut en tjej på fin restaurang och får betala 250kr för henne och sedan visar det sig att man inte klickar - då är de där 250kr rätt bortkastade.

vid 4de eller 5e dejten kan jag tänka mig att bjuda på tacos - men enbart om hon själv hjälper till med matlagningen förstår mig verkligen inte på de här killarna som bjuder tjejerna på krogen på dyra drinkar och öl - känns som om att de försöker köpa tjejen ifråga.
Hon lagade köttfärssås när hon var på besök hemma hos mig igår, ingredienserna kostade mig säkert 70! kr, detta var första dejten! och sista dejten hoppas jag!.
Vi drack bordsvatten med isen! som jag hade brutit själv!

Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Tror du bedömer fel att det inte var "hennes grej". Hon tycker nog att du är för bra för henne och skämdes för att du ansträngt dig så mycket för någon som hennes skull. Brukar vara så med tjejer som dras till kriminellt pack. Hon tycker inte att hon är värd mer och att hon får värde i förhållandet av att rädda och vara någon att luta sig mot för någon som fuckat up sitt liv. Hon vet inte riktigt vad hon ska ta sig till med en skötsam kille som behandlar henne väl. Hon undrar då om du misstagit henne för att vara någon/något annat än hon är, och går bara och väntar på när du ska genomskåda henne och bli arg för att hon lurat dig.
Men du! jag är ju kriminell inombords, åtm rebell, så varför är det ingen tjej som försöker göra inbrott i mig och rädda mig från mitt uppfuckade liv? .

Min dejt ifrån gårdagen tyckte sig heller inte vara vatten värd, hon var en medberoende
bekräftelsesökerska efter uppskattning för att hon inte fick det ifrån sitt ex, så bara jag INTE vara ignorant så spelade dom ingrodda matfläckarna på kaklet ingen roll för henne, det är symtomatiskt alla mina tjejer att dom vill inte ha något från mig, dom vill bara att inte ha något specifikt från mig
__________________
Senast redigerad av Admiral Krag 2015-09-27 kl. 12:44.
Citera
2015-12-06, 20:42
  #2180
Medlem
Isnatts avatar
Jag var på en internetdate för ett tag sedan. Eller var på och var på - vi sågs hemma hos mig. Ja, hon såg ju inte alls ut som på bilderna, alls. Säkert dubbelt så stor med lite krulligt rött hår
Dessvärre blev jag berusad och lät henne suga av mig och det gjorde hon med bravur i alla fall. Tackar min lyckliga stjärna att jag inte låg med henne, det hade lett till ångest i månader över ev. graviditet.
Puttade ut mig från sängen i sömnen så jag låg som ett sträck längst ut till slut och snarkade så jag fick gå och lägga mig på soffan under en filt, och det i min egen bostad alltså
Måste bli bättre på att kolla på bilderna. Eller, jag kommer nog aldrig mer internetdejta.
Har dessutom verkligen kommit fram till att jag aldrig mer vill ha en flickvän.
Citera
2015-12-06, 20:52
  #2181
Medlem
Mooons avatar
Var dina foton med verkligheten överensstämmande då? Är du attraktiv?


Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Jag var på en internetdate för ett tag sedan. Eller var på och var på - vi sågs hemma hos mig. Ja, hon såg ju inte alls ut som på bilderna, alls. Säkert dubbelt så stor med lite krulligt rött hår
Dessvärre blev jag berusad och lät henne suga av mig och det gjorde hon med bravur i alla fall. Tackar min lyckliga stjärna att jag inte låg med henne, det hade lett till ångest i månader över ev. graviditet.
Puttade ut mig från sängen i sömnen så jag låg som ett sträck längst ut till slut och snarkade så jag fick gå och lägga mig på soffan under en filt, och det i min egen bostad alltså
Måste bli bättre på att kolla på bilderna. Eller, jag kommer nog aldrig mer internetdejta.
Har dessutom verkligen kommit fram till att jag aldrig mer vill ha en flickvän.
Citera
2015-12-06, 20:54
  #2182
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mooon
Var dina foton med verkligheten överensstämmande då? Är du attraktiv?
Ja det var dom, har faktiskt lagt ut dom 3 sämsta bilderna på mig för att ingen ska få falska förhoppningar . Nej, jag är inget att hänga i julgranen direkt.
Citera
2016-03-04, 09:31
  #2183
Medlem
Mullrets avatar
Då Mullret haft roligt åt alla saker som hänt i denna tråd så får man väl skicka ett par egna bidrag.

Biobesöket som fallerade totalt

En trevlig tjej accepterade mitt förslag att gå och se " Jakten på den försvunna skatten". Som alla vet var detta inte igår men Mullrets minne är intakt kring denna episod. Nåväl, tjejen som vi kan kalla Ulrika dök upp utanför bion. Vi hade språkats och setts lite löst på stan osv. Så, helt nytt var sällskapet inte. Jag köpte biljetter till stolar lite längre bak i salongen då man på grottmanér tänkte det kunde hända lite mer än glo på filmen. Vilket det gjorde...

Filmen rullade igång och var såklart i början lite tam, men det skulle komma fler och fler cliffhangers för öka på spänningen.

Någon som hört Hesa Fredrik ? Alltså varningssignalen som sker varje måndag i månaden 1500 ?

Ulrika började röra på sig lite oroligt i stolen och jag tänkte hon levde sig in väl mycket i filmen, men vad spelade det för roll, vi var ju där för ha lite kul.

" AKKKKKKKTTTTTTAAAAA DIIIIIIIIIIIG - BAAAAKOM DIG " skreks i mitt vänstra öra. Harrison Ford var då under attack från någon vilding med kniv eller annat. Well, skrika var kanske inte rätt ord. En marinkårssergeant har inte samma röstresurser om Ulrika. Många dagar på en förskola hade stärkts Ulrikas röst till en hårdhet för klara dimma, dis, snöfall, Armageddon och buller.

Halva publiken vände sig om.

Sedan fortsatte detta. Så snart hjälten i filmen var i knipa, attack eller annat så gastade Ulrika så det dånade i salongen. Mullret kunde inte få tyst på fanskapet...

Nåväl, snart slutar väl filmen tänkte Mullret - då kan man smita ut obemärkt. Nejdå - Ulrika skulle se alla eftertexterna och höll Mullret´s vänstra arm i ett grepp som en sumobrottare svårligen kunnat ta sig ur.

Under tiden passerade de andra besökarna ut och de blickarna jag fick var inte nådiga...

Bra film sa Ulrika...
__________________
Senast redigerad av Mullret 2016-03-04 kl. 09:35.
Citera
2016-04-07, 19:31
  #2184
Medlem
Mitt bidrag är egentligen något som min kompis blev utsatt för där jag var med i slutet och fick uppleva den mest skrattfyllda natten någonsin i mitt liv. Historien återberättas av mig ur min kompis perspektiv som utspelade sig runt år 2006-2007.

Jag var ute med en kompis under en onsdagskväll på Kickis i Stockholm och vi hade vart där ett bra tag så vi hade därför också blivit ganska snygga och självsäkra. Jag tar sikte på en brud som ser jävligt bra ut, latino brud, smal med stora bröst. När jag närmar mig så möter hon min blick och jag uppfattar hennes sensuella blick som inbjudande och jag närmar mig med bestämda steg.
När jag väl kom fram till henne så sa jag något i stil med "Hej tjejen, kommer du hit ofta?".
Jag kom på mig själv ganska direkt att det var en jävla idiotfråga...
Nåväl, hon svarar väldigt lugnt och trevligt "Jag är här för att träffa någon som du!". FYYYFAN, nu har jag halva inne, tänkte jag!
Vi fortsätter prata om allt möjligt och jag uppfattar henne som otroligt intelligent, snygg och ärlig. Jag kände mig helt paff av att ha träffat en så otroligt skön tjej så jag tänkte, det här får jag inte sabba!!! Jag sträcker fram läpparna som hon möter utan tvekan!
Strax därefter så kommer min kompis fram till mig och säger att vi måste dra. Tjejen som nu presenterar sig som Tanya säger att hon också måste gå. Jag kräver att Tanya ska ge mig hennes nummer så vi kan träffas igen, det gjorde hon med ett leende! WOW!

Med minnet färskt av hennes sensuella stil och utseende så hörde jag av mig till henne dagen efter och då kom vi överens om att träffas på lördagen, efter hon hade slutat jobbet. Hon berättade att hon slutade kl 23:00 då hon jobbade på en Pressbyrå.

Lördagen kom och jag var sjukt nervös, jag var 100% inställd på att få ligga med den här underbara tjejen! Jag åkte in till stan i närheten av den Pressbyrå som hon jobbade på och var där runt kl 21. Fan, jag kan ju inte dyka upp på hennes jobb nu och göra bort mig så jag satte mig på en bar över gatan. Nervös som jag var så försökte jag dra i mig några bira men jag hann inte med fler än två, sen var det dags att möta Tanya igen
Tanya möter mig på baren över gatan och mitt minne svek mig inte!!! Hon var sjukt sexig och hennes beteende var lika sensuellt som innan!
Hon sa ganska direkt där vid baren att hon var trött och ville gå hem och frågade om jag ville följa med henne. "SJÄLVKLART!!!", sa jag och vi hoppade in i en taxi. När vi kom fram till hennes 1:a på söder så kände jag mig så otroligt kåt så jag höll på att sprängas!!!!

Tanya ursäktade sig och gick till badrummet för att byta om. Jag var snabb med att slita av mig alla kläder förutom kallingarna som jag tänkte att hon skulle få slita av!!
När Tanya kom ut från badrummet så hade hon en t-shirt och shorts. "VAFAN", tänkte jag men sa ingenting när hon lade sig bredvid mig i sängen!
Hon gav inga signaler till invit eller något annat överhuvudtaget så då tog jag initiativet och började kela, hångla och börja känna på hennes stora, mjuka bröst. När handen sakta gick ner längs hennes mage stod soldaten givakt och jag kände att nu jävlar händer det! Men precis innan jag når hennes trosor så säger hon "Jag har inte sex på första dejten". VAFAN, det här ser jag som andra dejten, tänkte jag men sa inte emot för jag respekterade hennes vädjan...
Vi sov tillsammans den natten utan att något mer hände.

Nästa gång vi sågs var en onsdag, jag och Tanya gick ut på gamla stan för att roa oss. Jag ringde en kompis för att se om han var ledig och kunde göra oss sällskap, han kom och när hon var på toaletten så sade han till mig "Fan vilken fin brud du har fått tag i". Det blev många drinkar och bira så alla tyckte att vi kunde festa vidare hos min polare, som bodde med några minuters promenad ifrån.

Nu gäller det för hon ska sova i samma säng som jag, tänker jag! Hon gör sig iordning medans kompisen går och lägger sig i sitt rum. När hon kommer ut är hon klädd i trosor och pösig t-shirt. Hon lägger sig bredvid mig och vi börjar hångla upp varandra och soldaten är i givakt hela tiden för nu ska jag äntligen få sätta på denna underbara tjej! Men... Plötsligt hejdar hon mig och säger "vi kan fortsätta det här men det är en sak du måste veta först" - Jaha vadå?
"Jo, det är så att jag föddes egentligen som en MAN" - VAAAAA??!!
"Ja, men det gör inget för nästa månad ska jag operera mig" - *Sitter upp vid sängkanten utan att säga något*
"Vad tycker du?" - fan, fan, fan, fan, FAN FAN FAN FAAAAAAAN!!!! "Ska vi..." - VAIHELVETE! DU SKA UUUUUUT!!!!
Jag ställer mig upp med riktigt bestämda dunsar i golvet och säger, OM DU INTE DRAR PÅ EN GÅNG SÅ SKA DU SE PÅ FAAAAN!!!
'Det' klär på sig snabbt som fan och under tiden sjunker jag tillbaka in i sängen och börjar inse vilket jävla bedrägeri jag har blivit utsatt för så jag blir bara mer och mer förbannad. När 'det' försöker yttra sig ännu en gång så brister det för mig, DIIIIIN JÄÄVLA IDIOT VA FAAN TRODDE DU?! SKULLE JAG INTE UPPTÄCKA DET?! Samtidigt tryckte jag upp 'det' mot väggen i hallen och min kompis kommer rusande som har hört det mesta (förutom det viktiga) och ser mig hålla tjejen med ett stadigt grepp mot väggen så han sliter ner mig på golvet och skriker "VA FAN GÖR DU? MAN MISSHANDLAR INTE TJERER!!!!" Jag försökte få fram och säga sanningen till min kompis medans 'det' slängde på sig ytterkläderna men det enda jag fick ur mig var DDDDDDDDDET ÄR EN SNUBBE, DIN JÄVLA IDIOT!!!
Kompisen tittar på mig som ett frågetecken och tittar sen på 'det' som säger "Förlåt" och stänger dörren.
Kompisen börjar nu förstå vad som har hänt och vänder aggressiviteten till ett evigt skrattande! Jag själv sätter mig i en hörna och börjar grina som ett litet barn...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback