Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-07-16, 15:37
  #2161
Medlem
Vad du än gör ligg inte med psykfallet, det kan komma att stå dig dyrt! Rolig läsning i varje fall.
Citera
2015-07-16, 15:39
  #2162
Medlem
apelsinhimlens avatar
Ingen av er förefalla vara normal. Här ringer det varningsklockor från första början.
Citera
2015-07-16, 16:35
  #2163
Medlem
MrFishboys avatar
Sammanfogat ämnen...

/Moderator
Citera
2015-07-16, 18:57
  #2164
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrisenGris

Lång text



Jag tippar på att tjejen är bipolär.

Du råkade nog ut för henne på en mani.

Jag känner igen en del i hennes beteende med bipolära i min omgivning.

/Lexem.
Citera
2015-07-16, 20:37
  #2165
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrisenGris
Lång text

Dejtade du någon som redan hade Sambo? Eller missförstår jag nåt? Eller menar du att hon var inneboende hos någon man bara, och inget mer?
Citera
2015-07-16, 20:43
  #2166
Medlem
Verkar som att hon var hög på ngt när ni var på dejt. I vilket fall ett riktigt så kallat "patientämne" och skulle inte röra i henne med tång.
Citera
2015-09-19, 21:14
  #2167
Medlem
Niggerbullens avatar
För 2 år sedan dejtade jag en tjej under en kortare period. Hon var 3-4 år äldre än mig, ganska snygg, smal och blyg rock-kvinna... Typ. Min enda avsikt med henne var väl att knulla egentligen, när jag tänker efter.

Visade sig att hon inte släppte till så fort ändå, vilket paradoxalt nog blev den enda anledningen till att jag fortsatte träffa henne. Kunde ju inte ge upp när jag försökt i ett par veckor redan, ihärdig som jag var.

Till slut så skulle jag få komma till en kväll efter lite vin och film visade det sig. Nu jävlar skulle hon få kuk! Vi idkade samlag. Riktigt tråkigt missionärssex och hon var som en tyst liten mus trots att vi var rätt fulla. Somnade ganska omgående.

Vaknar dagen efter och hon går upp för att röka eller nått sånt, lämnar sovrummet ett par minuter. Jag tar mig så småningom upp ur sängen och när jag flärpar upp täcket ser jag att det är nått brunt på det ljusrosa lakanet.... WTF tänker jag, har jag bajsat på mig i sömnen eller??? Panikar såklart under några sekunder. Jag har inget bajs i röven, vad i helvete är det där då? Vart kommer det från? Släpper bara täcket och allt, går in på badrummet. Undersöker mig själv lite närmare och när jag drar fram kuken så är den täckt av det bruna med!! Får psykos i 10 sekunder innan jag slår en närmare kik och inser att det är blod och inte bajs.

Kvinnan har alltså mensat ner en fin fläck i sängen och kuken är full av levrat bajs-blod. Jävligt fresh måste jag säga, kul att hon låtsades som ingenting också. Blev inga fler träffar med den kvinnan, av naturliga skäl. Har knullat mens förut men jag uppskattar ju om man kanske säger till innan så jag kan välja själv hur göra eller nått....
Citera
2015-09-26, 23:38
  #2168
Medlem
Admiral Krags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggerbullen
Vaknar dagen efter och hon går upp för att röka eller nått sånt, lämnar sovrummet ett par minuter. Jag tar mig så småningom upp ur sängen och när jag flärpar upp täcket ser jag att det är nått brunt på det ljusrosa lakanet.... WTF tänker jag, har jag bajsat på mig i sömnen eller??? Panikar såklart under några sekunder. Jag har inget bajs i röven, vad i helvete är det där då? Vart kommer det från? Släpper bara täcket och allt, går in på badrummet. Undersöker mig själv lite närmare och när jag drar fram kuken så är den täckt av det bruna med!! Får psykos i 10 sekunder innan jag slår en närmare kik och inser att det är blod och inte bajs.

Kvinnan har alltså mensat ner en fin fläck i sängen och kuken är full av levrat bajs-blod. Jävligt fresh måste jag säga, kul att hon låtsades som ingenting också. Blev inga fler träffar med den kvinnan, av naturliga skäl. Har knullat mens förut men jag uppskattar ju om man kanske säger till innan så jag kan välja själv hur göra eller nått....
Hade hon hemorrojder nä jag fattar vad du menar...det levrade såg ut som skit
__________________
Senast redigerad av Admiral Krag 2015-09-27 kl. 00:00.
Citera
2015-09-26, 23:54
  #2169
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av graffsthlm
Bump på denna underbara tråd!
Men när jag var 18 år

Jag såg en halvrisig tjej på ett av de större sociala medierna som användes då och frågade efter hennes kik utan att ens tänka en sekund över det, nåja fick hennes kik

Ett av de större sociala medierna som användes ? Vilka stora sociala medier som användes då används inte idag fortfarande med tanke på att Kik kom ut för ungefär 3 år sedan?? Det låter på dig som om det är Lunarstorm och MSN du talar om.
Citera
2015-09-27, 00:13
  #2170
Medlem
Admiral Krags avatar
Jag hade en väldigt lyckad hemmaträff en gång, en ganska snygg tjej kom hem till mig..det hade antytts oss emellan att det skulle bli åka av, tydligen skar det sig direkt för hennes del för hon gjorde klart att det inte skulle bli något åka av iaf och då kontrade jag med att det kanske var lika bra att bryta upp, hon vare in-och-ut-på 5 minuter, det låter som ett bra samlag jag vet..men det var inget samlag tyvärr.
Och jag vet exakt vad det berodde på, inte på utseendet..utan på hur jag inte öppnade munnen i tillräckligt hastig takt för henne.

Hon hade bilat i 40 minuter för å ta sig till mig, och jag hade fejat och donat i lägenheten i 4 timmar, så båda fick ju betala iaf! vilket kändes bra!
__________________
Senast redigerad av Admiral Krag 2015-09-27 kl. 00:16.
Citera
2015-09-27, 08:51
  #2171
Medlem
Hade en dejt igår, ingen mardrömsdejt på så vis, men otroligt tråkig dejt.

Det här var vår andra dejt och vi hade bestämt att hon skulle komma över och äta middag hemma hos mig. Jag tycker om att laga mat så jag gick all in på en bra middag.

Städade hela lägenheten, skrev en inköpslista och drog till ICA Maxi. Hon skulle komma över 18:30, jag började laga maten kl 15:00, på menyn stod:

Lammfärsbiffar med svamprisotto, gräddsås och gratinerad fänkål. Till efterrätt tillagade jag en blåbärspaj på blåbär jag själv plockat tidigare i somras, med riktig hemmagjord vaniljsås. Till det serverades ett Amarone vin för 250kr som fick lufta i karaff två timmar innan servering.

Jag dukade fint, tände levande ljus och lät lugn musik spela sävligt från vardagsrummet. Hon kommer över kring bestämd tid, SKITTRÖTT. Tittar runt lite i lägenheten.
Jag steker upp lammfärsbiffarna och värmer gräddsåsen och så sätter vi oss och äter.
Hon tittar på telefonen 2ggr i minuten under middagen, säger knappt något, men tycker maten var god. Smuttar lite på vinet.

Tänker att det kan vara lite spänt i början, men tar det lugnt och njuter själv av maten. Efter middagen så sätter vi oss för att se en film, hon har knappt rört vinet och lämnar det vid matbordet. Fortfarande har vi knappt pratat om något, vi äter blåbärspajen och ser på en film.
Ingenting händer, efter filmen lyckas vi prata om något... EX!
Hon berättar att hon är van med struliga killar, det skulle visa sig innebära kriminella.
Då inser jag att allt jag gjort går tvärt emot vad hon går igång på.
Skulle alltså struntat i att städa lägenheten, sprida ut lite gamla ölburkar, installera lysrörsbelysning, ritat hakkors på väggarna och kräva att hon ställer sig i köket medans jag kollar på porrfilm.

Jag följde henne till bussen och vi sa hej då.
Citera
2015-09-27, 09:09
  #2172
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SolAsyl
Hade en dejt igår, ingen mardrömsdejt på så vis, men otroligt tråkig dejt.

Det här var vår andra dejt och vi hade bestämt att hon skulle komma över och äta middag hemma hos mig. Jag tycker om att laga mat så jag gick all in på en bra middag.

Städade hela lägenheten, skrev en inköpslista och drog till ICA Maxi. Hon skulle komma över 18:30, jag började laga maten kl 15:00, på menyn stod:

Lammfärsbiffar med svamprisotto, gräddsås och gratinerad fänkål. Till efterrätt tillagade jag en blåbärspaj på blåbär jag själv plockat tidigare i somras, med riktig hemmagjord vaniljsås. Till det serverades ett Amarone vin för 250kr som fick lufta i karaff två timmar innan servering.

Jag dukade fint, tände levande ljus och lät lugn musik spela sävligt från vardagsrummet. Hon kommer över kring bestämd tid, SKITTRÖTT. Tittar runt lite i lägenheten.
Jag steker upp lammfärsbiffarna och värmer gräddsåsen och så sätter vi oss och äter.
Hon tittar på telefonen 2ggr i minuten under middagen, säger knappt något, men tycker maten var god. Smuttar lite på vinet.

Tänker att det kan vara lite spänt i början, men tar det lugnt och njuter själv av maten. Efter middagen så sätter vi oss för att se en film, hon har knappt rört vinet och lämnar det vid matbordet. Fortfarande har vi knappt pratat om något, vi äter blåbärspajen och ser på en film.
Ingenting händer, efter filmen lyckas vi prata om något... EX!
Hon berättar att hon är van med struliga killar, det skulle visa sig innebära kriminella.
Då inser jag att allt jag gjort går tvärt emot vad hon går igång på.
Skulle alltså struntat i att städa lägenheten, sprida ut lite gamla ölburkar, installera lysrörsbelysning, ritat hakkors på väggarna och kräva att hon ställer sig i köket medans jag kollar på porrfilm.

Jag följde henne till bussen och vi sa hej då.

Matlagning 3,5 timme innan och karaff för en andra dejt & så misslyckas du ändå. För helvete...Ni känns båda som stela och konstiga typer. Är du heterosexuell ens? Fundera över det för din inköpslista, 3,5 timmes förberedning, karaff och resterande inlägg säger något annat. Gör en rolig drink, 15 minuters middag som lika bra kan misslyckas för det struntar töserna i ändå, skämta, lyssna och så hade ni haft en bra dejt tillsammans. Hur svårt ska det vara? Kriminella snubbar är ännu mer värdelösa än vad du är men orsaken till att de får till det/lyckas med sina dejter/skaffar sina flickvänner är inte på grund av sakerna du nämner utan att de flesta av dem går in med lugn attityd till tjejer och gör dem bekväma och underordnade mannen. Töserna må säga en sak men fittan vill oftast något annat.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback