• 1
  • 2
2004-09-10, 14:34
Medlem
Har fått tag på 9 st Sobril a 15 mg plus en pava rödtjut som jag tänkte ta mig an i afton. Hur utnyttjar jag det bäst? Är ute efter en go kick och sen somna in i lugnt välbehag.
Citera
2004-09-10, 14:45
Medlem
Unbalanceds avatar
Nu vet ju inte jag hur pass van du är vid Sobril eller kombinationen .
Men börja med att ta en 4-6st Sobril vänta ett tag så effekten smyger sig på, sen hoppa på vinet .

Om det inte räcker ta de återstående Sobrilen .
Citera
2004-09-10, 16:09
Medlem
Bfriess avatar
Bara så du vet så föreligger det en risk för andningsdepression när man blandar sobril med alkohol därför får man inte dricka alkohol ihop med sobril. Andningsdepression är när dina andningsorgan slutar fungera och du akn inte andas längre och faller död ner.
Tänkte om du kanske ville veta!
Citera
2004-09-10, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bfries
Bara så du vet så föreligger det en risk för andningsdepression när man blandar sobril med alkohol därför får man inte dricka alkohol ihop med sobril. Andningsdepression är när dina andningsorgan slutar fungera och du akn inte andas längre och faller död ner.
Tänkte om du kanske ville veta!

Desto bättre då.
Citera
2004-09-10, 16:31
Medlem
Andans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanakastre
Har fått tag på 9 st Sobril a 15 mg plus en pava rödtjut som jag tänkte ta mig an i afton. Hur utnyttjar jag det bäst? Är ute efter en go kick och sen somna in i lugnt välbehag.

Skit i vinet o njut av sobrilen
Citera
2004-09-10, 18:37
Medlem
Carpe Diems avatar
Som Bfries påpekade så är kombinationen inte riskfri. Det är mycket svårt att ange lämplig dos. Därför skulle jag rekomendera att starta tämligen försiktigt med någon enstaka tablett. Man ska inte ta några onödiga risker.
Citera
2004-09-10, 18:52
Bannlyst
Har tagit Sobril 25 mg och sedan festat loss några ggr.Lever ännu så tror riskerna är minimala.
Citera
2004-09-10, 22:58
Medlem
Unbalanceds avatar
Har också kommit i upp höjder dosmässigt med Sobril men det menar ju inte att alla klarar det, så jovvist man ska börja försiktigt om man inte gjort det förr .
Citera
2004-09-10, 23:11
Medlem
Är inte riskerna med benso ganska överdrivna? Står ju t.o.m i Benso-FAQ:en här på forumet att alk blandat med benso är fysiskt ofarligt.
Citera
2004-09-10, 23:17
Medlem
Carpe Diems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanakastre
Är inte riskerna med benso ganska överdrivna? Står ju t.o.m i Benso-FAQ:en här på forumet att alk blandat med benso är fysiskt ofarligt.

Jag tillåter mig citera följande:

Citat:
Ursprungligen postat av chilli
Kombinationen höll på att kosta mig livet. Aldrig mer! Akta er!

Det gällde kombinationen öl+sobril

http://forum.flashback.info/scandina...d.php?t=147211
Citera
2004-09-10, 23:17
Medlem
Unbalanceds avatar
Sobril räknas väll inte som en Benzodiazepine ? , eller ?
Citera
2004-09-10, 23:22
Medlem
Bingolikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carpe Diem
Jag tillåter mig citera följande:

Det gällde kombinationen öl+sobril

http://forum.flashback.info/scandina...d.php?t=147211
Skitsnack!Har aldrig känt av något negativt när jag blandat.Tvärtom mått bra även dan efter.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in