Har fått tag på 9 st Sobril a 15 mg plus en pava rödtjut som jag tänkte ta mig an i afton. Hur utnyttjar jag det bäst? Är ute efter en go kick och sen somna in i lugnt välbehag.
Nu vet ju inte jag hur pass van du är vid Sobril eller kombinationen .
Men börja med att ta en 4-6st Sobril vänta ett tag så effekten smyger sig på, sen hoppa på vinet .
Bara så du vet så föreligger det en risk för andningsdepression när man blandar sobril med alkohol därför får man inte dricka alkohol ihop med sobril. Andningsdepression är när dina andningsorgan slutar fungera och du akn inte andas längre och faller död ner.
Tänkte om du kanske ville veta!
Bara så du vet så föreligger det en risk för andningsdepression när man blandar sobril med alkohol därför får man inte dricka alkohol ihop med sobril. Andningsdepression är när dina andningsorgan slutar fungera och du akn inte andas längre och faller död ner.
Tänkte om du kanske ville veta!
Har fått tag på 9 st Sobril a 15 mg plus en pava rödtjut som jag tänkte ta mig an i afton. Hur utnyttjar jag det bäst? Är ute efter en go kick och sen somna in i lugnt välbehag.
Som Bfries påpekade så är kombinationen inte riskfri. Det är mycket svårt att ange lämplig dos. Därför skulle jag rekomendera att starta tämligen försiktigt med någon enstaka tablett. Man ska inte ta några onödiga risker.
Har också kommit i upp höjder dosmässigt med Sobril men det menar ju inte att alla klarar det, så jovvist man ska börja försiktigt om man inte gjort det förr .
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!