Citat:
Ursprungligen postat av Jiimmmiish
Jag ser ditt problem men jag är nyfiken nu, skulle du kunna beskriva kille a lite bättre, för om du ser en chans att kunna göra kille b till en familjefar varför skulle det vara så omöjligt med kille a?
Kille a är väl en steriotyp vegan typ? Han är nörd, älskar serietidningar och lyssnar på kent, är rolig och skön att hänga med.
Edit: Jo därav frågeställningen "är det okey att be honom slå mig". Jag tror bara att sånt måste finnas från början, jag har svårt att se kille a i den rollen (han är feminist vadfan?!) Medans jag tror kille b snarare växer ifrån det när han hittar sig själv (vilket kille a nog redan gjort på sätt och vis)
Citat:
Ursprungligen postat av Westman011
du undrar alltså om du ska va ihopp med svartingen eller svensken?
Nej båda är svenska.
Citat:
Ursprungligen postat av Medve
Vill du att kille A ska slå dig när ni har sex som är ganska vanlig grej eller slå dig när du har gjort nåt dumt eller bara för att?
Hm, det är nog mest en liknelse för ett allmänt beteende. Jag lever gärna i äldre könsroller på så sätt, han måste vara dominant bara men jag vill ju givetvis inte gå runt med blåmärken.
Citat:
Ursprungligen postat av youpendii
Hur kan du på allvar vilja att han kallar dig slyna och slå dig? Hur tänker du egentligen?
Jag är inte ensam om det tyvärr. Som sagt, förklaringen ligger i antingen dålig uppväxt eller kvinnlig natur.
För mig handlar det om någon slags trygghet (ironiskt nog). Han ska vara mannen och jag ska vara kvinnan, gärna på ett överdrivet sätt. Gå tillbaka lite i evolutionen så märker du snart att det inte är så skumt.