2011-03-12, 15:47
Medlem
itsnenes avatar
För några dagar sedan var jag tvungen att operera livmoderhalsen pga av cellförändringar.
Operationen gick smärtfritt till och jag har återhämtat mig fint.

Dock får jag inte tillåtelse att stoppa upp något i slidan, inga tamponger eller så får användas i 4 veckor. Därav måste jag avstå från sex.
Jag undrar dock om det är någon som genomgått denna operation och om det är all "typ" av sex som man ska avstå från. dvs analt och oralt?
Citera
2011-03-12, 15:50
Medlem
xqists avatar
Analsex e grejjen för dig nu
Citera
2011-03-12, 15:51
Bannlyst
Du måste skoja? NATURLIGTVIS är det okej att stoppa upp saker i båda rumpa och hals, herregud. Det är väl livmodern du opererade, inte tarmen eller strupen?
Citera
2011-03-12, 16:38
Medlem
MisterToms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itsnene
För några dagar sedan var jag tvungen att operera livmoderhalsen pga av cellförändringar.
Operationen gick smärtfritt till och jag har återhämtat mig fint.

Dock får jag inte tillåtelse att stoppa upp något i slidan, inga tamponger eller så får användas i 4 veckor. Därav måste jag avstå från sex.
Jag undrar dock om det är någon som genomgått denna operation och om det är all "typ" av sex som man ska avstå från. dvs analt och oralt?

Vad är det som är gjort, och hur? Det blir lite skillnad om du har gjort en konisering eller exempelvis bara tagit bort lite vävnad med laser.

Givetvis får du ha oralt och analt sex. MEN av erfarenhet vet jag att det kan vara lite obehagligt att bli upphetsad direkt efter operationen.
Citera
2011-03-12, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MassivePimp
Du måste skoja? NATURLIGTVIS är det okej att stoppa upp saker i båda rumpa och hals, herregud. Det är väl livmodern du opererade, inte tarmen eller strupen?

Vad underbart att du inte har en tanke på att det kanske är hon som ska få lite saliv i fittan utan antar att hon enbart ska ge.
Citera
2011-03-15, 20:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rakapungen
Vad underbart att du inte har en tanke på att det kanske är hon som ska få lite saliv i fittan utan antar att hon enbart ska ge.

lol wut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in