2013-06-11, 16:49
Medlem
Melestors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KalGustfXVI
Köpte 400 diazepam i Indien svinbilligt o stoppade på olika ställen i bagaget. Reser en hel del men blir aldrig stoppad, brukar ju inte ens se tullare men från Indien ville en tullare kolla mitt bagage. Såg väl full ut. Förberedde mig för bortförklaringar men han brydde sig inte. Hel, ren och nykter så stoppas man ju adrig och skulle de det bryr de sig inte ju. Bulgarien sålde också diazepam. 10 askar fick knappt en höjning av ögonbrynen av tanten. Morfin hade inte indiern till mig i alla fall. Hur lyckades du köpa det där du som gjorde det?

När var det du fick ut diazepam i Bulgarien och vad kostade det?

Finns det mer roliga saker att få ut i Bulgarien och för vilket pris? Hörde zopiklon i någon tråd men är inte helt säker...
2013-06-11, 21:53
Medlem
Hur är det med Tussipax i Paris? Är det receptfritt? Är det lagligt att ta med SMÅ doser hem till Sverige?
2013-09-16, 14:05
Medlem
Ja, vad finns det i Bulgarien? Finns dar zopiclon/zolpidem? Tram? Limovan? Nan som vet?
2013-09-16, 19:21
Medlem
Audacias avatar
På Gran Canaria går det att utan problem få både Kodein (30mg Kodein/500mg Paracetamol ála Citodon) och Tramadol 50mg utan recept!
Köpte senast för bara några veckor sedan, så det är uppdaterat!
2013-11-20, 20:56
Medlem
Old.Hectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Audacia
På Gran Canaria går det att utan problem få både Kodein (30mg Kodein/500mg Paracetamol ála Citodon) och Tramadol 50mg utan recept!
Köpte senast för bara några veckor sedan, så det är uppdaterat!

Ska själv ner till Maspalomas, Gran canaria till våren.
Är det bara att knalla in på närmsta apotek och plocka i hyllorna?
Tänker på Kodein eller tramadol, ligger det framme eller är det nått man måste be om över disk?

Tacksam för svar!
2013-11-21, 03:54
Medlem
GaiNs avatar
I Australien finns det Kodein/Paracetamol-tabletter att köpa receptfritt. De lite starkare eller de större förpackningarna krävs recept för, men det får man direkt på Apoteket utan problem.

Sen finns det också hostmedicin med Dextromethorphan (DXM) att köpa om man gillar sånt.

Må väl
GaiN
2014-04-14, 01:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SeMeNoMore
I italien kan man köpa mycket olika sedativa och cs som är receptbelagda i Sverige. Säkert finns där opiater också.

Vet du om det stämmer att viminol är receptfritt i Italien?

Citat:
Ursprungligen postat av Izuni
I butik, de finns än. Det finns även DHC/paracetamol om man letar noga,

Har britterna folkodin receptfritt fortfarande?
2014-04-14, 10:17
Medlem
Audacias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Old.Hector
Ska själv ner till Maspalomas, Gran canaria till våren.
Är det bara att knalla in på närmsta apotek och plocka i hyllorna?
Tänker på Kodein eller tramadol, ligger det framme eller är det nått man måste be om över disk?

Tacksam för svar!
Både Kodein och Tramadol finns bakom disk, så det måste du be om! Tips är att (självklart?) se ordnad ut, men även att låta som man inte har koll på vad man ber om, tex, "-Hi, i spoke to a doctor last day regarding my back pain, and he said i should visit a pharmacy and ask for something called Tramadol? Is that right?"
Funkar 9/10, och om du väl får något så är det bara att säga att du ska vara där i två veckor, så fråga om du kan få två kartonger på en gång. Det har alltid funkat för mig!

Lycka till!
2014-11-18, 17:43
Medlem
billinge1992s avatar
Bumpar för det var ett tag sedan någon skrev om Filippinerna, skall ner snart och undrar hur det är att köpa Tram eller liknande på apoteken.
2014-11-19, 23:58
Medlem
billinge1992s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billinge1992
Bumpar för det var ett tag sedan någon skrev om Filippinerna, skall ner snart och undrar hur det är att köpa Tram eller liknande på apoteken.

Uppdaterar med att fråga vilket land i syd Asien som fortfarnade är lätt att bara knalla in på ett apotek och be om tramadol, oxy, etylmorfin. Någon som helst av dessa
2014-12-04, 10:54
Medlem
billinge1992s avatar
Ingen som har något matnyttigt?
2014-12-09, 19:39
Medlem
Danebrogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billinge1992
Ingen som har något matnyttigt?

I Indonesien knallade jag in på en privatklinik och fick jag låna hem deras motsvarighet till Fass till mitt hotell några dagar och kom tillbaka med en shoppinglista. Jag fick precis vad jag ville.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in