• 1
  • 2
2011-03-11, 22:44
Medlem
-flashback-s avatar
ngon som har testat IBE Epistane &
fungerar den verkligen s bra som dom lovar

http://www.ibe-technology.com/produc...catid=5&pid=18

mvh
tack i frhan
Citera
2011-03-12, 09:59
Medlem
toppslatskivlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -flashback-

mvh
tack i frhan

En kompis kr Epistane nu, inte IBE utan http://www.factorysupplements.co.uk/...-epi-151-p.asp

Han brjade ka ganska kraftigt i vikter p gymmet efter 3 dagar och r inne p dag 5. Han mr konstigt och jag vet ej varfr, han kanske r homosexuell.
Citera
2011-03-12, 11:50
Medlem
-flashback-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toppslatskivlin
En kompis kr Epistane nu, inte IBE utan http://www.factorysupplements.co.uk/...-epi-151-p.asp

Han brjade ka ganska kraftigt i vikter p gymmet efter 3 dagar och r inne p dag 5. Han mr konstigt och jag vet ej varfr, han kanske r homosexuell.

hahahah okej skumt
Citera
2011-03-12, 15:56
Medlem
Romperstomps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -flashback-

mvh
tack i frhan

r den doserat rtt funkar den bra och vad jag hrt s ska IBE vara bra.

Citat:

Krde samma, kanske har han hgt blodtryck, det fick jag iaf. Knde mig frnvarande, smtt yr och fick nsblod etc, ingen rolig knsla. Men jag lg p 40 mg om dagen istllet fr rekommenderade 20.
Citera
2011-03-12, 16:18
Medlem
toppslatskivlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Romperstomp
r den doserat rtt funkar den bra och vad jag hrt s ska IBE vara bra.

Krde samma, kanske har han hgt blodtryck, det fick jag iaf. Knde mig frnvarande, smtt yr och fick nsblod etc, ingen rolig knsla. Men jag lg p 40 mg om dagen istllet fr rekommenderade 20.

Jaha, han kr ocks 40mg och det r den knslan han frmedlar. Frnvarande mest.

Hur fr man ner BT d?

Edit: Konstig i magen ocks tydligen. Inte alls lika hungrig lngre och s fort han ska ta s tar det emot och han mr illa
Citera
2011-03-12, 17:21
Medlem
Det ryktas om att epistane kan gra en homosexuell pga rubbad kemi i hjrnan, det r en strogen som binder till androgena receptorer. Akta er
Citera
2011-03-12, 21:37
Medlem
epistane funkade bttre n ot fr mig iaf . Ett + r styrkakningarna kade drygt 15 kg i bnken
Citera
2011-03-12, 22:45
Medlem
-flashback-s avatar
fungerar X-Lean som en pct ? efte man krt IBE Epistane

fr inte klarhet i det
Citera
2011-03-12, 23:19
Medlem
Ni som kr epistane, lyckas ni f det genom tullen utan problem?
Citera
2011-03-13, 04:38
Medlem
bara skit. provade smorjan for flera ar sedan, helt utan resultat. annu ett vardelost preparat som lever helt pa effektiv marknadsforing som ungdomar och idioter koper med hull och har. "en kompis kompis korde epistane och blev skitstor pa bara nagra dagar" mmm visst. Med en snygg forpackning och lite pahittade studier skulle man fan kunna fa folk att kopa hundbajs i syfte att bygga muskler, finns uppenbarligen gott om folk som tror pa nast intill vad som hellst bara marknadsforingen ar attraktiv.
Citera
2011-03-13, 08:01
Medlem
toppslatskivlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nid

Ja det r ju en risk men dom kollar inte varje paket..?

Citat:
Ursprungligen postat av EricAnderson
bara skit. provade smorjan for flera ar sedan, helt utan resultat. annu ett vardelost preparat som lever helt pa effektiv marknadsforing som ungdomar och idioter koper med hull och har. "en kompis kompis korde epistane och blev skitstor pa bara nagra dagar" mmm visst. Med en snygg forpackning och lite pahittade studier skulle man fan kunna fa folk att kopa hundbajs i syfte att bygga muskler, finns uppenbarligen gott om folk som tror pa nast intill vad som hellst bara marknadsforingen ar attraktiv.

Du r kanske den 3e person som jag lser att det inte fungerade fr medans jag har lst minst 30 rapporter om vldigt lyckade kurer.
Det mrks att du vart vldigt besviken..
Citera
2011-03-14, 17:43
Medlem
Romperstomps avatar
Citat:
Jaha, han kr ocks 40mg och det r den knslan han frmedlar. Frnvarande mest.

Hur fr man ner BT d?

Edit: Konstig i magen ocks tydligen. Inte alls lika hungrig lngre och s fort han ska ta s tar det emot och han mr illa

Jag tappar matlusten och blir illamende p de flesta orala, det r nog ngot han fr leva med. Vet inte varfr vissa pverkas s. Jag kan bara anvnda orala i deffsyfte pga detta. Betablockerare anvnder jag mot hgt blodtryck, finns en hel del naturliga saker ocks men har inte s bra koll p vad.

Citat:
Ursprungligen postat av Nid

Ja, bestll frn en engelsk sida s ska det vara relativt ltt.

Citat:
Ursprungligen postat av EricAnderson

Trist fr dig, antingen blev du blst p innehllet eller s r du en p miljonen som inte pverkas av epistane. Grattis, som att vinna p lotto fast i negativ bemrkelse.
Senast redigerad av Romperstomp 2011-03-14 kl. 17:45.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in