Citat:
Ursprungligen postat av toppslatskivlin
Jaha, han kr ocks 40mg och det r den knslan han frmedlar. Frnvarande mest.
Hur fr man ner BT d?
Edit: Konstig i magen ocks tydligen. Inte alls lika hungrig lngre och s fort han ska ta s tar det emot och han mr illa
Jag tappar matlusten och blir illamende p de flesta orala, det r nog ngot han fr leva med. Vet inte varfr vissa pverkas s. Jag kan bara anvnda orala i deffsyfte pga detta. Betablockerare anvnder jag mot hgt blodtryck, finns en hel del naturliga saker ocks men har inte s bra koll p vad.
Citat:
Ursprungligen postat av Nid
Ni som kr epistane, lyckas ni f det genom tullen utan problem?
Ja, bestll frn en engelsk sida s ska det vara relativt ltt.
Citat:
Ursprungligen postat av EricAnderson
bara skit. provade smorjan for flera ar sedan, helt utan resultat. annu ett vardelost preparat som lever helt pa effektiv marknadsforing som ungdomar och idioter koper med hull och har. "en kompis kompis korde epistane och blev skitstor pa bara nagra dagar" mmm visst. Med en snygg forpackning och lite pahittade studier skulle man fan kunna fa folk att kopa hundbajs i syfte att bygga muskler, finns uppenbarligen gott om folk som tror pa nast intill vad som hellst bara marknadsforingen ar attraktiv.
Trist fr dig, antingen blev du blst p innehllet eller s r du en p miljonen som inte pverkas av epistane. Grattis, som att vinna p lotto fast i negativ bemrkelse.