• 2
  • 3
2011-03-20, 00:18
Medlem
Mondes avatar
Fan vad rätt TS att du vågar göra något mot mobbningen!

Har själv blivit mobbad, jag blev så otroligt glad när någon sade ifrån och visade att de brydde sig. Fick aldrig utlopp för någon hämnd dock. Började på boxning, handboll & lite gym, efter att jag blev fysiskt överlägsen mina 2 st mobbare (en lönnfet och en trådsmal fegjävel) så passade det plötsligt att sluta? Typiskt för mobbare, blir så jävla arg bara jag tänker på saken. Hämnades dock aldrig därför att jag ville vara bättre.

Iaf, du måste hjälpa killen i fråga och du har fått så bra tips. Gör hela Flashback stolt nu!
Citera
2011-03-20, 10:14
Medlem
Gjorde som några sa. Jag gav killen mitt nummer när han va bland dom. Så de tittade bara på mig och sen gick iväg. Så antar väl att de är lite rädda nu Men de verkar ordna sig efter va den mobbade killen har berättat
Citera
2011-03-20, 11:19
Medlem
count4rights avatar
Snyggt jobbat TS!
Citera
2011-03-20, 12:34
Medlem
Mycket bra gjort Du ska ha en eloge för det där
Citera
2011-03-20, 14:45
Medlem
Blå Rutas avatar
Jag hade gått till rektorn på skolan och berättat att en person är mobbad. Och hade inte rektorn direkt bett mig identifiera personerna med skolkatalog och visat handlingskraft hade jag på något smidigt sätt förklarat för rektorn att jag själv skulle ta tag i situationen och att det förmodligen skulle innebära att allt skulle göras för att en ny rektor skulle tillsättas som gör sitt jobb.
Citera
2011-03-21, 22:44
Medlem
BaLLs avatar
15-16 åringar idag är helt jävla cpskadade av det mångkulturella samhället. Hota dom ska du nog inte göra då det inte skulle förvåna mig ett dugg om dessa ligister bar kniv.

Samhället har förändras
Citera
2011-03-21, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaLL
15-16 åringar idag är helt jävla cpskadade av det mångkulturella samhället. Hota dom ska du nog inte göra då det inte skulle förvåna mig ett dugg om dessa ligister bar kniv.

Samhället har förändras

Finns inte mycket annars han kunde gjort. Jag vet själv hur det går till när skolan "tar tag i det", ingenting händer.

Tycker man måste sluta dalta med ungdomsbrottslingar, avskräcks de inte tidigt så blir de riktigt farliga. Effektivare och kränkande straff är lösningen.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in