• 1
  • 2
2004-09-09, 16:27
Medlem
Porrpojkes avatar
Jag har kommit över ett gäng piller som är kryssformade på baksidan o har en oval symbol på framsidan...nån som vet vad det kan vara? Har tagit 2 st nu så med lite tur slår dom på snar t....

Dom är vita
2004-09-09, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Porrpojke
Jag har kommit över ett gäng piller som är kryssformade på baksidan o har en oval symbol på framsidan...nån som vet vad det kan vara? Har tagit 2 st nu så med lite tur slår dom på snar t....

Dom är vita

Tar du tabletter utan att veta vad det är.

SMART, hoppas fan att du trillar av pinnen.
2004-09-09, 21:17
Medlem
getttosmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porrpojke

Dom är vita

Påminner om iktorivil om jag inte är helt senil : P
Men har nått svagt minne av att det står en 2a på dem så det kanske är helt fel.

//Onykter , Smurf
2004-09-09, 21:19
Medlem
Ursas avatar
Det låter som första generationens p-piller.
2004-09-09, 22:23
Medlem
muffes avatar
Det är Xuboprofan, det borde du inte tagit... XPF är ett starkt cellgift som används för att förhindra akut spridning av cancer
2004-09-09, 22:55
Medlem
Unbalanceds avatar
Iktorivil står det ju Roche på ena sidan om jag inte missminner mig, det borde han ju ha sätt - så Ikt. är det nog inte .

För övrigt är det inte så smart att smälla i sig piller man inte har en aning vad de är, riktigt dumt om du frågar mig .
2004-09-09, 23:05
Medlem
nalle@puhs avatar
kanske

ar det Iktorivilm men kan oxå vara xorivil, dvs den starkare varianten :-)
2004-09-10, 12:25
Medlem
Porrpojkes avatar
Jävla moraltanter....

...jag stallde en rak fråga o får en massa sjuka svar om att jag inte borde ta dom, det är inte Iktoravil i allafall, har såna oxå så jag vet...Psykopatic kanske vet???
2004-09-10, 13:18
Bannlyst
det här kanske kan vara till nån hjälp..
(fast svenska tabletter brukar inte alltid funka)

http://www.drugs.com/pill_identification.html

tryck på "agree" och sen ska du uppge form, färg, tryck osv
2004-09-10, 13:42
Medlem
Unbalanceds avatar
Moraltant ? ... nej .
Sjukt svar? ... nej .

- suntförnuft .
2004-09-10, 13:47
Medlem
chemical hypes avatar
att käka piller man inte vet vad dom är är en dum idé. jag var hemma hos en tjej en gång och hade tagit tjack, fjärde dagen somnar hon tror jag ( var länge sen nu) och jag vill bara komma ner så jag kollar igenom hennes badrumsskåp och hittar en burk med roppar.. vilken tur tänker jag och smäller i mig åtta nio stycken rakt av typ utan att kolla ordentligt på dom tror jag jag var rätt så pundig och sitter sen på bussen på vägen hem och tycker det är konstigt att jag inte känner av ropparna plus att jag känner mig lite konstig.. sen ringer jag henne och hon säger att det jag åt var hennes extra starka ppiller.. varför hon lagt dom i en rohypnol burk vet jag inte, jag har inte utvecklat bröst eller nått men det kändes lite olustigt efteråt.. så se upp med det där..
2004-09-10, 13:59
Medlem
Andans avatar
Visst är det otroligt korkat att stoppa i sig tabletter utan att veta vad det är. Men vem har inte gjort det någon gång i livet? Dessutom ni som käkar E . Vet ni alltid vad som finns i dem?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in