Hej.
Har skt men inte hittat ngot info om just detta.
Kan man p ngot stt modifiera ett program som man vill? Ex. Sg att vi har ett program som kan attackera/spana en viss sida, allt annat som skrivs i rutan (frutom sidan som det r gjort fr) ignoreras. Kan man d modifiera programmet s att man kan byta mlet med? Nu pratar jag inte om ngot hack program eller liknande utan mycket enklare program. Det var bara ett exempel.
Jag har goda datorkunskaper men kan absolut ingenting om snt, <---la du mrke till det?, Vilket program ska jag anvnda? Grna en guide eller tips s jag kan brja ngonstans.
r villig att lra mig frn grunden s alla synpunkter och tips uppskattas.
OllyDbg kan gra det du vill. Borde finnas gott om guider och tutorials fr den som orkar leta.
Tack fr svaret! Det enda jag vill gra r att byta mlet i programmet, dvs vilken sida det ska beska med hjlp av proxy. Behver jag lra mig hela OllyDbd eller har du n tips angendet just det hr?
Vill du ndra p en strng i programmet? I s fall gr det bra med en hex editor, om programmet anvnder C-strngar s glm inte att avsluta strngen med 00 hexadecimal
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!