2011-04-08, 21:58
Medlem
Irrblossas avatar
Nu fick jag länken att funka!

SHIT vad stort fostret var ändå! Jag hade väntat mig en räka typ... det var verkligen ett STORT foster. Kan omöjligen bara "glidit" ut, utan måste ha kommit med rejäla värkar och smärtor. Hela moderkakan låg ju brevid också... hela grejen är så jävla bisarr... när man är så där långt gången så vet man att man är gravid...det är inget som är en överraskning direkt.
Missfall föregår ju med smärtor som ofta är förjävliga och får man det bara så där så håller man sig hemma/ringer ambulans/vänner etc.
Fostret måste ha landat i kvinnans underkläder och att bara krafsa ut det på marken verkar så märkligt?

FAN att det är helt tyst i fallet... jag vill veta hur polisens förundersökning går!!!!!

TACK SWE för din fildelning!
Citera
2011-05-01, 19:55
Medlem
[EcO]s avatar
Någon som hört något nytt?
Citera
2011-08-12, 19:41
Medlem
underdoseds avatar
Fostret var ju så stort som i vecka 16-20. Och jag tror nog det handlade om missfall. För ett barn så tidigt fött lever inte länge, så mördat är det nog inte.
Citera
2011-08-12, 19:57
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irrblossa
Nu fick jag länken att funka!

SHIT vad stort fostret var ändå! Jag hade väntat mig en räka typ... det var verkligen ett STORT foster. Kan omöjligen bara "glidit" ut, utan måste ha kommit med rejäla värkar och smärtor. Hela moderkakan låg ju brevid också... hela grejen är så jävla bisarr... när man är så där långt gången så vet man att man är gravid...det är inget som är en överraskning direkt.
Missfall föregår ju med smärtor som ofta är förjävliga och får man det bara så där så håller man sig hemma/ringer ambulans/vänner etc.
Fostret måste ha landat i kvinnans underkläder och att bara krafsa ut det på marken verkar så märkligt?

FAN att det är helt tyst i fallet... jag vill veta hur polisens förundersökning går!!!!!

TACK SWE för din fildelning!
Hur fick du filmen att funka? Kan du kanske slänga upp några ss? Så jag kan få se lite bilder åtminstone?

Mvh, f0cus
Citera
2012-11-27, 10:28
Medlem
Mujaheeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Hur fick du filmen att funka? Kan du kanske slänga upp några ss? Så jag kan få se lite bilder åtminstone?

Mvh, f0cus

Filmen funkar inte för megaupload är nere, nedlagda av Amerikanska regeringen.

Blev dock lite nyfiken själv på hur ett sånt foster ser ut, vettefan om man vill se det egentligen dock...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in