2025-02-16, 21:02
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
På det europeiska krismötet i Paris finns ledare från Tyskland, Storbritannien, Italien, Polen, Spanien, Nederländerna – och Danmark, genom statsministern Mette Frederiksen
Att Mini-Uffe är en riktigt liten och svag ledare visas av att Sverige inte är inbjudna till det stormöte som EUs ledare nu skall ha om Europas framtid givet att Trumps USA överger Europa. Sveriges röst framförs istället via Danmark.

Ännu en bakslag för Mini-Uffe liknande det då han var den sista ledare i Norden som Trump ringde efter att han tillträdde. Mini-Uffe ses allmänt som ett skämt bland världens ledare och det är pinsamt hur usel han är.

https://www.expressen.se/nyheter/varlden/krismote-for-europa-utan-sverige-pa-plats/
Citera
2025-02-17, 07:30
Medlem
Hm. Landerholm och Thorstensson. Har vi ett triangeldrama här.
Citera
2025-02-17, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Han och hans fru är i vilket fall ett väldigt udda par, det enda som förenar är kanske att hon också ser ut som en transa. Skulle inte förvåna mig om de aldrig haft sex, hon är gift med Gud och han har sina ”manliga bekanta”. Förhoppningsvis träder något av adoptivbarnen snart fram och berättar sanningen.
Hon ser åtminstone väldigt trevlig ut och han behöver ju inte oroa sig för några otrohetsaffärer
Citera
2025-02-19, 19:43
Medlem
Ju mer jag läser och hör om dessa rykten. Och ju mer jag ser honom på TVn. ju mer misstänksam är jag att dessa rykten är sanna.....
Citera
2025-03-01, 15:28
Bannlyst
Det har kommit till vår kännedom att Kristersson bara talar svenska och engelska. Stämmer det? Hade de inte infört tredje språk (tyska eller franska) när han gick i skolan eller fanns det ingen språklärare i Torshälla?
Citera
2025-03-01, 23:29
Medlem
StigAllans avatar
En bög som statsminister och fruntimmer som polischefer!

Hur går det ens att tänka tanken till ett lyckligt Sverige i våldsimportens verklighet?
Man måste kanske vara en känslomänniska som bortser från sanningen?

Är dags att se till att det blir lag och ordning!
Citera
2025-04-17, 19:36
Medlem
patajavels avatar
Tänk ändå.
Allt den där lilla lilla människan (i alla bemärkelser) tar i blir till bajs.
Han säljer sig själv totalt för att få leka med de stora pojkarna i NATO, nu vill inte de stora vara med och leka längre.
Han fixar jobb åt sin (antagligen) enda kompis. Den kompisen visar sig vara rysk spion.
Han fixar kameror och bygger ett nytt Östtyskland med övervakning, det skjuts som aldrig förr.

Vi kan bygga vidare på listan över hans misslyckanden.
Fascinerande måste jag ändå säga. Typ alla över 1,50 hade ju tagit livet av sig ...
Citera
2025-04-24, 16:53
Medlem
smokingdogs avatar
Såg nyss ett klipp på Army of Lovers-artisten Jean-Pierre Barda, och tyckte att han påminde mig en del om Ulf Kristersson.

Någon som vet om där finns ett släktskap mellan dessa två herrar, eller är det bara skåningen i mig som tycker Stockholmare påminner om varandra?

Citera
2025-05-16, 22:10
Medlem
hippien47s avatar
Tänk att ha haft ett jobb hela livet och vara totalt urusel på det.
Citera
2025-05-16, 23:26
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuli Kupferberg
Att Ulf sedan länge har en homosexuell relation med Göran Thorstensson är väl knappast en hemlighet?
Jag kände inte till det, men googlade. De har alltså ägt en sommarstuga ihop! Och sen sålt den och köpt en ny tillsammans!! Samtidigt som han "fru" köpt en herrgård tillsammans med en annan man (en god "vän").För mig finns verkligen ingen tvekan längre. Uffe ät gay, 100%.
https://klagget.nu/2024/01/03/sommarstugan-ar-sald-istallet-ska-statsministern-varva-ner-pa-lobbyist-herrgard/

Birgitta Ed har f ö en syster som heter Marita Bildt, gift med Calles syster. Idel ädel inavel.

Dessutom är Uffes äldsta adoptivdotter lebba.
Senast redigerad av Flor-Ida 2025-05-17 kl. 00:15.
Citera
2025-05-17, 14:24
Avslutad
Uffe bjuder KAJ till bastun i Harpsund.

https://www.expressen.se/noje/musik/statsministern-bjuder-kaj-till-bastun-i-harpsund/
Citat:
”Det sägs att bastun byggdes inför president Kekkonens första besök. Nu är det er tur!” KAJ.

Denna filur Uffe.
Citera
2025-05-17, 14:36
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skolpolis
Uffe bjuder KAJ till bastun i Harpsund.

https://www.expressen.se/noje/musik/statsministern-bjuder-kaj-till-bastun-i-harpsund/

Denna filur Uffe.
Det blir väl Uffe som rusar ut ur bastun först misstänker jag, att sitta naken törs han nog inte
Och hur blir det med bastukorven, vilken öl ska man bjuda på. Gärna en snaps också om man vill ha plakatpolitik.
Det är mycket att tänka på för en svenne om man vill impa på KAJ med en saunasession.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in