• 2
  • 3
2011-03-16, 21:33
Medlem
En man ställer sin nya cykel i ett cykelställ över natten utan att låsa. PÅ morgonen är cykeln borta. Var det hans fel?
Citera
2011-03-18, 00:08
Medlem
Exotiics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Är du på riktigt? Är du i total avsaknad av sans och vett? Hur kan du över huvud taget komma på en idé att ställa en sådan fråga? Du menar alltså att du någonstans skulle kunna tänka dig tanken att tjejen har minsta del i detta?

Sök vård!

Det var absolut inte det jag menade, sa ju att jag diskuterade ämnet med en vän som tyckte så och jag ville höra om fler delade dennes åsikt
Citera
2011-03-18, 00:13
Medlem
Exotiics avatar
Haha fattar inte varför folk här inte har mer vett i huvudet för att kunna förstå att detta inte är MIN åsikt och att JAG inte tycker så.
Som jag nämnde innan så hade en vän till mig det åsikten och jag ville kolla om det bara var henne det var "fel i huvudet" på eller om det finns fler som tycker på samma vis.

Men vissa är väl för dumma för att fatta att man kan ställa en fråga för att få veta vad andra människor tycker.
Citera
2011-03-18, 09:10
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exotiic
Haha fattar inte varför folk här inte har mer vett i huvudet för att kunna förstå att detta inte är MIN åsikt och att JAG inte tycker så.
Som jag nämnde innan så hade en vän till mig det åsikten och jag ville kolla om det bara var henne det var "fel i huvudet" på eller om det finns fler som tycker på samma vis.

Men vissa är väl för dumma för att fatta att man kan ställa en fråga för att få veta vad andra människor tycker.

Du nämner absolut ingenting i första inlägget om att det är en kompis som har denna åsikt. När du ställer frågan tror man att det är du själv som har åsikten, eller är tvivlande i frågan. Du skulle ha tillagt att du själv inte tycker så, men undrar hur andra tycker.

Som man frågar får man svar. Ställer man en dum eller ofullständig fråga kan man inte hävda att andra är dumma utan se till sina egna tillkortakommanden först.
Citera
2011-03-18, 09:15
Medlem
Nej det är inte kvinnans fel.
Citera
2011-03-20, 23:33
Medlem
xpeqts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exotiic

Bryt vänskapen med denna varelse. På riktigt. Bryt den. Nu.
Citera
2011-03-21, 18:12
Medlem
MannenBakomDigs avatar
Det är alltid förövarens fel. I detta fallet så är det mannens fel.

Citat:
Ursprungligen postat av Shapiira
I dagens samhälle så måste nog tyvärr man i det scenariot som tjejen tänka lite på vart man går.. fast det är inte hennes fel, absolut inte. Men somsagt hon borde valt en annan väg om hon kunnat eller tagit taxi..

Jag håller med dig.

MannenBakomDig
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här