• 5
  • 6
2011-05-29, 19:47
Medlem
NotAGirlCalledBrians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sven.hedin
Kvinnor har lrt sig sen barnsben att hata vita mn, det r ju drfr de lskar negerapor drfr de ser dom som s goda och snlla.
Detta r en bortfrklaring av dig som inte leder ngonstans. Den absoluta majoriteten av svenska kvinnor fredrar i allmnhet svenskar framfr blattar och det r jag vertygad om.

Jag r ocks kritisk till massinvandringen men nr det kommer till tjejfronten s kan den faktiskt vara till gagn fr oss killar med svrigheter p den fronten. Mitt frsta hngel var med en tjej frn Chile, latinoamerikanskor och stasiatiska tjejer tror jag kan vara lttare att ha och gra med n svenskor.

Att vara bitter lser ingenting.
Citera
2011-05-29, 20:15
Medlem
Tokkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danielos
Varfr r Flashback versllad med rasister? Jag unnar verkligen inte en man med dina sikter ngra tjejer alls...

Jag hller med helt och hllet.
Citera
2011-05-29, 23:13
Medlem
Citat:
Knner mig som den mest oattraktiva stackaren p planeten.

Dr har du svaret. Du knner dig oattraktiv, allts r du oattraktiv. Knn dig attraktiv s r du attraktiv.

Citat:
Vad tror ni? Hur ska jag bli av med oskulden nr inga kvinnor vill ligga?

Sluta vara s besatt av att frlora oskulden s lser det sig. Skillnaden mellan oskuld och inte oskuld r inbillning. Det r sexet man r ute efter, inte ngon "magisk frvandling." Du vill vara ngon annan, allts visar du tjejerna att du inte r ngot att ha och d vill de inte ha dig.

Frmlingsfientligheten r ocks en anledning. Kvinnor vill inte ha en man som lter ngot som frg bestmma frdomar. Fientlighet verhuvudtaget r avtndande, en riktig man r inte fientlig fr han knner inget hot, slpp fientligheten s kommer honorna.
Citera
2011-05-29, 23:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av redroom
Sluta tycka s synd om dig sjlv och ryck upp dig istllet.. Lttare sagt n gjort, men att tycka synd om sig sjlv och tycka sig frtjna krlek/ligg/vad du nu r ute efter r hyfsat oattraktivt

andra sidan, r det jvligt svrt att sluta med det d man brjat med det.

Jag tycker att jag frtjnar saker som jag inte fr. jag vet att det inte r attraktivt, men jag kan inte hjlpa mig sjlv nd.

vad gra?
Citera
2011-05-29, 23:28
Medlem
-hina-s avatar
Jag orkar inte. Det r fr att du r en idiot kompis, inte fr att du r vit. Ingen normal mnniska resonerar som du. Jag ser vita killar med supersnygga tjejer varje dag, hur mnga som helst, det svmmar ver. Men bara fr att du inte lyckas fnga en tjej mste det sjlvfallet bero p att alla utlndska mn stjl dem ifrn dig, eller hur? Det lter troligt. Fin teori, grattis till insikten.
Citera
2011-05-30, 10:49
Medlem
Gradozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittstrularn
Allt som krvs r -----> Sjlvskerhet <-----

Nope, du mste se bra ut ocks. Kvinnor vill ha snygga killar, s som vi mn vill ha kvinnor som ser ut som Jessica Biel. Det r sanningen...resten r BS och hopp, som oattraktiva intalar sig fr att de ska m bttre. "personlighet r viktigast", bullshit!!
Citera
2011-05-30, 10:57
Medlem
Mandi74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sven.hedin[B
]Kvinnor har lrt sig sen barnsben att hata vita mn, det r ju drfr de lskar negerapor drfr de ser dom som s goda och snlla. [/b]Nej, jag tror det hr landet r extremt i det avseendet och jag tnker fanimig inte anpassa mig efter andras prefernser om vad jag ska tycka om och inte tycka om. Fuck society.

Skitsnack! Men ingen tjej vill ha en kille med s lite stake att han grter sig sjlv till smns om kvllarna. Inte en mes som ber om urskt fr att han finns heller.
Brja ta fr dig, visa lite pondus och sjlvskerhet..
Citera
2011-06-01, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baracus
andra sidan, r det jvligt svrt att sluta med det d man brjat med det.

Jag tycker att jag frtjnar saker som jag inte fr. jag vet att det inte r attraktivt, men jag kan inte hjlpa mig sjlv nd.

vad gra?

Klart som fan att det r svrt att sluta och omvnda dliga vanor samt tankemnster. Kan du inte hjlpa dig sjlv fr du vl ska dig till en psykolog eller ngot som kan hjlpa dig med sjlvknslan, osv. Det dr med att du tycker dig frtjna saker bara sdr lr ju hmma dig mer n p raggningsfronten. Tycker du synd om dig sjlv om det gr kasst p tillexempel jobbet/i skolan och tycker att du faktiskt frtjnar med cred n du fr trots att du inte har ngon egentlig anledning? Isfall br du ju verkligen se till att gra ngot t det..

Eller s fr du helt enkelt lra dig att spela sjlvsker, rcker lngre n man tror mnga gnger. Antingen fr du vl g runt och lipa, eller rycka upp dig somsagt.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in