• 1
  • 2
2011-03-10, 21:40
Medlem
sven.hedins avatar
Jag har frskt allt med tjejer flirt, sexig outfit osv. Men inget funkar det blir kalla handen jmnt. Knner mig som den mest oattraktiva stackaren p planeten. Jag tror ven att det r pga. denna sexuella frustration som jag r frmlingsfientlig. Man ser ju jmnt lckra negerhanar och arabhanar med snygga kvinns vid sin sida t.o.m. skalliga araber med skggstubb str tydligen hgre i kurs n mig endast pga. deras mrka hud. Tycker sjlv jag ser rtt normal ut, kanske ngot verviktig
pga. allt trsttande varje natt grter jag mig till smns pga. vita kvinnors hnfulla attityd mot en vit vanlig snll kille. Vad gr jag fr fel. Varfr blir jag jmnt avvisad? r det min rosa hud som avskrcker?

Vad tror ni? Hur ska jag bli av med oskulden nr inga kvinnor vill ligga?
Citera
2011-03-10, 21:41
Bannlyst
Allt som krvs r -----> Sjlvskerhet <-----
Citera
2011-03-10, 21:43
Bannlyst
Brja trna och sluta trstt. Jag hade samma problem frut, idag r jag helt frndrad. Bde kroppsligt och fysiskt.

Lycka till
Citera
2011-03-10, 21:44
Medlem
Ja!s avatar
Du har rtt i ditt antagande. Hr r lsningen http://www.nyfikenvital.org/files/im...un_utan_so.jpg
Citera
2011-03-10, 21:44
Medlem
RosaRutigPennas avatar
Din meddelandehistorik sger allt.
Citera
2011-03-10, 21:45
Medlem
Tygsaxs avatar
Kom igen nu! Du mste bara snka din standard. Ragga som fan p de fetaste fulaste du kan hitta s ska du se att du blir av med oskulden. Sen kommer allt g som smort! Lycka till!
Citera
2011-03-10, 21:48
Medlem
George.Jansens avatar
Det hr r ett rtt bra rd faktiskt
Citat:
Ursprungligen postat av Yingtenaxiongnaier
Brja trna och sluta trstt. Jag hade samma problem frut, idag r jag helt frndrad. Bde kroppsligt och fysiskt.

Annars, frsk att inte vara s p, tjejer tycker inte om att du verkar fr angelgen om att f omkull dem. Det r ju verkligen lttare sagt n gjort, men frsk ocks hlla i tanke att du knappast r den enda killen som tycker det r knepigt att f tjejer i sng.
Citera
2011-03-10, 21:50
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sven.hedin
Jag har frskt allt med tjejer flirt, sexig outfit osv. Men inget funkar det blir kalla handen jmnt. Knner mig som den mest oattraktiva stackaren p planeten. Jag tror ven att det r pga. denna sexuella frustration som jag r frmlingsfientlig. Man ser ju jmnt lckra negerhanar och arabhanar med snygga kvinns vid sin sida t.o.m. skalliga araber med skggstubb str tydligen hgre i kurs n mig endast pga. deras mrka hud. Tycker sjlv jag ser rtt normal ut, kanske ngot verviktig
pga. allt trsttande varje natt grter jag mig till smns pga. vita kvinnors hnfulla attityd mot en vit vanlig snll kille. Vad gr jag fr fel. Varfr blir jag jmnt avvisad? r det min rosa hud som avskrcker?

Vad tror ni? Hur ska jag bli av med oskulden nr inga kvinnor vill ligga?

Thailand?
Citera
2011-03-10, 21:52
Medlem
Eyelashs avatar
Behandla dom som skit och underlgsna, sheet det stmmer ju tillochmed!
Citera
2011-03-10, 21:53
Medlem
Crenshaw Punchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yingtenaxiongnaier

Lycka till

Det var meningen eller?
Citera
2011-03-10, 21:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Crenshaw Punch
Det var meningen eller?
Fr mig? Ja
Citera
2011-03-10, 22:03
Medlem
FELGJORDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sven.hedin
Hur ska jag bli av med oskulden nr inga kvinnor vill ligga?

Du fr vl prva med mn, alt. djur?

Verkar du fr desperat r det klart att det inte fungerar, det finns ingen som tnder p det, kvinnor som mn. Sluta trstta - brja istllet att gymma/styrketrna hrt 2-3 gnger i veckan. Det kommer att ge dig ett bttre sjlvfrtroende vilket du kan utnyttja p krogen eller vart du nu raggar.
Jag frstr dock inte dagens hets fr att bli av med oskulden, inte fan blev jag lyckligare fr det. Tvrtom s trodde jag innan att sex skulle vara ngonting magiskt, men nr du vaknar efter en blt utekvll med nt halvtaskigt kjolstyg som du knappt minns att du penetrerat blir du snarare besviken. Skaffa en flickvn istllet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in