2011-03-10, 19:46
Medlem
Ultimatrixs avatar
Tjena, finns det något sätt (gratis program?) att få en helt random MAC-adress varje gång man startar datorn? (alltså en ny varje gång?)

Har Windows 7 64-bit. Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i nätverk...
Senast redigerad av Ultimatrix 2011-03-10 kl. 19:49.
Citera
2011-03-10, 19:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ultimatrix
Tjena, finns det något sätt (gratis program?) att få en helt random MAC-adress varje gång man startar datorn? (alltså en ny varje gång?)

Har Windows 7 64-bit. Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i nätverk...
Det finns program som du kan ändra din MAC adress med, elr du vill ha ett program som gör det åt dig hela tiden, det är ju bara fråga om du är lat eller Nä, skoja bara med dig
Citera
2011-03-10, 20:12
Medlem
Ultimatrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIDDe15
Det finns program som du kan ändra din MAC adress med, elr du vill ha ett program som gör det åt dig hela tiden, det är ju bara fråga om du är lat eller Nä, skoja bara med dig
Vill ha en ny varje gång jag startar datorn, handlar inte om att jag är lat, snarare att jag inte är snabb nog att ändra MAC-adress själv innan jag kopplas upp till trådlösa nätverket. Orka koppla upp sig manuellt liksom
Citera
2011-03-10, 20:30
Medlem
merlin2s avatar
in med vmware workstation och lek där med ditt os istället.
Citera
2011-03-11, 00:28
Medlem
Ultimatrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av merlin2
in med vmware workstation och lek där med ditt os istället.
Nej tack, jag vill kunna ändra MAC-adress utan att göra en "virtual machine" (vilket är det vmware gör, right?)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in