Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-03-09, 20:49
  #1
Medlem
Vad vet vi om det allsvenska Laget Syrianska FCs spelare. Skvaller om spelarna eller annat kul att dela med er om?
Citera
2011-03-09, 22:03
  #2
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av elfenbenskusten1
Vad vet vi om det allsvenska Laget Syrianska FCs spelare. Skvaller om spelarna eller annat kul att dela med er om?
[b]Finns personer i klubben som har tunga kopplingar till den undre världen. Sveriges mest kriminella klubb enligt polisens NOVA-grupp.
Citera
2011-03-09, 22:18
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poliskommissarien
[b]Finns personer i klubben som har tunga kopplingar till den undre världen. Sveriges mest kriminella klubb enligt polisens NOVA-grupp.

Tränaren ska iallafall vara bror till den tungt belastade ledaren för ett nätverk.
Citera
2011-03-11, 21:51
  #4
Medlem
Ingen mer som kan komma med lite skvaller?
Citera
2011-03-22, 14:28
  #5
Medlem
Ashurbanipals avatar
Vad vill Du veta?

Förutom att dem kör penningtvätt via en viss Bulent och hans bror Özkan i klubben på så sätt kan dem tvätta kokspengar till gåvor/bidrag/donationer till vita pengar.

En annan är att dem värvar spelare (Arneng) som tackar nej till monsterlöner på 80 000kr i månaden netto ifårn Norrköping för att spela i Stockholmsregionen och säga att han har syrianskahjärta och spela för en lön på ca 15 000kr netto.
För Er som inte fattar betalas resterande ut svart.

Varför majoriteten är blattar i laget beror på att det är lättare att betala ut svarta pengar till en blatte än en svensk.

Flera spelare har inte fått sina löner dvs dem svarta i tid och är något missnöjda.

Sharbel Touma gick ut i media och sa att DIF är oseriösa i förhandlingarna angående kontraktet och valde därför syrianska.
Sharbel lade ett ultimatum för djurgårdarna om att han ville ha 1.5 miljoner kr i handen vilket i dif svängar skulle kosta dem förutom sociala avgifter och annat smått och gott ca 3-4 miljoner brutto.
Så djurgåardarna tackade nej och han valde att spela för en klubb som hade superettans näst lägsta löneomsättning 2009. där spelarna har en snittlön på 12000kr per månad.

Hmm..man börjar undra hur syrianska fungerar =)
Citera
2011-03-22, 22:31
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ashurbanipal
Vad vill Du veta?

Förutom att dem kör penningtvätt via en viss Bulent och hans bror Özkan i klubben på så sätt kan dem tvätta kokspengar till gåvor/bidrag/donationer till vita pengar.

En annan är att dem värvar spelare (Arneng) som tackar nej till monsterlöner på 80 000kr i månaden netto ifårn Norrköping för att spela i Stockholmsregionen och säga att han har syrianskahjärta och spela för en lön på ca 15 000kr netto.
För Er som inte fattar betalas resterande ut svart.

Varför majoriteten är blattar i laget beror på att det är lättare att betala ut svarta pengar till en blatte än en svensk.

Flera spelare har inte fått sina löner dvs dem svarta i tid och är något missnöjda.

Sharbel Touma gick ut i media och sa att DIF är oseriösa i förhandlingarna angående kontraktet och valde därför syrianska.
Sharbel lade ett ultimatum för djurgårdarna om att han ville ha 1.5 miljoner kr i handen vilket i dif svängar skulle kosta dem förutom sociala avgifter och annat smått och gott ca 3-4 miljoner brutto.
Så djurgåardarna tackade nej och han valde att spela för en klubb som hade superettans näst lägsta löneomsättning 2009. där spelarna har en snittlön på 12000kr per månad.

Hmm..man börjar undra hur syrianska fungerar =)
Kossan Ashur verkar vara avundsjuk på STOREBROR och grannen Syrianska FC ...synd att du inte har ngt bevis på dina påståenden
Citera
2011-03-24, 11:17
  #7
Medlem
Ashurbanipals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aramaic
Kossan Ashur verkar vara avundsjuk på STOREBROR och grannen Syrianska FC ...synd att du inte har ngt bevis på dina påståenden


haha avundsjuk?
ne inte alls.
Är du avundsjuk på folk som lyckats men fuskat sig fram?
Ja då är du en stolt syrian.

Själv vet jag att Ni kommer åka dit pga penningtvätt då Polisen håller på för fullt med att nysta upp alla skumraskaffärer som finns i Södertälje i Er kyrka, föreningsliv, fotboll, mm.

Läs andra och tredje stycket i LT angående polisens storsatsning, det sk Operation Tore så ska du se =)
Citera
2011-03-24, 13:34
  #8
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ashurbanipal
Vad vill Du veta?

Förutom att dem kör penningtvätt via en viss Bulent och hans bror Özkan i klubben på så sätt kan dem tvätta kokspengar till gåvor/bidrag/donationer till vita pengar.

En annan är att dem värvar spelare (Arneng) som tackar nej till monsterlöner på 80 000kr i månaden netto ifårn Norrköping för att spela i Stockholmsregionen och säga att han har syrianskahjärta och spela för en lön på ca 15 000kr netto.
För Er som inte fattar betalas resterande ut svart.

Varför majoriteten är blattar i laget beror på att det är lättare att betala ut svarta pengar till en blatte än en svensk.

Flera spelare har inte fått sina löner dvs dem svarta i tid och är något missnöjda.

Sharbel Touma gick ut i media och sa att DIF är oseriösa i förhandlingarna angående kontraktet och valde därför syrianska.
Sharbel lade ett ultimatum för djurgårdarna om att han ville ha 1.5 miljoner kr i handen vilket i dif svängar skulle kosta dem förutom sociala avgifter och annat smått och gott ca 3-4 miljoner brutto.
Så djurgåardarna tackade nej och han valde att spela för en klubb som hade superettans näst lägsta löneomsättning 2009. där spelarna har en snittlön på 12000kr per månad.

Hmm..man börjar undra hur syrianska fungerar =)

Bra inlägg, bra tråd. Vi kör på tycker jag!

Peter Ijeh är allmänt hatad i Malmö sedan han ljög och dubbelspelade klubben i ansiktet i samband med en transfer. Senare hamnade han i Norge, där han gjorde en "Brolin", dvs knullade på en lagkamrats fru.

Abgar Barsom har en mycket stor näsa och är kristen, kandiderade som kristen riksdagsledamot (!) förra valet. Var kung i Allsvenskan i ca 2 månader för 10 år sedan, fick Hollands-kontrakt och hamnade på Hollands-bänk, återvände hem med en något lägre profil. Näsan alltjämt mycket stor.

Johan Arneng sägs ha en mycket stor penis, vilket säkert gynnar honom i den homoerotiska Mellanöstern-atmosfären i Syrianska.

Klubben antas allmänt vara kriminellt finansierad och representerar vad Mona Sahlin kallar "Det Nya Sverige".

- F.G
Citera
2011-03-24, 15:40
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ashurbanipal
haha avundsjuk?
ne inte alls.
Är du avundsjuk på folk som lyckats men fuskat sig fram?
Ja då är du en stolt syrian.

Själv vet jag att Ni kommer åka dit pga penningtvätt då Polisen håller på för fullt med att nysta upp alla skumraskaffärer som finns i Södertälje i Er kyrka, föreningsliv, fotboll, mm.

Läs andra och tredje stycket i LT angående polisens storsatsning, det sk Operation Tore så ska du se =)
Du kan aldrig ta ifrån oss vår plats i allsvenskan.
Syrianska har tillskillnad från Assyriska åkt upp till allsvenskan helt på egen hand och på ett sportsligt sätt.

Ja det är mckt du "vet", inget du säger är sant tills det bevisats så gå och sprid dina lögner och påståenden någon annanstans.

Rensa bland ditt eget folk innan du kommer och klagar på mitt! http://lt.se/nyheter/1.912841-assyri...kohol-olagligt
Patetisk hur du pga din avundsjuka försöker smutskasta Syrianska FC och alla andra syrianer.
Citera
2011-03-24, 16:00
  #10
Medlem
Headons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aramaic
Du kan aldrig ta ifrån oss vår plats i allsvenskan.
Syrianska har tillskillnad från Assyriska åkt upp till allsvenskan helt på egen hand och på ett sportsligt sätt.

Ja det är mckt du "vet", inget du säger är sant tills det bevisats så gå och sprid dina lögner och påståenden någon annanstans.

Rensa bland ditt eget folk innan du kommer och klagar på mitt! http://lt.se/nyheter/1.912841-assyri...kohol-olagligt
Patetisk hur du pga din avundsjuka försöker smutskasta Syrianska FC och alla andra syrianer.

Om de tagit sig till allsvenskan pga av svarta löner så är det inte sportsligt, det är kriminellt. Nu vet jag ju inte om påståendet om svarta löner stämmer, men både Assyriska och Syrianska har väl haft svartsprit på sina fester så det är ju inte helt omöjligt?
Citera
2011-03-24, 23:10
  #11
Medlem
Ashurbanipals avatar
aramaic.

förstahands källor väger tungt i mina belägg när det gäller dem svarta lönerna.
vad det gäller penningtvätt har jag hört ryktesvägen men jag måste medge att jag tror på dem då saker och ting pekar åt det hållet.

Sen att jag är avundsjuk? återigen läs mitt svar jag skrev innan.
Blir aldrig avis på ett lag som fuskar. så gå ut och spela med rent mjöl(eller koks vilket ni är vana vid) i påsen nästa gång så får vi se hur långt ditt korrupta gäng kommer nå.

Kan tillägga att jag vet att en viss anfallare i klubben som spelade med laget i div 1 och var bidragande till deras uppflyttning året därpå inte fått ut sin svarta lön ännu trots avslutad sejour.
Detta har personen personligen sagt =)

kommer nog en hel del snart ska vi se.

Förresten. har ni fortfarande stans godaste mat i föreningen som ni säljer illegalt utan tillstånd? haha

http://lt.se/nyheter/1.477450-har-be...r-i-sodertalje

http://www.sydsvenskan.se/sport/fotb...-en-seger.html

"Vi träffas i Syrianska föreningen i Geneta.

– Du är nog den första kvinnan som är här på dagtid, skrattar Siros och syftar på alla män som dricker te och spelar kort i lokalen. Han berättar att Södertäljes bästa mat serveras här. "
__________________
Senast redigerad av Ashurbanipal 2011-03-24 kl. 23:19.
Citera
2011-03-25, 00:27
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ashurbanipal
aramaic.

förstahands källor väger tungt i mina belägg när det gäller dem svarta lönerna.
vad det gäller penningtvätt har jag hört ryktesvägen men jag måste medge att jag tror på dem då saker och ting pekar åt det hållet.

Sen att jag är avundsjuk? återigen läs mitt svar jag skrev innan.
Blir aldrig avis på ett lag som fuskar. så gå ut och spela med rent mjöl(eller koks vilket ni är vana vid) i påsen nästa gång så får vi se hur långt ditt korrupta gäng kommer nå.

Kan tillägga att jag vet att en viss anfallare i klubben som spelade med laget i div 1 och var bidragande till deras uppflyttning året därpå inte fått ut sin svarta lön ännu trots avslutad sejour.
Detta har personen personligen sagt =)

kommer nog en hel del snart ska vi se.


Förresten. har ni fortfarande stans godaste mat i föreningen som ni säljer illegalt utan tillstånd? haha

http://lt.se/nyheter/1.477450-har-be...r-i-sodertalje

http://www.sydsvenskan.se/sport/fotb...-en-seger.html

"Vi träffas i Syrianska föreningen i Geneta.

– Du är nog den första kvinnan som är här på dagtid, skrattar Siros och syftar på alla män som dricker te och spelar kort i lokalen. Han berättar att Södertäljes bästa mat serveras här. "
Ja du kan babla hur mckt du vill tills bevisen är på bordet..Jag kan också påstå att Assyriska betalar svartalöner till sina spelare med assyrisk etnicitet och som jag visade innan så serverar ni svartsprit på era fester osv. Det vore en sak om ni var felfria och perfekta men tyvär är ni inte det, utan ni är bara sura över att få vara i skuggan detta år och därför smutskastar du konkurrenterna.

Svartalöner är en sak och kan låta rimligt men när du börjar anklaga syrianska för att tvätta knarkpegnar och hålla på med maffia låter du bara dum i huvet :S

Syrianska föreningen har den koppling till Syrianska FC? Finns ju en mängd föreningar i telge som serverar mat o sprit utan tillstånd.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback