Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-03-09, 18:14
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diponible
Med tanke på hur den här sidan är vet jag inte om det där var med glimten i ögat eller inte. Dock har jag tänkt på att skriva ett mail till honom. Töntigt?
Helst inte mail ändå. Tycker faktiskt ett brev i handen hade kunnat ge en bättre kraft. Eftersom du har ju redan försökt prata med honom.

Nej det var faktiskt inte med glimten i ögat. Jag menar faktiskt allvar.
Citera
2011-03-09, 18:18
  #14
Medlem
Asiat eller Indian? Hahaha absolut inte. Hade dock varit ganska kul. Jag är från Europa dock inte Sverige Den karamellen kan du få suga på.

Prancer - Han har utsetts som "tönt" av mitt umgänge som också känner till honom. Därav hans öknamn.. Han är alltid i tid, osynlig (för alla andra), knäpptyst, otroligt smart, likgiltig och bryr sig helt enkelt inte om något.
Citera
2011-03-09, 18:22
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diponible
Asiat eller Indian? Hahaha absolut inte. Hade dock varit ganska kul. Jag är från Europa dock inte Sverige Den karamellen kan du få suga på.

Prancer - Han har utsetts som "tönt" av mitt umgänge som också känner till honom. Därav hans öknamn.. Han är alltid i tid, osynlig (för alla andra), knäpptyst, otroligt smart, likgiltig och bryr sig helt enkelt inte om något.

Om ni av någon anledning super tillsammans någon dag så säger du bara på fyllan "jag vill tömma dig i munnen på mig". Är han packad så kan han inte ens tacka nej om du ser ut som en gris. Om han mot all förmodan gör det, ja då är han antagligen rektumryttare.
Citera
2011-03-09, 18:25
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanzaki
Helst inte mail ändå. Tycker faktiskt ett brev i handen hade kunnat ge en bättre kraft. Eftersom du har ju redan försökt prata med honom.

Nej det var faktiskt inte med glimten i ögat. Jag menar faktiskt allvar.
Smart tänkt. Vet dock inte om har jag the balls till att räcka fram ett brev. Haha tänk om fallet är så att han öppnar det när jag står som en gås framför honom? Haha! Är du kille själv? Hur hade du velat få en kärleksförklaring?
__________________
Senast redigerad av diponible 2011-03-09 kl. 18:29.
Citera
2011-03-09, 18:27
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Potatisskalar1
Om ni av någon anledning super tillsammans någon dag så säger du bara på fyllan "jag vill tömma dig i munnen på mig". Är han packad så kan han inte ens tacka nej om du ser ut som en gris. Om han mot all förmodan gör det, ja då är han antagligen rektumryttare.
Vi kommer aldrig supa tillsammans. Det är så uteslutet så att jag inte ens kan tänka så långt.
Citera
2011-03-09, 18:35
  #18
Medlem
Kulles avatar
Hur gammal är han? Snacka med han på Facebook.
Citera
2011-03-09, 18:39
  #19
Medlem
Nitton. I think I'll go for that! Inte borde han väl tacka nej till en f.d modell
Citera
2011-03-09, 18:40
  #20
Medlem
Han verkar som en typisk flashback grabb..
Citera
2011-03-09, 18:41
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diponible
Nitton. I think I'll go for that! Inte borde han väl tacka nej till en f.d modell

En 19 åring som tackar nej till en f.d modell? Ja, nåt är definitivt fishy I tell ye.
Citera
2011-03-09, 18:47
  #22
Medlem
minschas avatar
Han kanske är en sån som tänder på intelligens mer än utseende, då får du helt enkelt bevisa för honom att du har något innanför pannbenet Börja hänga med i nyheterna och läs lite böcker (inga skräpböcker bara) och se om ni får lite mer att prata om sen kanske.
Du måste ju IMPONERA på honom, snygga tjejer finns det tonvis av. Snygga och intelligenta, inte så många...
Citera
2011-03-09, 18:57
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minscha
Han kanske är en sån som tänder på intelligens mer än utseende, då får du helt enkelt bevisa för honom att du har något innanför pannbenet Börja hänga med i nyheterna och läs lite böcker (inga skräpböcker bara) och se om ni får lite mer att prata om sen kanske.
Du måste ju IMPONERA på honom, snygga tjejer finns det tonvis av. Snygga och intelligenta, inte så många...

Jag är själv en sådan som tänder så mycket mer på intelligens än utseende, jag vill ha någon som kan citera Shakespeare, räkna ut de där omöjliga talen och argumentera emot mina åsiker etc.
Det är just därför han fångade mitt intresse. Nu vill jag inte låta för skrytsam men intelligent skulle jag nog vilja påstå jag är. Gick ut grundskolan med 290/300 poäng (beroende på hur man räknar det). I gymnasiet ligger mitt snitt väl på 19 något sådant antar jag.
Har jag kanske glömt berätta att han är otroligt blyg? Fail.
Citera
2011-03-09, 19:14
  #24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Potatisskalar1
En 19 åring som tackar nej till en f.d modell? Ja, nåt är definitivt fishy I tell ye.

Nej, hon är fd. modell av en anledning
F.ö. verkar det som ts söker uppmärksamhet på flashback genom att konstant påpeka hur fin och vacker hon är och vilken tönt han är.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback