2011-03-09, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonden
Bakgrunden till detta program är denna.
Vad är det egentligen Sonja vill komma fram till?

Hon har b.la med en fd. polis som tycker att man ska få ut ip-adressen på folk som snackar skit i kommentatorsfälten till bloggar etc.

Lyssnar man på detta så är det tydligt att Sonja är en fiende till yttrandefriheten, detta propagerar hon ut i statsfinansierad radio ackompanjerad till tragisk musik.

Runt minut 21 börjar den värsta hetsen gentemot yttrandefrihet och anonymitet på internet.

Programmet: Tendens i p1

Lyssna gärna på hela om ni vill det, men annars kan ni hoppa över de 20första minuterna om ni vill komma till slutklämmen, det som hela början av programmet vill komma fram till: Problemet med okontrollerad information, anonymitet på internet och folks rätt att kommentera öppet vad msm basunerar ut.

Vad hette den f.d. polisen? Orkar inte lyssna på dravlet i ljudfilen...
Citera
2011-03-09, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Testa
Vad hette den f.d. polisen? Orkar inte lyssna på dravlet i ljudfilen...

Moustaffa Sherman eller liknande tror jag

Edit: exakt 12:40 in i klippet så säger hon precis vem han är.
Senast redigerad av Sonden 2011-03-09 kl. 20:59.
Citera
2011-03-09, 20:54
Medlem
Sjveds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonden
Vad är det egentligen Sonja vill komma fram till?
Var det inte denna Sonja som satt och bölade i Debatt eller nåt att hon var arbetslös?

Sonja kanske tycker som Hitler och Stalin att trådradio är det bästa för då har man 100% kontroll över vad som sägs i etern, det samma torde gälla för Internet om allas ipnummer är kända för staten.
Citera
2011-03-09, 21:02
Bannlyst
Mostafa pratar om hot på nätet. De är ju en väsentlig skillnad genetemot åsikter som folk uttrycker. Men de vill väl åt folk som uttrycker åsikter antar jag.
Citera
2011-03-09, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cartagena
Mostafa pratar om hot på nätet. De är ju en väsentlig skillnad genetemot åsikter som folk uttrycker. Men de vill väl åt folk som uttrycker åsikter antar jag.

Sonja blandar hej vilt där i programmet.
Men framförallt så ljugs det en hel del, att det skulle förekomma någon form av hat gentemot kvinnor som "pratar om det" är ju bara skitsnack.
Jag har följt hela skiten från början och kan intyga att så inte är fallet.
Citera
2011-03-09, 21:09
Bannlyst
Klart är att detta är människor som är ett hot mot yttrandefriheten och demokratin. Denna Sonja visar på en fascism som är farlig. Samma Sonja vill nog att alla massarresteras som inte är feminister, mångkulturalister, sionister etc, och torteras och dödas i fängelseceller som Guantanamo. Mycket allvarligt. Vi ser bara början på denna fascism.
Senast redigerad av Cartagena 2011-03-09 kl. 21:15.
Citera
2011-03-09, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avsiktaren
Jag som trodde hon förklarade krig mot flashback för att jag pekade ut henne som judinna.
Aj då, det får man inte göra. Att påpeka att en offentlig person är jude i annat än hyllande ordalag är det ultimata brottet idag.
Citera
2011-03-09, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Den rabiatfeministiska judinnan Schwarzenberg hatar naturligtvis Flashback och yttrandefriheten. Hon får stöd av någon Mostafa Schurmann.

http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=4381547
Sveriges Radio-cheferna måste ha gått in spinn när de fick tag i en jude-arab.
Citera
2011-03-09, 21:54
Bannlyst
Hanna Fridén, vem är detta??? En snabbgoogling visade på en bilda av en ung kvinna som påminner om rabiatfeministen Johanna Rytel till utseende och stil.

Kanske intressant då, eftersom som samtliga berörda har judiskt påbrå (även Johanna Rytel), att spekulera kring om även denna Fridén-subban också har judiskt påbrå.
Citera
2011-03-09, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cartagena
Hanna Fridén, vem är detta??? En snabbgoogling visade på en bilda av en ung kvinna som påminner om rabiatfeministen Johanna Rytel till utseende och stil.

Kanske intressant då, eftersom som samtliga berörda har judiskt påbrå (även Johanna Rytel), att spekulera kring om även denna Fridén-subban också har judiskt påbrå.
Hanna Fridén är en vulgär feminist som gärna pratar om sin avföring i TV. Hon hatar feminist-kritikern Per Ström med en brinnande passion. Jag tror inte att hon är judinna, det är nog snarare så att hon är en svensk produkt av judaiseringen. Äckliga varelser, många av dagens västerländska kvinnor.
Citera
2011-03-09, 22:32
Bannlyst
Oklippt intervju av Sonya Schwarzenberger

Hej,
Så här gick en intervju till med Sonya inför hennes program Tendens (Onsdag 9 Mars) jag vill att folk skall veta.

Bara följande fakta vill jag tillägga:

1) Sonya har inte haft några som helst problem att nå @ardin_eett_svin, hon skrev detta på twitter
Citat:
Ursprungligen postat av Sonya Schwarzenberger
@ardin_eett_svin Hej jag undrar vad du tycker om kommentarsfält efter feministiska artiklar, kan jag inervjua dig på telefon/mail? Mvh Sonja
och fick svar direkt med emailaddress dit hon kan emaila.

2) Sonya har i programmet gjort det lätt att förväxla vem som sa vad så det som finns nedan är det enda som sades mellan just @ardin_eett_svin och henne, övrigt som hon nämnde kom från en annan person (eller så har Sonya hittat på).

3) @lajvsonya var en av 7 followers till @ardin_eett_svin .Hon la till sig själv när hon skickade intervjuförfrågan och tog bort sig själv under programdagen den 9 Mars, samt raderade bort allt hon skrivit till @ardin_eett_svin

Nedan frågor/svar i den ordningen de kom

Sonya (3 Mars)
@ardin_eett_svin (3 Mars)
Sonya (4 Mars)
@ardin_eett_svin (4 Mars)
Sonya (4 Mars)
Sonya (4 Mars)

Lyssna nu på slutresultatet http://sverigesradio.se/topsy/ljudfil/2951914.mp3 och hör vad/hur mycket av detta som Sonya Schwarzenberger nämner, bedöm själva hur hon klipper,redigerar.
Citera
2011-03-09, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvfingermuttan
Oklippt intervju av Sonya Schwarzenberger

Hej,
Så här gick en intervju till med Sonya inför hennes program Tendens (Onsdag 9 Mars) jag vill att folk skall veta.

Bara följande fakta vill jag tillägga:

1) Sonya har inte haft några som helst problem att nå @ardin_eett_svin, hon skrev detta på twitter

och fick svar direkt med emailaddress dit hon kan emaila.

2) Sonya har i programmet gjort det lätt att förväxla vem som sa vad så det som finns nedan är det enda som sades mellan just @ardin_eett_svin och henne, övrigt som hon nämnde kom från en annan person (eller så har Sonya hittat på).

3) @lajvsonya var en av 7 followers till @ardin_eett_svin .Hon la till sig själv när hon skickade intervjuförfrågan och tog bort sig själv under programdagen den 9 Mars, samt raderade bort allt hon skrivit till @ardin_eett_svin

Nedan frågor/svar i den ordningen de kom

Sonya (3 Mars)
@ardin_eett_svin (3 Mars)
Sonya (4 Mars)
Sonya (4 Mars)
Sonya (4 Mars)

Lyssna nu på slutresultatet http://sverigesradio.se/topsy/ljudfil/2951914.mp3 och hör vad/hur mycket av detta som Sonya Schwarzenberger nämner, bedöm själva hur hon klipper,redigerar.

Ja! där ser man!
Fan är det för en sjuk människa vi har att göra med här egentligen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in