2023-01-26, 17:33
Medlem
trazkes avatar
8 februari brjar ssong 26. Undrar om vi ser 8 eller 10 avsnitt? Och hoppas dom tergr till fristende avsnitt igen.
Citera
2023-02-12, 07:26
Medlem
carle2s avatar
Nya ssongen igng.

Mste sga att man var mttligt instlld till detta, d alla specials har varit trkiga, skumma och upprepande.

Men bde tegredy och det andra tjafset ls med sin frnvaro och det var ett klassiskt vanligt avsnitt precis som frr och det uppskattas.
Citera
2023-03-01, 07:22
Medlem
Rob1891s avatar
Ngon som vet nr nya ssongen kommer p Viaplay?
Citera
2023-03-03, 22:14
Medlem
Elementarts avatar
Det senaste avsnittet "Japanese Toilets" tillhr nog ett av de smsta avsnitten som jag har sett, de frsta tv avsnitten var nd ganska bra. Och jag trodde ju att man hade lagt ner Tegridy farm -grejen vid det hr laget, men det verkar som att man kommer fortstta med det.
Citera
2023-03-14, 10:09
Medlem
spyder123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Det senaste avsnittet "Japanese Toilets" tillhr nog ett av de smsta avsnitten som jag har sett, de frsta tv avsnitten var nd ganska bra. Och jag trodde ju att man hade lagt ner Tegridy farm -grejen vid det hr laget, men det verkar som att man kommer fortstta med det.
Japp Japanese toilets var ett bottennapp. Men de tv frsta var bra, och skulle nog sga att avsnitt 4 "Deep Learning" var riktigt bra.
Citera
2023-03-14, 19:56
Medlem
TheGretaResets avatar
Jag skrattade framfr tvn nr jag sg avsnitt fyra. Skall inte spoila.
Citera
2023-03-17, 15:47
Medlem
SlappTjackBalles avatar
Kommer det inga fler avsnitt p nya ssongen? och varfr gr dom s f avnitt nu p nya ssongerna? Trodde dom ftt ngot kontrakt p att levera massa nta ssonger med mnga avsnitt och filmer?
Citera
2023-03-27, 23:32
Medlem
Elementarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlappTjackBalle
Kommer det inga fler avsnitt p nya ssongen? och varfr gr dom s f avnitt nu p nya ssongerna? Trodde dom ftt ngot kontrakt p att levera massa nta ssonger med mnga avsnitt och filmer?

Det kommer ett till avsnitt enligt deras Facebook-sida, s vi fr 6 avsnitt den hr ssongen Parker och Stone skulle skert skylla p att de behver lgga mer tid p filmerna och andra projekt, det ska ju komma ett nytt South Park-spel som de skert r delaktiga i. Men jag tror mer p att de brjar bli lata.
Citera
2023-03-28, 00:18
Medlem
SlappTjackBalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Det kommer ett till avsnitt enligt deras Facebook-sida, s vi fr 6 avsnitt den hr ssongen Parker och Stone skulle skert skylla p att de behver lgga mer tid p filmerna och andra projekt, det ska ju komma ett nytt South Park-spel som de skert r delaktiga i. Men jag tror mer p att de brjar bli lata.

Senaste avsnittet var riktigt kul iallfal , s dom gr fortfarande bra ifrn sig tycker jag.

Hoppas filmerna blir bra.
Citera
2023-03-28, 00:20
Medlem
Jag har inte sett South Park p 10 r men nr jag hrde att de gjort ett avsnitt om Harry & Meghan var man ju tvungen att bara se det.

SP nailar exakt det paret.

Se det
Citera
2023-03-28, 00:28
Medlem
Psykonaut-s avatar
De tar upp aktuella mnen och mnga av avsnittet var roliga p den tiden de var aktuella och inte 20 r senare har jag mrk.
Sg man inte dem d s r det egentligen orttvist 20 r senare avgra om de r kull eller inte.
Citera
2023-03-30, 23:34
Medlem
Elementarts avatar
S var ssongen slut efter bara sex avsnitt och vi fick nnu ett dligt och trkigt avsnitt. Det knns verkligen som att Matt Stone och Trey Parker knappt lgger ner ngon tid alls lngre p att frska f till ett bra avsnitt. Filmerna som har kommit har ju inte heller varit srskilt bra. Ska nog inte se ngra nya avsnitt lngre svida inte det verkligen kommer ngot som sticker ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in