Flashback bygger pepparkakshus!
2023-01-26, 17:33
8 februari börjar säsong 26. Undrar om vi ser 8 eller 10 avsnitt? Och hoppas dom återgår till fristående avsnitt igen.
Citera
2023-02-12, 07:26
Medlem
carle2s avatar
Nya säsongen igång.

Måste säga att man var måttligt inställd till detta, då alla specials har varit tråkiga, skumma och upprepande.

Men både tegredy och det andra tjafset lös med sin frånvaro och det var ett klassiskt vanligt avsnitt precis som förr och det uppskattas.
Citera
2023-03-01, 07:22
Medlem
Rob1891s avatar
Någon som vet när nya säsongen kommer på Viaplay?
Citera
2023-03-03, 22:14
Medlem
Elementarts avatar
Det senaste avsnittet "Japanese Toilets" tillhör nog ett av de sämsta avsnitten som jag har sett, de första två avsnitten var ändå ganska bra. Och jag trodde ju att man hade lagt ner Tegridy farm -grejen vid det här laget, men det verkar som att man kommer fortsätta med det.
Citera
2023-03-14, 10:09
Medlem
spyder123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Det senaste avsnittet "Japanese Toilets" tillhör nog ett av de sämsta avsnitten som jag har sett, de första två avsnitten var ändå ganska bra. Och jag trodde ju att man hade lagt ner Tegridy farm -grejen vid det här laget, men det verkar som att man kommer fortsätta med det.
Japp Japanese toilets var ett bottennapp. Men de två första var bra, och skulle nog säga att avsnitt 4 "Deep Learning" var riktigt bra.
Citera
2023-03-14, 19:56
Medlem
TheGretaResets avatar
Jag skrattade framför tvn när jag såg avsnitt fyra. Skall inte spoila.
Citera
2023-03-17, 15:47
Medlem
SlappTjackBalles avatar
Kommer det inga fler avsnitt på nya säsongen? och varför gör dom så få avnitt nu på nya säsongerna? Trodde dom fått något kontrakt på att levera massa nta säsonger med många avsnitt och filmer?
Citera
2023-03-27, 23:32
Medlem
Elementarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlappTjackBalle
Kommer det inga fler avsnitt på nya säsongen? och varför gör dom så få avnitt nu på nya säsongerna? Trodde dom fått något kontrakt på att levera massa nta säsonger med många avsnitt och filmer?

Det kommer ett till avsnitt enligt deras Facebook-sida, så vi får 6 avsnitt den här säsongen Parker och Stone skulle säkert skylla på att de behöver lägga mer tid på filmerna och andra projekt, det ska ju komma ett nytt South Park-spel som de säkert är delaktiga i. Men jag tror mer på att de börjar bli lata.
Citera
2023-03-28, 00:18
Medlem
SlappTjackBalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Det kommer ett till avsnitt enligt deras Facebook-sida, så vi får 6 avsnitt den här säsongen Parker och Stone skulle säkert skylla på att de behöver lägga mer tid på filmerna och andra projekt, det ska ju komma ett nytt South Park-spel som de säkert är delaktiga i. Men jag tror mer på att de börjar bli lata.

Senaste avsnittet var riktigt kul iallfal , så dom gör fortfarande bra ifrån sig tycker jag.

Hoppas filmerna blir bra.
Citera
2023-03-28, 00:20
Medlem
Jag har inte sett South Park på 10 år men när jag hörde att de gjort ett avsnitt om Harry & Meghan var man ju tvungen att bara se det.

SP nailar exakt det paret.

Se det
Citera
2023-03-28, 00:28
Medlem
Psykonaut-s avatar
De tar upp aktuella ämnen och många av avsnittet var roliga på den tiden de var aktuella och inte 20 år senare har jag märk.
Såg man inte dem då så är det egentligen orättvist 20 år senare avgöra om de är kull eller inte.
Citera
2023-03-30, 23:34
Medlem
Elementarts avatar
Så var säsongen slut efter bara sex avsnitt och vi fick ännu ett dåligt och tråkigt avsnitt. Det känns verkligen som att Matt Stone och Trey Parker knappt lägger ner någon tid alls längre på att försöka få till ett bra avsnitt. Filmerna som har kommit har ju inte heller varit särskilt bra. Ska nog inte se några nya avsnitt längre såvida inte det verkligen kommer något som sticker ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in