2014-10-10, 14:57
Medlem
area50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indico
SP har alltid upprrt folk och nu r var det din och de andra vita krnkta mnnens tur att bli upprrda.

Jag har varit ett starkt fan av SP i flera r, men dom har sjunkit en hel del dom senaste ren.
Det finns liksom nstan ingen integritet kvar
Citera
2014-10-10, 22:34
Medlem
Ser att mnga inte blev s berrda av senaste avsnittet. Jag sjlv tycker det var ett av dem bttre..
Kvalitten p avsnittet tyckte jag hll hg standard, fin sammansmltning med fregende avsnitt, ngot som kndes ganska nytt.
Dem gjorde ju dessutom storyn p en journalist som de retade d denna journalist la ut en korkad artikel efter frra veckans avsnitt, d ocks om Lorde..

http://www.gigwise.com/news/95082/lo...ownright-sweet

Fr att skapas inom en ram p ngra dagar s kan i varje fall inte jag klaga.. Tyckte mycket om denna episod
Citera
2014-10-10, 22:38
Medlem
mrtowlies avatar
Vem fan r Lorde?
Citera
2014-10-10, 23:19
Medlem
frantiks avatar
Tycker senaste avsnittet var riktigt bra. Dom jvlades med folk som har den korrekta sikten men som agerar p samma stt som den politiskt inkorrekta sikten.
Nr allt egentligen handlar om att bara vara mnniska och inte bry sig, och att bara vara.

Randy r kung.
Citera
2014-10-11, 10:50
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Vem fan r Lorde?

Hon r en sngerska och ltskrivare.
Framgick inte det av avsnittet?
Du kan ocks ta fram din "internet-maskin" och ska p Lorde om du inte knner till henne sen innan.
Det r helt oviktigt fr oss andra och diskussionen i trden att lra oss att du inte vet vem Lorde r.

Med det sagt kan jag backa lite frn mina sarkasmer och hlla med om att det r aningen frustrerande nr man inte har koll p referenserna som slngs ut i ett avsnitt.
T.ex "Redskins-avsnittet" dr jag bara visste att namnet i sig orsakat kontrovers pga stereotyper mot indianerna.
Missar jag d pongen i ngra skmt eftersom jag bara har en ytlig kunskap om mnet?
Skerligen.

Om det var den diskussionen mrtowlie ville f igng ber jag om urskt, men annars r det totalt meningslst att stoltsera med okunskap. Ingen blir imponerad.
Citera
2014-10-11, 11:16
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrimsonIdol
Hon r en sngerska och ltskrivare.
Framgick inte det av avsnittet?
Du kan ocks ta fram din "internet-maskin" och ska p Lorde om du inte knner till henne sen innan.
Det r helt oviktigt fr oss andra och diskussionen i trden att lra oss att du inte vet vem Lorde r.

Med det sagt kan jag backa lite frn mina sarkasmer och hlla med om att det r aningen frustrerande nr man inte har koll p referenserna som slngs ut i ett avsnitt.
T.ex "Redskins-avsnittet" dr jag bara visste att namnet i sig orsakat kontrovers pga stereotyper mot indianerna.
Missar jag d pongen i ngra skmt eftersom jag bara har en ytlig kunskap om mnet?
Skerligen.

Om det var den diskussionen mrtowlie ville f igng ber jag om urskt, men annars r det totalt meningslst att stoltsera med okunskap. Ingen blir imponerad.

Oj, hr har vi trdens sjlvutnmnda lilla polis ser jag! Vad trevligt att du resonerar med dig sjlv i lpande text och lyckas f med bde bannor, urskter, medhll och tillsgelser. Du r skert en av de som ger alldeles fr lnga och frutfattade svar p saker i verkliga livet - lite pinsamt.

Min pong var givetvis att jag upplever denna "lorde" fr smal fr att funka brett i SP (fr mig) till skillnad frn tex Paris Hilton eller Britney Spears - men det r nog bara jag som r gammal.
Citera
2014-10-11, 11:30
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Oj, hr har vi trdens sjlvutnmnda lilla polis ser jag! Vad trevligt att du resonerar med dig sjlv i lpande text och lyckas f med bde bannor, urskter, medhll och tillsgelser. Du r skert en av de som ger alldeles fr lnga och frutfattade svar p saker i verkliga livet - lite pinsamt.

Min pong var givetvis att jag upplever denna "lorde" fr smal fr att funka brett i SP (fr mig) till skillnad frn tex Paris Hilton eller Britney Spears - men det r nog bara jag som r gammal.

OK
Citera
2014-10-11, 14:45
Medlem
pimmetjes avatar
Citat:
Fast det vet jag inte om jag skulle sga. Jag tycker att Lorde har ftt en hel del uppmrksamhet och att hon r ganska knd just fr att hon r s pass ung. Men hon r vl antagligen betydligt kndare i USA n i Sverige.
Citera
2014-10-11, 17:43
Medlem
Quipus avatar
Cartman och Randy i fokus.. Ja då blir det bra helt enkelt. Inte i klass med det episka "medicinal fried chicken S14e3) men fan så underhållande ändå
Citera
2014-10-11, 18:09
Medlem
Spinnacers avatar
Bsta avsnittet p lnge. Trodde det var en riktig lt, men det var bara spoof av Sia
Citera
2014-10-12, 12:19
Medlem
Fjantors avatar
Helt klart bsta avsnittet p lnge...
Gillade verkligen det...
Och kul att avsnitten bygger in i varann..
Mer sv snt tack..
Citera
2014-10-12, 17:47
Medlem
Hller med om att det r kul att avsnitten hnger ihop.

Frsta avsnittet var ingen hjdare dock, men sen har det bara blivit bttre och bttre. Ser fram emot fortsttningen, kan nog bli en hjdarssong
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in