2014-01-17, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjantor
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net...YEg0E_460s.jpg

Vilket avsnitt r nst sista bilden ifrn..?

Tror det r avsnittet dr Stan blir behandlad mot sitt skrpsamlande, bilden r frn nr Randy tog sig in i Stans drm eller hur det nu var.
Citera
2014-01-17, 17:31
Medlem
Dolmantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjantor
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net...YEg0E_460s.jpg

Vilket avsnitt r nst sista bilden ifrn..?

Nst sista bilden r frn S15E11 - Broadway Bro Down
Citera
2014-01-17, 18:05
Medlem
Lste fel, ber om urskt.
Citera
2014-01-17, 19:37
Medlem
Fjantors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolmante
Nst sista bilden r frn S15E11 - Broadway Bro Down

Suvernt...
Tack s mkt..
Citera
2014-02-10, 00:40
Medlem
Loveaffairs avatar
NGON MER SOM HAR/HAR HAFT PROBLEM MED SOUTHPARKSTUDIOS!?

Hej! Har de senaste veckorna (d jag brjat kika p South Park igen) haft jtteproblem med southparkstudios.se. Avsnitten fungerar frutom att man fre och efter reklampaus/tilltnkt reklampaus mste klicka p play d bilden blir svart och brjar "ladda". Sidan kan allts inte fortstta spela upp innehllet som tnkt utan att jag klickar p play-knappen.

r det ngon som har samma problem eller som kan tnka sig ha ngon aning om vad detta kan bero p? r samma problem p bde min mac och pc. Har det senaste Flash Player.

Brjar bli irriterande att behva sitta och klicka flera gnger per avsnitt.
Senast redigerad av Loveaffair 2014-02-10 kl. 00:53.
Citera
2014-02-10, 01:09
Medlem
Loveaffairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrimsonIdol
Rkade komma in p en reddit-trd om SP.
Detta kan vara intressant fr inbitna fans:
http://www.reddit.com/r/todayilearne...south_park_is/

Gr ut p att Kenny r baserad p en verklig person frn Trey Parkers barndom.

"Kenny" gillar inte South Park och Trey Parker:

Hmmm, Aja baja Trey!?

//Crimson

Citat:
Like many of South Park's characters, Kenny is based on a real person; in this case a childhood friend of Trey Parker's also named Kenny. In a 2000 interview Trey said that the real life Kenny was the poorest kid in the neighborhood and wore an orange parka that made it difficult for anyone to understand what he was saying. Trey also stated that real life Kenny would skip school from time to time causing the others to jokingly say he had died, and a few days later, he would join his classmates and attend school again.[6]

Fy fan vad lgt. Kommer fortstta att avguda South Park fr sin humor och politiska satir men detta r verkligen inte okej. Kan tyckas harmlst utifrn men att ta med en karaktr dr man bde anvnder sig utav samma namn och signalament som en riktig person r mobbning p hg niv. De gr till och med s lngt att de gr narr av hans oranga parkas som tydligen precis som i serien, gjorde det svrt att hra vad den riktiga Kenny sa.

Stackars Kenny. Svrt att bli kvitt sin barndom d den parodieras fr hela vrlden. Hade jag varit Kenny hade jag stmt skiten ur dem.
Senast redigerad av Loveaffair 2014-02-10 kl. 01:18.
Citera
2014-02-10, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loveaffair
Fy fan vad lgt. Kommer fortstta att avguda South Park fr sin humor och politiska satir men detta r verkligen inte okej. Kan tyckas harmlst utifrn men att ta med en karaktr dr man bde anvnder sig utav samma namn och signalament som en riktig person r mobbning p hg niv. De gr till och med s lngt att de gr narr av hans oranga parkas som tydligen precis som i serien, gjorde det svrt att hra vad den riktiga Kenny sa.

Stackars Kenny. Svrt att bli kvitt sin barndom d den parodieras fr hela vrlden. Hade jag varit Kenny hade jag stmt skiten ur dem.

Antar att du skojar?
Citera
2014-02-10, 02:23
Medlem
Loveaffairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Micke_hs
Antar att du skojar?

Nej?

Om det stmmer att Kennys karaktr bygger p en riktig person och hans tuffa uppvxt r det vldigt elakt.
Citera
2014-02-10, 19:09
Medlem
Fjantors avatar
WoW-avsnittet nu p Comedy Central...
Otroligt bra avsnitt..
Citera
2014-02-13, 00:37
Medlem
Loveaffairs avatar
Absolut ingen som har problem med South Park Studios??
Citera
2014-03-03, 20:13
Medlem
Hrde att det nya South Park-spelet censureras i Europa. Bland annat en sekvens dr en abort genomfrs.

r det ngon som vet Treys och Matts allmnna syn p abort? Eftersom de r vettiga genier s borde de inte kunna vara emot abort, men en del saker tyder nstan p att de r det.
Citera
2014-03-04, 00:31
Medlem
Krsus Sorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loveaffair
Absolut ingen som har problem med South Park Studios??
Jo, jag har haft samma "problem". Vet inte om jag tycker det r s jobbigt dock, ingen reklam

Citat:
Nej?

Om det stmmer att Kennys karaktr bygger p en riktig person och hans tuffa uppvxt r det vldigt elakt.
Lter som en myt, i The Spirit of Christmas s r det tjockisen (dvs Cartman) som heter Kenny och r den som dr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in