NGON MER SOM HAR/HAR HAFT PROBLEM MED SOUTHPARKSTUDIOS!?
Hej! Har de senaste veckorna (d jag brjat kika p South Park igen) haft jtteproblem med southparkstudios.se. Avsnitten fungerar frutom att man fre och efter reklampaus/tilltnkt reklampaus mste klicka p play d bilden blir svart och brjar "ladda". Sidan kan allts inte fortstta spela upp innehllet som tnkt utan att jag klickar p play-knappen.
r det ngon som har samma problem eller som kan tnka sig ha ngon aning om vad detta kan bero p? r samma problem p bde min mac och pc. Har det senaste Flash Player.
Brjar bli irriterande att behva sitta och klicka flera gnger per avsnitt.
Senast redigerad av Loveaffair 2014-02-10 kl. 00:53.
Gr ut p att Kenny r baserad p en verklig person frn Trey Parkers barndom.
I live down the street from where Kenny and Trey grew up, my dad has a few stories about them from their childhood. I have actually met Kenny, last time I saw him a few years ago he was a police officer near Denver and he really hates South Park.
I hela inlgget finns bildbevis
"Kenny" gillar inte South Park och Trey Parker:
As far as I know it's because Trey used to bully Kenny when they got off the school bus together. So Kenny is resents Trey for that. Also his character is basically a huge joke on his childhood, which was horrible.
Hmmm, Aja baja Trey!?
//Crimson
Citat:
Like many of South Park's characters, Kenny is based on a real person; in this case a childhood friend of Trey Parker's also named Kenny. In a 2000 interview Trey said that the real life Kenny was the poorest kid in the neighborhood and wore an orange parka that made it difficult for anyone to understand what he was saying. Trey also stated that real life Kenny would skip school from time to time causing the others to jokingly say he had died, and a few days later, he would join his classmates and attend school again.[6]
Fy fan vad lgt. Kommer fortstta att avguda South Park fr sin humor och politiska satir men detta r verkligen inte okej. Kan tyckas harmlst utifrn men att ta med en karaktr dr man bde anvnder sig utav samma namn och signalament som en riktig person r mobbning p hg niv. De gr till och med s lngt att de gr narr av hans oranga parkas som tydligen precis som i serien, gjorde det svrt att hra vad den riktiga Kenny sa.
Stackars Kenny. Svrt att bli kvitt sin barndom d den parodieras fr hela vrlden. Hade jag varit Kenny hade jag stmt skiten ur dem.
Senast redigerad av Loveaffair 2014-02-10 kl. 01:18.
Fy fan vad lgt. Kommer fortstta att avguda South Park fr sin humor och politiska satir men detta r verkligen inte okej. Kan tyckas harmlst utifrn men att ta med en karaktr dr man bde anvnder sig utav samma namn och signalament som en riktig person r mobbning p hg niv. De gr till och med s lngt att de gr narr av hans oranga parkas som tydligen precis som i serien, gjorde det svrt att hra vad den riktiga Kenny sa.
Stackars Kenny. Svrt att bli kvitt sin barndom d den parodieras fr hela vrlden. Hade jag varit Kenny hade jag stmt skiten ur dem.
Hrde att det nya South Park-spelet censureras i Europa. Bland annat en sekvens dr en abort genomfrs.
r det ngon som vet Treys och Matts allmnna syn p abort? Eftersom de r vettiga genier s borde de inte kunna vara emot abort, men en del saker tyder nstan p att de r det.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!