Jag hittar inga vriga referenser i vriga delen av avsnittet som frklarar varfr just fransmn eller svenskar frutom att han som sger det skall vara fransk. Hur kommer svensk in i bilden? Kan fr lite om Lance fr att fatta om det har ngot med honom att gra med.
S som jag fattade det s var det meningen att Stan hade std av ett oknt folk mitt ute i ingenstans. Kom igen, vem bryr sig om frans-svenska bnder till fans? Det r phittat sklart. Dom ville hitta p meningslsa fans utan att krnka ngon.
S som jag fattade det s var det meningen att Stan hade std av ett oknt folk mitt ute i ingenstans. Kom igen, vem bryr sig om frans-svenska bnder till fans? Det r phittat sklart. Dom ville hitta p meningslsa fans utan att krnka ngon.
Eller att Lance Armstrong vann ett gng Tour De France och svenskdelen r en hnvisning till Arne Ljungqvist(knd dopningsbekmpare).
Men jag kanske lser in fr mkt i den kommentaren, och det r som du sger bara lite nonsens.
I vilket avsnitt r det Cartman gr nn musikvideo..?
Vet att dom spelar in det i skolan...
Typ dom filmer den i korridoren och mnga elever r med och sjunger...
I vilket avsnitt r det Cartman gr nn musikvideo..?
Vet att dom spelar in det i skolan...
Typ dom filmer den i korridoren och mnga elever r med och sjunger...
ven om inte senaste ssongerna hller lika hg klass s var nd den senaste ssongen bra mycket bttre n de tidigare tv som kom innan. Ska bli kul nr det vl brjar igen
ven om inte senaste ssongerna hller lika hg klass s var nd den senaste ssongen bra mycket bttre n de tidigare tv som kom innan. Ska bli kul nr det vl brjar igen
Season 17 will begin on September 25, 2013 and consist of 10 episodes.
Enligt Wikipedia....
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!