2007-03-29, 12:19
Medlem
Shitzors avatar
Tyckte det här var riktigt roligt. Skäms lite för att jag tvivlade ett tag...
Citera
2007-03-29, 12:24
Medlem
pöbelns avatar
Crap... "muslimer" är inte en ras.
Citera
2007-03-29, 12:36
Medlem
Shitzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pöbeln
Crap... "muslimer" är inte en ras.

Nu tänkte jag vara mästrande och påpeka att "race" enligt ett amerikanskt uttryck inte är detsamma som svenska "ras" utan används även om religiösa och språkligt lika grupper, men det gör jag inte för du kommer ju ändå inte fatta.
Citera
2007-03-29, 12:36
Medlem
va fan har hänt med south park? de första säsongerna var underhållande men de senaste är råa och försöker bara locka fram skratt genom att shockera. tänker b.la på avsnitten med dvärgen, cartmans sexuella övergrepp på butters etc
Citera
2007-03-29, 12:41
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pulseczar
va fan har hänt med south park? de första säsongerna var underhållande men de senaste är råa och försöker bara locka fram skratt genom att shockera. tänker b.la på avsnitten med dvärgen, cartmans sexuella övergrepp på butters etc

Right on! Håller med dig till 100%. Vart är den genomtänkta humorn?
Citera
2007-03-29, 12:58
Medlem
HungalaBungalas avatar
Simpelt och bra, helt klart det bästa avsnittet på denna säsong. Det enda som var dåligt var allt fåneri med Hillary "Hildog" Clinton. I övrigt var parodin på 24 helt klockren.
Citera
2007-03-29, 15:06
Medlem
NirvanAs avatar
PMSL ROFL OMFG LOL HAHAHAHAHA

Lätt top3 South Park avsnitt någonsin! SÅ JÄVLA UNDERBART klockrent! HAHAHA

Så jävla många parodisketcher i ett och samma avsnitt HAHA så kung det med alla hemsidor.. myspace, youtube, ebay osv GALET

Långsökt som fan det där med engelskmännen HAHAHAHHA "biggest enemy of our time" XD
Citera
2007-03-29, 15:42
Medlem
R-tards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pulseczar

Det är ju det som är så underbart. Rå, brutal och elak humor!
Citera
2007-03-29, 17:04
Medlem
Ernst&Ettans avatar
Haha är lite som Flashback i sina bästa stunder när information om diverse människor hittas på sidor runt om på nätet, se nu senast tråden om Agent Viktor!
Citera
2007-03-29, 17:24
Medlem
NirvanAs avatar
Undra vad kenny gjorde detta avsnitt :P

Sen undrar jag vad som hänt Tweek och hans familj hmm
Citera
2007-03-29, 17:33
Medlem
Herr_Greens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HungalaBungala
Simpelt och bra, helt klart det bästa avsnittet på denna säsong. Det enda som var dåligt var allt fåneri med Hillary "Hildog" Clinton. I övrigt var parodin på 24 helt klockren.

Sant, jag gillade inte det där med Clinton.
Citera
2007-03-29, 17:40
Medlem
Maeglins avatar
Ja "cartman joins nambla" är en favorit för mig också.

På mrtwigdotnet så finns det en bonussekvens från filmen "they live". Denna scen inspirerade grabbarna till "the cripple fight" mellan Timmy och Jimmy. Vansinnigt roligt om man sett hela filmen. En Carpenter-klassiker, sanna mina ord.

Jag tycker att säsong 11 börjat väldigt bra. Samtidigt håller jag med de röster som oroar sig över att Cartman är så intensivt framställd hittills. Dom får faktiskt ta det lite lugnt med den karaktären!

Cartman är seriens Zlatan. Sätter man förhoppningar till Cartman så blir man bara besviken..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in