2011-06-09, 20:22
Medlem
De kristiserade Obama, Hollywood och hela amerika ganska friskt genom hela programmet. Knns nstan som det hr var stones och parkers stt att g ut med en smll. Fr sista avsnittet vibbar.
Citera
2011-06-09, 20:24
Medlem
BrainDisorders avatar
Som ngra redan skrivit, detta mste ha varit det mest serisa avsnittet dom gjort ngonsin. Tillsammans med budskapet blev det trots allt jvligt bra, men det var ju inte sdr jtteroligt. Anledningen till att jag skriver det r ju fr att SP inte brukar vara serisa utan roliga, men jag tyckte det avsnittet var fint, blev lite berrd nstan.

Randy r i vrigt bst.
Citera
2011-06-09, 20:36
Medlem
Vldigt konstigt att se ett avsnitt som r s serist och dr det hnder saker i en serie som aldrig ngonsin frndras p ngot stt alls (det har vl hnt ett par gnger frut under alla 15 ssongerna). Skiten som avsnittet handlade om knner man igen, med tydliga exempel som musik och film. Jag hoppas att det hr leder till en avslutning av s15 dr M&T fortstter att tnja p reglerna fr vad south park r. Om det betyder att det blir sista ssongen eller att det r dags fr frndring med fortsttning terstr att se. Och jag tycker frvrigt att avsnittet var ganska roligt och fick mig att skratta flera gnger trots den sorgliga stmningen.
Citera
2011-06-09, 21:14
Medlem
CtrlVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av :Ericus
Tror ni att de tv gamla gubbarna i avsnittet ska symbolisera Matt & Trey?

Undrar vad kalsongerna de stal representerar isfall
Citera
2011-06-09, 21:20
Medlem
Aviarts avatar
Jag har fljt South Park sen ssong 2 ungefr. Detta avsnittet gjorde mig fruktansvrt deprimerad! Kndes verkligen som att det r dags att sga hej d och tacka fr alla r av stonerkul jag ahr haft med denna serien.

Men det knns litegrann som att detta mest var en "frvarning" om vad som ska ske. Knns inte alls som deras stil att bara g ut sdr, vntar spnt p ett riktigt "Bye, Laters"- avsnitt.

Frvrigt, fan va jag lskar Randy! Han r alltid s hngiven det han tar sig
Citera
2011-06-09, 21:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CtrlV
Undrar vad kalsongerna de stal representerar isfall

Kan det vara "gnistan" som finns kvar? Hela avsnittet handlade ju om hur allting blivit "skit". Kalsongerna kanske symboliserar South Park i sig som serie, som Matt och Trey frsker rdda innan dom blir fyllda av skit som allt annat.
Sen blir dom tagna av polisen och tvingas ge tillbaka kalsongerna. Kan det symbolisera kontraktet mellan dom och Comedy Central?

EDIT: Haha, den r veranalyseringen fr mig att tnka p avsnittet "Scrotie Mcboogerballs"
Citera
2011-06-09, 21:57
Medlem
vroombooms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av :Ericus
Tror ni att de tv gamla gubbarna i avsnittet ska symbolisera Matt & Trey?

Kanske symboliserar fansen som vill ha showen kvar, frsker rdda det som finns kvar
Citera
2011-06-09, 22:16
Medlem
Puffds avatar
Trodde detta avsnittet skulle bli s sjukt trkigt i brjan nr dom vl tjatar ut bajs skmten, dock s ndrades det helt och kan mycket vl vara ett utav dom bsta avsnitten jag stt av alla ssonger ur South Park.

Lten i slutet: Fleetwood Mac - Landslide
Citera
2011-06-09, 22:41
Bannlyst
EYYY

Vad heter avsnittet dr "Pojkarna" skriver en s cklig bok som mjligt. Sen skyller allt p Butters...

OCH Alla vuxna lser in massa saker i boken??

Ni beter er som det avsnittet...

Jag tycker att South Park har tappat sin stjrnglans men allting har ett slut, ven jag r uppvxt med South Park men kom igen..

Scrootie Mcboogerballs
Citera
2011-06-09, 22:42
Medlem
The Tale of Scrotie McBoogerballs.
Citera
2011-06-09, 22:53
Medlem
Det var ett gammalt avsnitt som var en parodi p filmen Red Dawn. Ngon som vet vilket avsnitt samt ssong detta var?
Citera
2011-06-09, 22:54
Medlem
UnderwearMans avatar
Var det bara jag som sg kopplingen med dubstep i ungarnas musik? Wobblebasen lter ju lite som att ngon skiter till ett beat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in