2010-12-20, 22:54
Medlem
Mr.Kanakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolmante
Hehe, underpants gnomes.

http://www.youtube.com/watch?v=F1XTBESG4BQ&NR=1

Ssong 2, avsnitt 17 - "Gnomes".

Haha tackar underbart avsnitt
Citera
2010-12-20, 23:46
Medlem
Aaa faktiskt ckligt bra avsnitt!

Frvrigt s brjar south park igen 26/4/2011, exakt 127 dagar kvar! =(
Citera
2010-12-21, 12:03
Medlem
Slashcares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cinderellaman
Frvrigt s brjar south park igen 26/4/2011, exakt 127 dagar kvar! =(
Klla p det?
Citera
2010-12-23, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slashcare
Klla p det?

www.eztv.it > [Countdown list]

noob? visste inte att de fanns folk som inte anvnde eztv, dom e ju frst me allt, har countdown p allt, o allt tar typ 2 min o ladda lol!
Citera
2010-12-23, 08:46
Medlem
Slashcares avatar
Citat:

noob? visste inte att de fanns folk som inte anvnde eztv, dom e ju frst me allt, har countdown p allt, o allt tar typ 2 min o ladda lol!
S alla som inte anvnder sig utav en ppen tracker vid namn eztv gr under epitetet "noob"? Bra, d vet jag.

Men efter att ha kollat lite p sidan s har jag bestmt mig fr att frbli en noob och uteslutet hlla mig till Torrentbytes dr det finns 720p slpp (hittar inga p ez) som lggs upp ngon minut efter pre.

Jag vet inte ens om jag ska tolka eztv's countdown som plitlig...
Citera
2010-12-23, 08:51
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slashcare
S alla som inte anvnder sig utav en ppen tracker vid namn eztv gr under epitetet "noob"? Bra, d vet jag.

Men efter att ha kollat lite p sidan s har jag bestmt mig fr att frbli en noob och uteslutet hlla mig till Torrentbytes dr det finns 720p slpp (hittar inga p ez) som lggs upp ngon minut efter pre.

Jag vet inte ens om jag ska tolka eztv's countdown som plitlig...

Kollade snabbt p Big Bang Theory.

Airs: Thursday
Status: Break
Returns: 2011-01-05

5:e januari r en onsdag. Nej, lita inte p sidan.
Citera
2010-12-23, 10:37
Medlem
gronbuskes avatar
Citat:

... Varfr inte bara kra med vanliga torrenttrackers som piratebay? Det r ytterst sllan jag hittar ngot p sdana hringa skuma sidor som inte finns p torrentz. Nr det kommer ett releasedatum kommer det p southparkstudios.com frst.

Edit: Orka titta p en massa serier frresten. Endast South Park r bra, jag tittar iofs p en del anime men alla dessa populra skrpprogram r ju bara lama.
Senast redigerad av gronbuske 2010-12-23 kl. 10:40.
Citera
2010-12-23, 11:44
Medlem
Rotmosrullens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronbuske
... Varfr inte bara kra med vanliga torrenttrackers som piratebay? Det r ytterst sllan jag hittar ngot p sdana hringa skuma sidor som inte finns p torrentz. Nr det kommer ett releasedatum kommer det p southparkstudios.com frst.

Edit: Orka titta p en massa serier frresten. Endast South Park r bra, jag tittar iofs p en del anime men alla dessa populra skrpprogram r ju bara lama.

EZTV str fr en stor majoritet av de tv-rippar som kommer upp p tpb. DVS du gr direkt till kllan om du gr in p eztv.
Citera
2010-12-23, 13:27
Medlem
Slashcares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotmosrullen
EZTV str fr en stor majoritet av de tv-rippar som kommer upp p tpb. DVS du gr direkt till kllan om du gr in p eztv.
Gr de sina egna rippningar eller tar de scene-slpp, packar upp, lgger till [eztv] tagen och kallar det sitt eget? Jag vill tro att det r det sistnmnda och isfall r ez inte en klla.
Citera
2010-12-23, 13:45
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Citat:

Coolaste killen p internet, gief autograf plx. (eller tminstonde en countdown p nr man kan frvnta sig att f en autograf)

Ang. nsta ssong s ska jag nog tagga ner mina fvrntningar ett par pinnhl, d kanske risken minskar fr att besvikelsen blir total
Citera
2010-12-30, 10:26
Medlem
Snoorks avatar
behver hjlp med att hitta ett avsnitt.
Nr cartman ker runt och letar judar. Ngn som har koll p vilket det r?

tack p frhand
Citera
2010-12-30, 23:49
Medlem
seccs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoork
behver hjlp med att hitta ett avsnitt.
Nr cartman ker runt och letar judar. Ngn som har koll p vilket det r?

tack p frhand
Letar judar? Du tnker inte p "The Passion of the Jew"? Kan inte komma p ngot avsnitt dr han faktiskt jagar judar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in