2011-05-05, 11:38
Medlem
Snlla, frklara Tyler Perry-grejen!

Om det fanns ngot smart och roligt med den biten s kanske avsnittet kan rddas, fr det hr sg fan saggy tits.
Citera
2011-05-05, 11:46
Medlem
Enfattigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rightball
D fr jag vl springa mot strmmen och sga att det var ett av de bsta avsnitten p lnge. Jag m vara nyvaken, men allvarliga tyskar kittlar mig helt rtt. Vldigt roligt och bdar gott efter en ssongsinledning som inte gav mersmak.

Tyckte ocks det var roligt. Men det r mest fr att jag sg Comedy Centrals nyinstiftade Comedy Awards fr ngra veckor sedan dr mnga av komikerna i publiken tydligt knde sig tvingade att nrvara och dr mnga ven gjorde narr av galan. ven Stone och Parker var sjlvklart p plats och fick pris, deras tal, fritt ur minnet var ngot i stil med "att vinna detta pris r som att bli mnadens elev nr ens mamma r lrare".
Citera
2011-05-05, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laine
Snlla, frklara Tyler Perry-grejen!

Om det fanns ngot smart och roligt med den biten s kanske avsnittet kan rddas, fr det hr sg fan saggy tits.

Jag antar att de mestadels syftar p att Tyler Perry r en utomordentligt dlig skdespelare/komiker inom en filmgenre som till stor del r riktad mot afroamerikaner, vilket frklarar att Token r den enda som tycker Tyler Perry r rolig.

Att Perry klr ut sig till kvinna och har talfel ("hell-urr") anspelar med strsta sannolikhet p filmen "Madea's Big Happy Family". Se http://www.youtube.com/watch?v=HOpy6N5BBMI.
Citera
2011-05-05, 14:03
Medlem
BaLLs avatar
Tyckte avsnittet var rtt kul,

Dock va det rtt coolt att de fick inspiration av detta

http://www.youtube.com/watch?v=vEE6XHZQoyA
Citera
2011-05-05, 15:16
Medlem
NinjaSpys avatar
Skitkul avsnitt men som en fregende skribent skrev s fattade inte heller jag det med Perry. Men fr vrigt bra avsnitt.

Undrar hur mnga nationer och personer dom hnat genom ren
Citera
2011-05-05, 15:49
Medlem
Rallans avatar
Perry har blivit anklagad av mnga fr att portretera svarta riktigt stereotypt och kulturretarderade i sina filmer. Typ som de gamla rasistiska filmerna dr en svart man var en neger som livnrde sig p vattenmelon och kyckling och inte kunde prata frstelig engelska. Dock s sljer hans filmer sjukligt bra, speciellt bland svarta i USA.

Rtt trkigt avsnitt, roboten tillfrde inget.
Citera
2011-05-05, 16:31
Medlem
Det hr var nog banne mig det trkigaste Trey & Matt spottat ur sig p lnge. Det brjar nog bli dags att avliva south park, innan det r fr sent.
Citera
2011-05-05, 19:13
Medlem
Dantias avatar
Riktigt trkigt. Hade lite frhoppningar i frsta delen av avsnittet men s fort Funnybot dk upp s blev det bara s dligt.
Citera
2011-05-05, 19:46
Medlem
adagios avatar
Avsnittet var som sagt ingen hjdare, men nr Funnybot pepprade snder alla mnniskor och sa "AWKWAAAAAARD!" skrattade jag iaf. Roboten pratar ju s jvla fult ocks.
Citera
2011-05-05, 20:16
Medlem
NirvanAs avatar
Oj d, detta var inte s bra, lyckades dock skratta ngra gnger s totalt vrdelst var det ju inte.
Citera
2011-05-05, 21:06
Medlem
Nej detta var ett av de trkigaste avsnitten p lnge enligt min mening, frutsgbar och bjd p vldigt f skratt. Detta hoppas jag verkligen att de kompenserar.
Citera
2011-05-05, 21:08
Medlem
Kul med dissen av sopan Tyler Perry.

Bsta var nr Cartman berttar om vad som hnder med de som tyskarna r frbannade p.
You tell 'em, Kyle.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in