2011-05-04, 20:09
Medlem
NirvanAs avatar
Lter som nattens avsnitt kan bli ngot t "episkt" hllet, kanske tvdelad? krig? nazi referenser?
Citera
2011-05-04, 21:03
Medlem
:Ericuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Lter som nattens avsnitt kan bli ngot t "episkt" hllet, kanske tvdelad? krig? nazi referenser?
Ja, jag tror det hr blir bra. Vgar Matt & Trey inte skmta om katastrofen i Japan eller Libyen nnu? Jag hade frvntat mig att de skulle gra det. De brukar vara ganska hnsynslsa.

D r det bara att stanna vaken och vnta som gller!
Senast redigerad av :Ericus 2011-05-04 kl. 21:05.
Citera
2011-05-04, 23:11
Medlem
zenrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BierFurAlle
r det inte idag?

Vilket leder mig utmrkt till min egentliga frga: Nr tror ni man kommer kunna se det p x-episodes?

Brukar det inte finnas uppe dagen efter? Snds i USA nr det r natt hr, lggs sen upp nn gng under dagen.
Citera
2011-05-04, 23:53
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zenrix
Brukar det inte finnas uppe dagen efter? Snds i USA nr det r natt hr, lggs sen upp nn gng under dagen.
Frra avsnittet fanns ute Torsdag den 28 april kl 03:37 p morgonen/natten iaf
Citera
2011-05-05, 01:15
Medlem
dino.m3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronbuske
"Funnybot" kommer det heta. Jimmy kommer nog tyvrr ha en relativt stor roll, han r s trkig...
r nog ngon form av komikerrobot det ska kretsa kring, bli fan av dem p facebook s fr du infrmation s fort som mjligt. http://www.facebook.com/southpark

Va, har du s torr humor? Jimmy episods brukar vara epic ju. Ltt bland de roligaste.

Up n down steriods. Erection day. Crazy crips. med mera.

Jimmy r kung
Citera
2011-05-05, 04:39
Medlem
adagios avatar
Nu r avsnittet uppe p de flesta trackers. Hller p och laddar ned det as we speak. Vi fr se hur det hr avsnittet blir.
Citera
2011-05-05, 04:42
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adagio
Nu r avsnittet uppe p de flesta trackers. Hller p och laddar ned det as we speak. Vi fr se hur det hr avsnittet blir.
Jes, laddar ner nu med och hoppas p ett bttre avsnitt n senast. Inte fr att det var dligt men vafan, ganska tveksamt var det faktiskt trots allt. Frutom att Cartman tog uttrycket "fuck me" bokstavligt. Det var ganska festligt.
Citera
2011-05-05, 05:11
Medlem
adagios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittfitta
Jes, laddar ner nu med och hoppas p ett bttre avsnitt n senast.
Om du tyckte frra avsnittet gjorde dig besviken kommer du nog tycka det hr avsnittet r desto smre. Jag fann det stelt och trkigt, ven om det var vissa roliga scener, men vergripande r det smre n frra avsnittet.
Citera
2011-05-05, 05:14
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adagio
Om du tyckte frra avsnittet gjorde dig besviken kommer du nog tycka det hr avsnittet r desto smre. Jag fann det extremt stelt och trkigt, ven om det var vissa roliga scener, men vergripande r det smre n frra avsnittet.
Jag sg precis klart det och det var antagligen ett av south parks smsta avsnitt ngonsin.
Citera
2011-05-05, 07:02
Medlem
Arraksbolls avatar
Helvete vad dligt avsnittet var.
Citera
2011-05-05, 07:23
Medlem
nygraddads avatar
Jag r en hardcore SP fan och har fljt det sedan starten, s det r med stor sorg jag mste sga att "Funnybot" r helt vrdelst och inte r vrt att slsa 21 minuter av sitt liv p.
Senast redigerad av nygraddad 2011-05-05 kl. 07:26.
Citera
2011-05-05, 10:35
Medlem
D fr jag vl springa mot strmmen och sga att det var ett av de bsta avsnitten p lnge. Jag m vara nyvaken, men allvarliga tyskar kittlar mig helt rtt. Vldigt roligt och bdar gott efter en ssongsinledning som inte gav mersmak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in