Citat:
Ursprungligen postat av Shitzor
Säsong 1-3 är småtråkiga. 4 är ruskigt bra. 5-6 är sådär. 7 är det bästa dom har gjort och 8-9 är mellanår. 10 såg riktigt stark ut innan uppehållet men i mina svenska ögon har jag för lite på fötterna för att kunna uppskatta andra halvan fullt ut.
Du började bra men sedan hade du åsikter som var helt åt helvete

. 1-3 håller med, 4 med...Men 5-6 är riktigt bra..Men säsong 7 är nog den svagaste säsongen efter säsong 9. Finns endast 3 bra avsnitt i säsongen 7 och det är Christian Rock Hard och Fat Butt and Pancake Head. Och andra halvan av säsong 10 är ju just det som är bra..Första delen innehåller en hel del skit avsnitt faktiskt.
Säsong 8..Herregud vilka kvalitets avsnitt. Klassiker som: Up the Down Steroid(cartman ställer upp i special olympics), The Passion of the Jew(cartman föröker utrota judarna), AWESOM-O(cartman klär ut sig till robot för att försöka få reda på hemligheter om butters), The Jeffersons(Gör narr av Michael Jackson), Goobacks(människor från framtiden kommer), Stupid Spoiled Whore Video Playset(gör narr av Paris Hilton).
Jag fattar verkligen inte vad du gillar med säsong 7. Du kanske inte har så sjuk humor och det förklarar isåfall varför du inte gillar säsong 8 och 10 eftersom de innehåller mycket utav just detta.