2009-11-15, 11:05
Medlem
Alla personer har olika humor, det r bara s. Alla skrattar t olika saker. Det finns saker som vissa personer anser r roligt och andra anser r skit. Jag har sett alla avsnitt med southpark sen ssong 1 och jag kan inte kolla ett enda avsnitt utan att skratta minst en gng. Matt och Trey r genier!

/Sk.
Citera
2009-11-15, 11:16
Medlem
Paer86s avatar
South Park r egentligen roligt p tv plan. Dels den bakomliggande satiren men ocks s enkla saker som "Suck mah fat tits!"

De tv r synergiska, utan det ena skulle det andra inte vara kul.
Citera
2009-11-15, 14:29
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paer86
South Park r egentligen roligt p tv plan. Dels den bakomliggande satiren men ocks s enkla saker som "Suck mah fat tits!"

De tv r synergiska, utan det ena skulle det andra inte vara kul.
Kan hlla med om det frsta men det andra kan jag omjligt se som vidare kul i dessa sammanhang om man nu inte r 15r eller s?
Citera
2009-11-15, 15:51
Medlem
Rotmosrullens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Kan hlla med om det frsta men det andra kan jag omjligt se som vidare kul i dessa sammanhang om man nu inte r 15r eller s?

Dligt exempel, det 'r inte bara satiren i south park som r roligt. ven de rena galenskaperna r roliga. T.ex. nr "Shitty Wok" garen bygger en mur och svr t mongoler
Citera
2009-11-15, 18:39
Medlem
Tittade p nya avsnittet igen igr, och jag tnkte p en sak. Vad r Cartmans bakomliggande tanke med att bli announcer? Han gr ju s mycket olika att jag inte riktigt fick rtsida p det.

r det bara fr att reta Wendy? Eller fr att han vill slja sin film Dances With Smurfs eller fr att han vill bli schoolpresident? Det kanske till och med r s att han bara vill vara en fitta mot folk i strsta allmnhet?
Citera
2009-11-15, 19:26
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dtud
Tittade p nya avsnittet igen igr, och jag tnkte p en sak. Vad r Cartmans bakomliggande tanke med att bli announcer? Han gr ju s mycket olika att jag inte riktigt fick rtsida p det.

r det bara fr att reta Wendy? Eller fr att han vill slja sin film Dances With Smurfs eller fr att han vill bli schoolpresident? Det kanske till och med r s att han bara vill vara en fitta mot folk i strsta allmnhet?
Cartman = http://www.youtube.com/watch?v=W3J_QLtYqlk
Citera
2009-11-15, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dtud

Han vill vl bli en storledare fr det ariska folket? <sarcasm>
Citera
2009-11-15, 21:04
Bannlyst
Dancing with smurfs var skitkul det mste ni nd hlla med om?
Citera
2009-11-15, 21:18
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S-Pulse
Dancing with smurfs var skitkul det mste ni nd hlla med om?
Bra skit

http://www.youtube.com/watch?v=YuOCeRuhqL8

http://www.youtube.com/watch?v=3uYuScZOyiM
Citera
2009-11-15, 22:38
Medlem
Allts vad har hnt med de vanliga enkla avsnitten med riktig humor. Varfr mste alla avsnitt nufrtiden ha ngot att gra med aktuella hndelser och verkligheten.

Denna ssongen har verkligen varit den smsta hittils, ngra f bra avsnitt, men inget mer.
Citera
2009-11-15, 22:48
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe89
Allts vad har hnt med de vanliga enkla avsnitten med riktig humor. Varfr mste alla avsnitt nufrtiden ha ngot att gra med aktuella hndelser och verkligheten.

Denna ssongen har verkligen varit den smsta hittils, ngra f bra avsnitt, men inget mer.
Kan inte vara ltt att vara 20r alla gnger, det som jag tror du menar var frmst under deras rookiessong och lite efter det men annars r south park vldigt mycket populrkultur, du kanske ska droppa south park och se p enbart family guy istllet dr r det ju rtt enkel humor blandat med massa kndis&nutids referenser etc sklart eftersom dom flesta finner det roligt
Citera
2009-11-15, 23:07
Medlem
Kul att du tar upp min lder, det tyder p att du sjlv r hyfsat omogen.

Jag syftar inte p deras rookiessong d den precis som simpsons frsta r ganska taskigt animerad och inte riktigt kommit igng n. Jag syftar p att alla avsnitt p senaste skall ha ngon referens till ngon slags hndelse eller modernt fenomen. r det inte det s r det avsnitt enbart om queefing etc.

Men du allsmktige, din sikt str ver alla andras. Syns ju p ditt inlgg att du verkligen tar t dig ocks.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in