2009-11-12, 16:22
Medlem
Pumpkings avatar
Helt klart bst detta avsnittet mste ju vara Kenny.. Bara sitter och lser serietidningar och bygger korthus, verkligen "don't care, don't care" ^^
Citera
2009-11-12, 16:23
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weener
jag tycker att det verkar vara ett jvla meck att kolla p southparkstudios.com, man mste tanka jvla program och mecka och ha sig.

Hur orkar ni? Finns det nn bttre lsning?

www.xepisodes.com
Citera
2009-11-12, 16:25
Medlem
Flytande_argots avatar
Mycket bra Glenn Beck-parodi faktiskt!

De lyckades ocks f in en liten knga mot ACLU fr att balansera upp den politiska kritiken ngot.
Citera
2009-11-12, 16:29
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Mycket bra Glenn Beck-parodi faktiskt!

De lyckades ocks f in en liten knga mot ACLU fr att balansera upp den politiska kritiken ngot.

Nu har jag ingen stenkoll p Glenn Beck, men har fr mig att jag hrde lite om honom i Howard Stern-filmen.. Vad r egentligen grejen med Beck? Vad fr honom att skilja sig ifrn mngden?
Citera
2009-11-12, 16:32
Medlem
Falcos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
Nu har jag ingen stenkoll p Glenn Beck, men har fr mig att jag hrde lite om honom i Howard Stern-filmen.. Vad r egentligen grejen med Beck? Vad fr honom att skilja sig ifrn mngden?

Du kan ju kolla p det hr klipper till exempel fr att f en bild av hur jvla vrickad killen r.

http://www.youtube.com/watch?v=if3wVXSMw4M
Citera
2009-11-12, 17:16
Medlem
cheeffs avatar
Gillade det men var ett par saker jag tycker dom kunde gjort bttre. Iaf knns det som att det finns ju hur mycket sjukt som helst att hitta hos Glenn Beck, "smockan" mot honom knde lite fr snll s att sga. Sedan knns det som att Cartman gav upp lite fr ltt, kommer och tnka p nr han ska hmnas p den dr pojken och han gr det genom att lura honom att ta upp sina egna frldrar

Men annars ett bra avsnitt men knner som sagt att dom kunde gjort Beck-grejen lite mer verdriven och elakare
Citera
2009-11-12, 17:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Weener
jag tycker att det verkar vara ett jvla meck att kolla p southparkstudios.com, man mste tanka jvla program och mecka och ha sig.

Hur orkar ni? Finns det nn bttre lsning?
Vad jvla meck? Ta och ladda ner X-Forward Spoofer, tar max 2 min. Sedan s lter du firefox installera det vilket tar mindre n 10 sek. Startar om FF. Skriver i 11.12.13.14 och klickar i Enable. Detta tar max 5 minuter. Samt att kvalitn r s jvla mycket bttre n XEpisodes.

Tycker annars att avsnittet var ett av dem bttre p senare tid. Speciellt slutet med Avatar xD
Citera
2009-11-12, 17:53
Medlem
NirvanAs avatar
Vad r det som avatar har gemensamt med smurfar?
Citera
2009-11-12, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Vad r det som avatar har gemensamt med smurfar?
Samma bla frg skulle jag tro.

Edit: Plus att Avatar har stulit Dansar med vargars story.
Senast redigerad av Zanga 2009-11-12 kl. 18:17.
Citera
2009-11-12, 21:25
Medlem
Lanzals avatar
Bra avsnitt tycker jag, tycker att det liknar lite av de gamla avsnitten nd, lite mer south park-aktigt.
Citera
2009-11-12, 21:55
Medlem
Hehe....jag tyckte detta avsnitt var s trkigt att jag somnade, drog inte p smilbanden en enda gng.

Tyckte dom tv fregende avsnitten var mycket roligare!
Citera
2009-11-12, 22:04
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Hehe....jag tyckte detta avsnitt var s trkigt att jag somnade, drog inte p smilbanden en enda gng.

Tyckte dom tv fregende avsnitten var mycket roligare!

Tv senaste har varit halvbra, senaste riktigt bra avsnittet var whale whores
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in