2006-10-05, 16:36
Medlem
Shitzors avatar
Min bästa vän har varit borta i ett halvår men fan va skönt det var att se honom igen! Skrattat som fan åt när dom blir feta och Cartmans tal.

"Are you french, clyde?"
Citera
2006-10-05, 17:14
Medlem
cnasiuss avatar
Jag älskar stans farsa, det blir alltid så oseriöst seriöst när han e med å jag älskar hans OH MY GODs, ohmygodet i detta avsnittet var nog det bästa hittills
Citera
2006-10-05, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cnasius
Jag älskar stans farsa, det blir alltid så oseriöst seriöst när han e med å jag älskar hans OH MY GODs, ohmygodet i detta avsnittet var nog det bästa hittills

Haha! Det är helt klart en av seriens höjdpunkter.

"Oh... my GOD!"

Bäst i dagens avsnitt, förutom Cartmans snack om Hitler, var helt klart Randys "I'm not a R-tard".
Citera
2006-10-05, 17:31
Medlem
Mästerligt bra avsnitt.

"How do you kill that which has no life?"
Citera
2006-10-05, 18:58
Medlem
Fulfittans avatar
Att jag inte har någon som helst kunskap om WoW, därtill aldrig spelat och aldrig kommer att spela skiten, gör väl att jag inte fullt ut kunde ta till mig avsnittet. Likväl var det inte ett dåligt avsnitt, men förmodligen inte ett som håller för upprepade genomsittningar.

Dock får man väl säga att man lyckades karaktärisera WoW-spelare på ett ganska realistiskt sätt, eller? Har inga problem med att tro att det verkligen går till sådär när ni är skitnödiga.
Citera
2006-10-05, 19:24
Bannlyst
This could very well lead to end of the world....of warcraft
Citera
2006-10-05, 19:24
Medlem
Eigenfaces avatar
Första scenen med Wow-killen som spelade 24h var fantastisk. Vilken syn!
Citera
2006-10-05, 19:36
Medlem
Lastbils avatar
Bra avsnitt. Men jag måste bara fråga. Jag har aldrig spelat Wow i hela mitt liv men har en massa kompisar som pratar om det 39 timmar om dygnet, så lite fattar man ju. Men är det roligare om man fattar allt dem säger från spelet?
Citera
2006-10-05, 19:44
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lastbil
Bra avsnitt. Men jag måste bara fråga. Jag har aldrig spelat Wow i hela mitt liv men har en massa kompisar som pratar om det 39 timmar om dygnet, så lite fattar man ju. Men är det roligare om man fattar allt dem säger från spelet?

En aning kanske, jag kände igen många uttryck bland annat "sunder armor" . Man kan också relatera till gänget, även fast jag inte sitter och lirar sju veckor i sträck direkt.

Hur som helst kul iniativ till serien och Stans farsa äger!
Citera
2006-10-05, 20:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dallassallad
För er som inte kan använda torrents: avsnittet finns även på megaupload.

Password till rar-filen?
Citera
2006-10-05, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lastbil
Men är det roligare om man fattar allt dem säger från spelet?

Jag körde bara betan, så jag kan inga namn. Men det roliga med vad dem säger i avsnittet är att det är exakt så mina kompisar låter när de snacka WOW. Så nej, tycker inte du borde veta vad allt heter.
Citera
2006-10-05, 21:10
Medlem
Lastbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zolidznake
Jag körde bara betan, så jag kan inga namn. Men det roliga med vad dem säger i avsnittet är att det är exakt så mina kompisar låter när de snacka WOW. Så nej, tycker inte du borde veta vad allt heter.
Haha ja det är sant. Låter fan exakt så .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in