Inte så mkt...men kolla på "written by" på eftertexterna....
Ensamt namn är Trey Parker i 99% av avsnitten förutom några lama försök i säsong 1...
GENI!!...som jag sa
Mvh: The CrimsonIdol
+1
Jag kan starkt rekomendera (för alla som inte redan vet)
southparkstudios.com där kan manm kolla på ocensurerade avsnitt, och kommentaterspår. Hel del bakom kulliserna dessutom.
Jag kan starkt rekomendera (för alla som inte redan vet)
southparkstudios.com där kan manm kolla på ocensurerade avsnitt, och kommentaterspår. Hel del bakom kulliserna dessutom.
Det är väll endå bara för dem som nu bor i USA? en sak iaf som är synd är att de har tagit bort sneak previewsen för alla kommande avsnitt som de brukar släppa på måndan för vi bor i Sverige.
Sedan starten från uppehållet har det bara varit bra avsnitt! Innan det gick på paus var jag lite besviken på hur dåligt det blivit, men nu är det bra igen.
Dagens avsnitt var helt galet roligt!
Råder er att se nyaste episoden, jädrar den va faan sick :P
GO BUTTERS!
Ett rart avsnitt, Butters interaktion med proffsen i branschen och kommissariens hängivenhet för sin sting operation var fint att se. Och de feta svarta hororna som tyckte Butters var en hyvens grabb.
Briljant avsnitt! Det framgår också väldigt tydligt hur polisen tar på sig rollen som "moraliska poliser" så som man ofta får se i Cops. Klart ett av säsongens bästa avsnitt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!