2009-10-11, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mutherfuker
Samma sak gller fr samtliga barn i serien.
Vilka barn menar du?
Trey och Matt gr ju rsterna fr de mesta karaktrerna, inklusive barnen (Inte Ike och dagisbarnen kanske).
Citera
2009-10-11, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mutherfuker
Det r inte en, utan flera rstskdespelare som gjort Ikes rst genom tiderna. Om jag inte missminner mig s pratar Trey och Matt om att de mste leta reda p ett nytt barn varenda gng, d dessa bara har rtt rst inne vid en viss lder, i DVD-kommentarerna till nt avsnitt. Samma sak gller fr samtliga barn i serien.
Haha silken BS. Tror knappast att det r barn som gr rsten till Ike.
Citera
2009-10-12, 17:58
Medlem
Mutherfukers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sixerzi
Vilka barn menar du?
Trey och Matt gr ju rsterna fr de mesta karaktrerna, inklusive barnen (Inte Ike och dagisbarnen kanske).

Ja, allts dagisbarnen och Ike. De riktigt unga...

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of..._in_South_Park

Scrolla ner till Ike. "Various children of South Park employees" gr rsterna, och samma sak br det vara till resten av ungarna.
Citera
2009-10-12, 19:02
Medlem
Caesar Johansens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zanga
Haha silken BS. Tror knappast att det r barn som gr rsten till Ike.
Jo det r det, p wikipedia str det att Ikes rst spelas av:
"Various children of South Park employees"

Kolla sjlv: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of..._in_South_Park
Citera
2009-10-12, 19:41
Medlem
Starvids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
S nmner du dom trkigaste avsnitten, lyckat dr...
Smaken r som baken.
Citera
2009-10-12, 21:15
Medlem
Skitnice avsnitt, tyckte det var riktigt roligt. Tycker lite synd om er som inte hngt med i vilka celebs som dtt i USA och inte vet vad exakt chipotle var, det krvs att man r lite insatt i USA fr att det ska vara riktigt kul.

Det blir ju 100ggr roligare nr man sett bitar utav Ghost Hunters och dem dr helt fruktansvrda barnsknhetstvlingarna (tror man kan se det p disc channel eller ngot i swe?). Ike r vl sdr, hller med om att han inte r den bsta karaktren och han kndes definitivt lite fr vuxen i detta avsnittet men jag tyckte detta avsnittet var vldigt bra nd.

Tyckte dem var jvligt prickskra med skmten om flyget med. Det r ju fan ett jvla helvete all den vntan. Inte nog med att man kommit till flygplatsen 2h tidigare s ska man vnta nnu mer fr massa bullshit reasons. 8,5/10
Citera
2009-10-12, 21:27
Medlem
Bra avsnitt men satans s sugen man blev p en fajita burrito frn Chipotle.

"Episode 1309 - Butters Bottom Bitch

Prostitution is on the rise in South Park. This affects South Park Elementary in an unusual way. Butters has made it all the way to the 4th grade without ever kissing a girl. All of his friends have been teasing him mercilessly. Butters is determined to catch up with the rest of the boys in his class."

Kan bli riktigt bra!
Citera
2009-10-12, 21:41
Medlem
Krappfiskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PopLars

Prostitution is on the rise in South Park. This affects South Park Elementary in an unusual way. Butters has made it all the way to the 4th grade without ever kissing a girl. All of his friends have been teasing him mercilessly. Butters is determined to catch up with the rest of the boys in his class."

Kan bli riktigt bra!

Kan nog bli bra.
Citera
2009-10-12, 21:49
Medlem
Rotmosrullens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PopLars

Kan bli riktigt bra!

Lter ju kanon! Sknt med ett avsnitt som inte bara r satir ver frra veckans lpsedlar
Citera
2009-10-13, 15:18
Medlem
I Got Erections avatar
Inte det bsta av avsnitt kanske, men jag personligen lskar nr de upprepar sig s mycket att det blir roligt. Jag menar, Michael Jackson-grejerna trttnar man aldrig p, och ju mer de tjatar ut dem, desto bttre blir det, precis som med allt annat de gr.

Hll p att ramla av stolen nr hans rst dk upp i det senaste avsnittet. Det var frvisso helt vntat, men det var jvligt roligt
Citera
2009-10-14, 21:59
Medlem
FB-Kissens avatar
1 Minut kvar till nsta avsnitt Var kollar ni? Har alltid kollat p Southparkstudios, men vet inte om dem lgger upp det fort eller streamar det
Citera
2009-10-14, 22:08
Medlem
Tazquas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FB-Kissen
1 Minut kvar till nsta avsnitt Var kollar ni? Har alltid kollat p Southparkstudios, men vet inte om dem lgger upp det fort eller streamar det

Cira 6 timmar enligt Mrtwig sidan. Men jag kanske har fel.
Sjlv laddar jag ner det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in