2009-10-11, 19:51
Medlem
dannywtfs avatar
Mste sga att senaste avsnittet var helt okej. De som sger att kvalitn har sjunkit har fel, tycker jag. De gamla avsnitten var inte alls lika roliga..
Citera
2009-10-11, 19:52
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freedom Fighter
Hller delvis med om Ike. Dremot var han grymt kul i avsnittet dr han hade en het romans med sin dagisfrken (nr Cartman var the DAWG)

Sen var det rtt kul nr Kyle sparkade ombord honom (Kick the baby!) p ett godstg till Arkansas. Dr blev han stendes p en krog och folk anvnde honom som papperskorg. Det var vl avsnittet dr Ike skulle omskras om jag inte missminner mig.

Jag garvade skallen av mig t hur Ike sg ut i avsnittet om Hybridbilar, nr hans familj skulle lmna South Park och flytta till San Fransisco. Brun kostym och brun hatt. Hll p att skita ner mig i en kvart!
Citera
2009-10-11, 19:56
Medlem
Freedom Fighters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tubby Steve
Jag har sett alla avsnitt men kommer inte ihg det dr, lter ju kul
vilken ssong och avsnitt?

Edit: kom p att det finns ett avsnitt som heter Ikes wee wee, borde val vara det, ska kolla

Woman: [after seeing Ike] Oh look honey, someone threw away a perfectly good trash can.

Ike's Wee Wee (ssong 2, episod 4)

Citera
2009-10-11, 19:56
Medlem
DertyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Jag garvade skallen av mig t hur Ike sg ut i avsnittet om Hybridbilar, nr hans familj skulle lmna South Park och flytta till San Fransisco. Brun kostym och brun hatt. Hll p att skita ner mig i en kvart!

Hahaha jag med!
Citera
2009-10-11, 20:03
Medlem
Cotillions avatar
Tycker att detta r riktigt bra men r det ngon som vet vilket avsnitt det r?

http://www.youtube.com/watch?v=dxg9SJXhjnQ
Citera
2009-10-11, 20:06
Medlem
Tubby Steves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cotillion
Tycker att detta r riktigt bra men r det ngon som vet vilket avsnitt det r?

http://www.youtube.com/watch?v=dxg9SJXhjnQ
Det r frn filmen Bigger Longer Uncut
Citera
2009-10-11, 21:09
Medlem
Crawzs avatar
Ike r ju skitgrym. Jag som gammal South Park-fantast tycker det e synd att de bytt rst p honom, lter typ som han har kommit i puberteten eller nt, men om de andra killarna inte ldras, varfr skall han?
Citera
2009-10-11, 21:13
Medlem
aCeees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crawz
Ike r ju skitgrym. Jag som gammal South Park-fantast tycker det e synd att de bytt rst p honom, lter typ som han har kommit i puberteten eller nt, men om de andra killarna inte ldras, varfr skall han?
Pubertet definitivt. Jag diggar ocks Ike, goooo karaktr.
Citera
2009-10-11, 21:29
Medlem
SSHs avatar
Citat:

Ike r kanadensare. Kanske r det s att kanadensare kommer i puberteten tidigare n amerikaner?
Citera
2009-10-11, 21:37
Medlem
Crawzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SSH
Ike r kanadensare. Kanske r det s att kanadensare kommer i puberteten tidigare n amerikaner?

Jag trodde kanadensare skippade puberteten.. ohwell.
Citera
2009-10-11, 21:56
Medlem
Mutherfukers avatar
Citat:

Det r inte en, utan flera rstskdespelare som gjort Ikes rst genom tiderna. Om jag inte missminner mig s pratar Trey och Matt om att de mste leta reda p ett nytt barn varenda gng, d dessa bara har rtt rst inne vid en viss lder, i DVD-kommentarerna till nt avsnitt. Samma sak gller fr samtliga barn i serien.
Citera
2009-10-11, 22:01
Medlem
.54321s avatar
Tyckte det var riktigt bra avsnitt story mssigt. Men knns som det skulle behvas lite mera/bttre direkta(?) skmt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in