2009-10-09, 11:35
Medlem
Mark Tremontis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fugu
Du har fel. Och du r en idiot.
Pongen med ditt meddelande r att folk jmfr dagens avsnitt med vilken klass serien hll tidigare ssonger. Detta p grund av ett missnje med avsnittet ifrga.Att du sjlv missar pongen med bgge inlgg r hpnadsvckande. Drmed r du efterbliven.

Inte fr att jag frvntar mig lra en gammal hund att sitta men cheesus...
Frutom att hela ditt inlgg r ett enda stort fail s utmanar jag nd ditt strlande intellekt med att sga: finn ett fel.

Ledtrd: fetmarkerat. PMa mig om du behver mer ledtrdar.
Citera
2009-10-09, 11:47
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mark Tremonti
Inte fr att jag frvntar mig lra en gammal hund att sitta men cheesus...
Frutom att hela ditt inlgg r ett enda stort fail s utmanar jag nd ditt strlande intellekt med att sga: finn ett fel.

Ledtrd: fetmarkerat. PMa mig om du behver mer ledtrdar.
Nja du fr nog helt enkelt stapla upp vad du ser, jag tvivlar p att du har ngot konkret. Men man ska vl inte frvnta sig mer av en imbecill som spenderar lejonparten av sina inlgg vdjandes om hjlp med mattelxor och pulverdieter.

[x] Du klagar p att folk jmfr med tidigare ssonger. Check!
[x] De missnjda jmfr dagens avsnitt med tidigare ssonger som hllt hgre klass. Check!

Slutsats. Det r okej att vdra sitt missnje om avsnitt som r mediokra. Som denna veckas.
Citera
2009-10-09, 11:57
Medlem
fattonys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mark Tremonti
Men kan folk bara sluta och ta upp hela jeffla tiden p hur man tycker serien har blivit smre. Ja, ni fr grna tycka det och lta i att alla de andra ssongerna r s mycket bttre men trden blir galet trkig och ointressant.

South Park var som bst mellan fjrde och tionde ssongen!! Nufrtiden suger det!

Sluta kolla fifan om ni tycker det r s dligt och bara ska jmfra serien med hur den var frr. Svrare n s r det inte.

Senaste avsnittet var kick ass. Domarna var guld.

Det r verlag smre avsnitt nu n mellan den fjrde och tionde ssongen. Mrker man inte det r man blind. Det r inte srskilt konstigt d de precis som Simpsons brjar bli tvungna att kra om skmt. Borde komma ett avsnitt i nn annan serie som heter "South Park already did it".
Citera
2009-10-09, 12:02
Medlem
Mark Tremontis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fugu
Nja du fr nog helt enkelt stapla upp vad du ser, jag tvivlar p att du har ngot konkret. Men man ska vl inte frvnta sig mer av en imbecill som spenderar lejonparten av sina inlgg vdjandes om hjlp med mattelxor och pulverdieter.

[x] Du klagar p att folk jmfr med tidigare ssonger. Check!
[x] De missnjda jmfr dagens avsnitt med tidigare ssonger som hllt hgre klass. Check!

Slutsats. Det r okej att vdra sitt missnje om avsnitt som r mediokra. Som denna veckas.

Vi lgger ner detta nu. Detta r ingen mening att fortstta detta nr ena parten inte frstr vad det handlar om. Hade ven p knn innan jag lste ditt inlgg att du skulle kolla upp vad fr trdar jag tidigare postat i, iofs ingen skrll av ngon som inleder en "diskussion" med glpord nr man inte har ngot bttre att komma med.
Citera
2009-10-09, 12:08
Medlem
fredrocks avatar
inge vidare allts. michael jacksons dd skulle kunna ha hanterats bttre
Citera
2009-10-09, 12:11
Medlem
Carnavass avatar
Visst det r inget "Lilcrime stoppers" avsnitt men fan jag tycker dem gr s otroligt trffskra saker. Ssong 13 hitills har enligt mig inte varit ngon stor besvikelse snarare tvrtom!
Citera
2009-10-09, 12:26
Medlem
fredrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carnavas
Visst det r inget "Lilcrime stoppers" avsnitt men fan jag tycker dem gr s otroligt trffskra saker. Ssong 13 hitills har enligt mig inte varit ngon stor besvikelse snarare tvrtom!
ja, 13 har varit en helt ok ssong och helt klart den bsta p lnge. men det senaste avsnittet... det var ju bara typ tre repliker som sas om och om igen.
Citera
2009-10-09, 12:32
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av helvete!
S jvla underbart att south park r igng igen, har lngtat som fan!

Fattade inte riktigt chipotle-grejen dock. Skiter man blod av att kka chipotle?
Nej men endel brukar bli lite taskiga i kistan om man sger s :P s dom verdrev det och gjorde s man bldde :P
Citera
2009-10-09, 12:35
Medlem
whosgotthecracks avatar
Jag tyckte detta var en utmrkt ppning p en ny ss.

Citera
2009-10-09, 13:03
Medlem
Averys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralph Wiggum
Ja det gr man. Om man inte har a golden butthole. Trodde det var snt alla visste.

Jag bajsar alltid blod efter en subwaymacka med chipotledressing...
Citera
2009-10-09, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whosgotthecrack
Jag tyckte detta var en utmrkt ppning p en ny ss.

Inge ny ssong, utan fortsttningen p ssong 13
Citera
2009-10-09, 14:28
Medlem
Tord_Ywels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carnavas

Instmmer, har varit ngra riktigt bra avsnitt i denna ssongen fr att inte glmma Fatbeard som jag tycker r bsta avsnittet p mnga ssonger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in