2007-11-20, 14:20
Medlem
NirvanAs avatar
De senare ssongerna r mycket mer genomtnkta och tilltalar den ldre publiken bttre tycker jag... Tycker te.x att parker&stone's Al Gore r bland det klockrenaste ngonsin i South Park's historia.
Citera
2007-11-20, 15:49
Medlem
Fulfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinne
Jag gillar verkligen inte de tre senaste ssongerna. Jag hatar den utveckling som Cartmans karaktr har gtt igenom. Dr han frr i tiden var en smtt korkad, smtt frbannad, och smtt mesig person s har han blivit ngon superhatandes nazimrdare. I de tidiga avsnitten s gavar man ju tammefan s fort han ppnar kften, men i de nya avsnitten s r han enbart jobbig.

Tvrtom. Cartmans karaktr har bara blivit roligare med ren.

Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Precis. Avsnittet med namnet Pip, som handlar om denna karaktr r frvrigt helt fantastiskt.

Nej, det avsnittet r faktiskt det avgjort smsta i hela serien.

Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Den dagen du blir myndig kanske du ocks frstr det hysteriskt roliga med dom frsta ssongerna.

De frsta tv ssongerna tilltalar i frsta hand omogna fjortisar. Du har nu bevisat var du mentalt befinner dig. Drmed r det en smula lustigt att just du skulle dra in lder i diskussionen.
Citera
2007-11-20, 17:01
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fulfittan
De frsta tv ssongerna tilltalar i frsta hand omogna fjortisar. Du har nu bevisat var du mentalt befinner dig. Drmed r det en smula lustigt att just du skulle dra in lder i diskussionen.

r du seris? Nej, det kan du vl aldrig vara? Okej att NirvanA anser det vara roligt nr Cartman fr tourettes, men jag trodde rligt talat att han var ensam. Uppenbart att du inte r seris.
Citera
2007-11-20, 18:28
Medlem
NirvanAs avatar
Det r ju roligt som fan med folk som har tourettes ffs

http://www.youtube.com/watch?v=rqtr_RvR3sY gotta luv it
Citera
2007-11-20, 21:27
Medlem
Jontelitos avatar
lskar den politiska satir som infinner sig i mnga avsnitt=) Vilka avsnitt tycker ni innehller de bsta politiska metaforererna??? Lista!
Citera
2007-11-20, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jontelito
lskar den politiska satir som infinner sig i mnga avsnitt=) Vilka avsnitt tycker ni innehller de bsta politiska metaforererna??? Lista!

Goobacks
Manbearpig

bl. a
Citera
2007-11-27, 01:05
Medlem
Detta har inget med ovanstende frga att gra, men jag satt och tittade p ett gammalt avsnitt frrut, nrmare bestmt 504 "Superbest friends" och lade mrket till att de avbildat Mohammed. Detta skapade ju kaos nr danskarna gjorde det... tycker bara det var lite kul att det inte hnt ngt efter att Matt och Trey gjort det.
Citera
2007-11-28, 17:48
Medlem
knakelibangs avatar
Sg Ikes Wee Wee avsnittet p MTV igr och d kom jag fram till att jag saknar lite det gamla south park, det nya har jag absolut inget emot och jag rankar fortfarande sp som den bsta komedi serien. Men nr dom var sm oskyldiga barn s var det helt enkelt mysigare.

Inte fr att jag kan tnka mig att speciellt mnga tycker denna kommentar var intressnat men knde att jag behvde f ut detta ur mig

Stan: (about Kyle telling his parents) Dude, you shouldn't have told them that; now they're gonna go find him and cut off his penis!
Cartman: Fireman.
Citera
2007-11-28, 18:33
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knakelibang
Sg Ikes Wee Wee avsnittet p MTV igr och d kom jag fram till att jag saknar lite det gamla south park, det nya har jag absolut inget emot och jag rankar fortfarande sp som den bsta komedi serien. Men nr dom var sm oskyldiga barn s var det helt enkelt mysigare.

Inte fr att jag kan tnka mig att speciellt mnga tycker denna kommentar var intressnat men knde att jag behvde f ut detta ur mig

Stan: (about Kyle telling his parents) Dude, you shouldn't have told them that; now they're gonna go find him and cut off his penis!
Cartman: Fireman.

Ja r man 16r och luktar kiss kanske man saknar gamla southpark, men fr att ge en hgst objektiv syn p SP s har det utvecklats r rtt hll och r bde smartare och roligare, det r fakta.
Citera
2007-11-28, 18:53
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Ja r man 16r och luktar kiss kanske man saknar gamla southpark, men fr att ge en hgst objektiv syn p SP s har det utvecklats r rtt hll och r bde smartare och roligare, det r fakta.

Nej, det r inte fakta.
Citera
2007-11-28, 22:07
Medlem
ensiferums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA

Det r vll snarare upp till var och en? Har aldrig riktigt gillat dig och du verkar aldrig ha ngot vettigt att sga heller.

Annars har jag ingen sikt om vilket hll de utvecklats, tycker alla avsnitten r sjukt bra och hller mttet
Citera
2007-11-28, 22:22
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensiferum
Det r vll snarare upp till var och en? Har aldrig riktigt gillat dig och du verkar aldrig ha ngot vettigt att sga heller.

Annars har jag ingen sikt om vilket hll de utvecklats, tycker alla avsnitten r sjukt bra och hller mttet

Gilla folk kan man gra i verkligheten, inte p flashback... Det r vl uppenbart att det var mer kiss&bajs humor och inte alls lika briljant och provocerande i dom tidigare ssongerna..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in