TS, vad jag vet har vi inte haft någon våldtäkt med så många inblandade i Sverige.
Däremot i Australien var det ett flertal uppmärksammade gruppvåldtäkter som skapade en stor debatt: http://en.wikipedia.org/wiki/Sydney_gang_rapes
The Sydney gang rapes were a series of gang rape attacks committed by a group of up to fourteen Lebanese Australian men led by Bilal Skaf against European Australian women and teenage girls, as young as 14, in Sydney Australia in 2000. The crimes—described as ethnically motivated hate crimes by officials and commentators [1][2][3]—were covered very extensively by the news media, and prompted the passing of new laws. The nine men convicted of the gang rapes were sentenced to a total of "more than 240 years" in jail. According to court transcripts Judge Michael Finnane described the rapes as events "you hear about or read about only in the context of wartime atrocities".[4]
Samira was first gang-raped when she was 14, by a gang led by someone she knew. They beat her viciously and raped her all night. A month later, one of the most violent attackers in the gang followed her and dragged her off a train by her hair, while other passengers looked the other way. She was then brutally raped by him again.
De bestialiska negrerna förnekar sig aldrig. Spåren går aldrig ur dessa djävulska bestar och det går inte att få dessa djur att bete sig som vita, trots alla försök som gjorts under många hundra år. Man får trösta sig med att USA i alla fall har kännbara straff. Tyvärr räcker inte livstids fängelse i fall som detta, det kostar bara Amerikanska skattedollar. Istället borde döden vara det enda straffet som dessa kaffrer förtjänar.
Tyvärr är det väl så att det faktiskt är dyrare att döma någon till döden än att kasta dom i fängelse för resten av livet på grund av all byråkrati som ligger bakom.
Kan tänka mig att patrasken som gjorde det hade rasistmotiv, där de ville hämnas på vad vita gjort mot deras förfädrar genom att våldta en vit 11-åring, vad annars kunde driva 18 pers till att ackumuleras och våldta någon?
Känns ju som det här är den nya sortens våldtäkt som inte handlar om våld utan att om någon är underårig och ångrar sig. Det är många gånger en övertro på människans överjag som tror att vi ska kunna låta bli att ha sex med någon som är könsmogen och villig bara för att vi har satt en absolut åldersgräns.
Jag har svårt att tänka mig att 18 personer hade joinat och filmat om de var en våldtäkt i ordets ursprungliga mening.
Humorn i historien är ju att de rapporterar att det här har ställt till stora problem för deras basketlag vilket ledde till förlust senast. Ibland är stereotyper väldigt kul.
Enligt artikeln är de 18 GM mellan 14 och 27 år! WTF! Vad är det här för grupp?
En helt vanlig våldtäktsstyrka, dessa är mycket vanligt förekommande i det mörka Subsahara där de kan skådas vandrandes omkring på jakt efter nästa by där de kan våldföra sig på de boende.
Barn, kvinnor, män eller djur spelar mindre roll. http://www.washingtontimes.com/news/...congo-un-base/
Citat:
Ursprungligen postat av Valterjr
Jag har svårt att tänka mig att 18 personer hade joinat och filmat om de var en våldtäkt i ordets ursprungliga mening.
Jaså, men du har inte svårt att tänka dig att en 11-årig vit flicka frivilligt har sex med 18 negrer?
Driver du med oss?
Senast redigerad av Straybullet 2011-03-09 kl. 14:05.
Det finns faktiskt exempel på liknande beteenden, när män i grupp gör saker som för utomstående är helt ofattbart att ingen stoppade. Läs exempelvis om massakern i Song My/My Lai
Oneliners med vad man vill göra med männen raderas - den typen av inlägg tillför inte diskussionen ett smack.
Tjatter om negrer i allmänhet raderas också.
Vill man diskutera etnicitet kontra brott så är detta fel tråd.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!