2011-03-09, 12:52
Medlem
Popcornfrallas avatar
"...she wasn't completely innocent in this case" Bra försvar det där. Hoppas dom spärrar in jävlarna på livstid.
Citera
2011-03-09, 13:13
Medlem
Pawelks avatar
TS, vad jag vet har vi inte haft någon våldtäkt med så många inblandade i Sverige.
Däremot i Australien var det ett flertal uppmärksammade gruppvåldtäkter som skapade en stor debatt:
http://en.wikipedia.org/wiki/Sydney_gang_rapes

Samira Bellil skrev en bok om tournantes, populär sysselsättning bland fransmän:
http://en.wikipedia.org/wiki/Samira_Bellil
Citera
2011-03-09, 13:31
Medlem
Det är väl bara en tidsfråga innan något liknande inträffar i Sverige.
Citera
2011-03-09, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bearforceone
De bestialiska negrerna förnekar sig aldrig. Spåren går aldrig ur dessa djävulska bestar och det går inte att få dessa djur att bete sig som vita, trots alla försök som gjorts under många hundra år. Man får trösta sig med att USA i alla fall har kännbara straff. Tyvärr räcker inte livstids fängelse i fall som detta, det kostar bara Amerikanska skattedollar. Istället borde döden vara det enda straffet som dessa kaffrer förtjänar.

Tyvärr är det väl så att det faktiskt är dyrare att döma någon till döden än att kasta dom i fängelse för resten av livet på grund av all byråkrati som ligger bakom.
Citera
2011-03-09, 13:42
Medlem
drPlutoniums avatar
Kan tänka mig att patrasken som gjorde det hade rasistmotiv, där de ville hämnas på vad vita gjort mot deras förfädrar genom att våldta en vit 11-åring, vad annars kunde driva 18 pers till att ackumuleras och våldta någon?

http://www.youtube.com/watch?v=nnzjQMDbYrQ
Citera
2011-03-09, 13:43
Vart är poliserna som slog sönder crack-pundaren Rodney King när man behöver dem?

edit. Eller KKK för den delen...

Enda positiva är att det skedde i Texas. Nu får vi bara hoppas på en helvit jury och en helvit vaktstyrka på fängelset som får förgylla deras liv.

De vider som står på deras sida i den där skithålan borde delas deras straff.
Senast redigerad av Field 2011-03-09 kl. 13:49.
Citera
2011-03-09, 13:57
Medlem
Känns ju som det här är den nya sortens våldtäkt som inte handlar om våld utan att om någon är underårig och ångrar sig. Det är många gånger en övertro på människans överjag som tror att vi ska kunna låta bli att ha sex med någon som är könsmogen och villig bara för att vi har satt en absolut åldersgräns.

Jag har svårt att tänka mig att 18 personer hade joinat och filmat om de var en våldtäkt i ordets ursprungliga mening.

Humorn i historien är ju att de rapporterar att det här har ställt till stora problem för deras basketlag vilket ledde till förlust senast. Ibland är stereotyper väldigt kul.
Citera
2011-03-09, 14:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PPson
Enligt artikeln är de 18 GM mellan 14 och 27 år! WTF! Vad är det här för grupp?
En helt vanlig våldtäktsstyrka, dessa är mycket vanligt förekommande i det mörka Subsahara där de kan skådas vandrandes omkring på jakt efter nästa by där de kan våldföra sig på de boende.
Barn, kvinnor, män eller djur spelar mindre roll.
http://www.washingtontimes.com/news/...congo-un-base/

Citat:
Ursprungligen postat av Valterjr

Jag har svårt att tänka mig att 18 personer hade joinat och filmat om de var en våldtäkt i ordets ursprungliga mening.
Jaså, men du har inte svårt att tänka dig att en 11-årig vit flicka frivilligt har sex med 18 negrer?
Driver du med oss?
Senast redigerad av Straybullet 2011-03-09 kl. 14:05.
Citera
2011-03-09, 14:04
Medlem
hapdes avatar
Jaaa...de verkade vara vara psykiskt stabila.
Citera
2011-03-09, 14:05
Medlem
UAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hapde
Jaaa...de verkade vara vara psykiskt stabila.

För att ARTON personer skall vara psykiskt labila samtidigt kräver att våldtäkten begicks på en anstalt för psyksjuka.

Fortsätt leta efter ursäkter.
Citera
2011-03-09, 14:11
Medlem
Bockstensmannens avatar
Det finns faktiskt exempel på liknande beteenden, när män i grupp gör saker som för utomstående är helt ofattbart att ingen stoppade. Läs exempelvis om massakern i Song My/My Lai
Citera
2011-03-09, 14:13
Moderator
blomvattnares avatar
OT raderat.

Oneliners med vad man vill göra med männen raderas - den typen av inlägg tillför inte diskussionen ett smack.
Tjatter om negrer i allmänhet raderas också.
Vill man diskutera etnicitet kontra brott så är detta fel tråd.

/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in