2011-03-11, 10:31
Citat:
Ursprungligen postat av Caine.Atrebatum
Fyfan. Jag känner mig obeskrivligt illa till mods. Jag vill se dessa våldtäktsdjur upphängda i köttkrokar - enbart evig tortyr är egentligen "acceptabelt" straff, men inte ens det räcker. Dessa "människor", dessa våldtäktspedofiler har överhuvudtaget INGET - absolut INGET - existensberättigande. Varje andetag dessa bestar tar är ett hån mot offret och mänskligheten. Detta beteende är idag skrämmande vanligt, vilket också gör mig stundvis "positiv" till att förinta hela mänskligheten (
). Den skada dessa miljoner barn och kvinnor tar är allt för omfattande och obegriplig för att rättfärdiga människans existens om man är något sånär extrem i sina tankar. Det är egentligen inte värt det, kan man tycka ibland. Jag tror många skulle offra sitt liv om eftereffekten blev fred och harmoni för människan och död åt våldtäktsmän och andra djur. Tyvärr är detta inom vissa kretsar "status"; att våldta och förnedra flickor och kvinnor främst från "den andra sidan" (läs: vit). Hatet mot vita är bevisligen mer utbrett och allvarligt (inte minst för att det enligt PK och etablissemang är "legitimt") än rasismen och hatet mot svarta - även om båda förstås skall fördömas. Det "positiva" i eländet är att det hände i USA. Detta är något som Sverige tillsynes dock inte principiellt har något emot, dessa våldtäkter. I Sverige, i enlighet med god Svennetolerans och "humanism" betraktas dessa bestar som precis lika mycket offer som den 11-åriga flickan. I helvete heller. Jag tackar gud för att detta inte skedde i Sverige - då hade dessa 18 vilddjur mått bra och förstås fått ett och annat PK-poäng. Jag ber för flickan, hennes anhöriga och alla andra (framtida) offer där ute.

Här ser ni för övrigt ett tvättäkta juggeäckel i sitt essé. Börjar babbla om köttkrokar och så vidare. Vad han inte förstår är att det är den vita mannens fel då vi tagit hit skiten. Borde bara förpassa alla negrer till Afrika, inte mer med det. Behöver inte utkräva någon blodig hämnd eller liknande. Det gjorde vi i förväg under slaveriets tid(Vi ligger några hundra år före Mellanöstern och Afrika, när det kommer till det här.. Inte för att dom någonsin kommer nå dit men ändå, värt att poängteras).
Däremot borde det självklart vara fritt fram att skjuta negrer/sandnegrer som lämnar sig territorie, ungefär som man skjuter av varg som kommer för nära ens djur. Sen kan ju gärna vita kvinnor som vill rasblanda bege sig till områdena ifråga för lite saftig kulturberikning. Kvinnor/tjejer som ligger med invandrare är verkligen paria.
Hur som helst vill den agressive Jugoslaven/Kroaten/Whatever självklart utkräva en våldsam hämnd. Krigsskadade jävel försvin ifrån mitt land du är lika önskvärd som de du vill straffa.
/Mvh Sultan
Senast redigerad av Sultan 2011-03-11 kl. 10:34.
Senast redigerad av Sultan 2011-03-11 kl. 10:34.