2011-03-11, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caine.Atrebatum
Fyfan. Jag känner mig obeskrivligt illa till mods. Jag vill se dessa våldtäktsdjur upphängda i köttkrokar - enbart evig tortyr är egentligen "acceptabelt" straff, men inte ens det räcker. Dessa "människor", dessa våldtäktspedofiler har överhuvudtaget INGET - absolut INGET - existensberättigande. Varje andetag dessa bestar tar är ett hån mot offret och mänskligheten. Detta beteende är idag skrämmande vanligt, vilket också gör mig stundvis "positiv" till att förinta hela mänskligheten ( ). Den skada dessa miljoner barn och kvinnor tar är allt för omfattande och obegriplig för att rättfärdiga människans existens om man är något sånär extrem i sina tankar. Det är egentligen inte värt det, kan man tycka ibland. Jag tror många skulle offra sitt liv om eftereffekten blev fred och harmoni för människan och död åt våldtäktsmän och andra djur. Tyvärr är detta inom vissa kretsar "status"; att våldta och förnedra flickor och kvinnor främst från "den andra sidan" (läs: vit). Hatet mot vita är bevisligen mer utbrett och allvarligt (inte minst för att det enligt PK och etablissemang är "legitimt") än rasismen och hatet mot svarta - även om båda förstås skall fördömas. Det "positiva" i eländet är att det hände i USA. Detta är något som Sverige tillsynes dock inte principiellt har något emot, dessa våldtäkter. I Sverige, i enlighet med god Svennetolerans och "humanism" betraktas dessa bestar som precis lika mycket offer som den 11-åriga flickan. I helvete heller. Jag tackar gud för att detta inte skedde i Sverige - då hade dessa 18 vilddjur mått bra och förstås fått ett och annat PK-poäng. Jag ber för flickan, hennes anhöriga och alla andra (framtida) offer där ute.

Här ser ni för övrigt ett tvättäkta juggeäckel i sitt essé. Börjar babbla om köttkrokar och så vidare. Vad han inte förstår är att det är den vita mannens fel då vi tagit hit skiten. Borde bara förpassa alla negrer till Afrika, inte mer med det. Behöver inte utkräva någon blodig hämnd eller liknande. Det gjorde vi i förväg under slaveriets tid(Vi ligger några hundra år före Mellanöstern och Afrika, när det kommer till det här.. Inte för att dom någonsin kommer nå dit men ändå, värt att poängteras).

Däremot borde det självklart vara fritt fram att skjuta negrer/sandnegrer som lämnar sig territorie, ungefär som man skjuter av varg som kommer för nära ens djur. Sen kan ju gärna vita kvinnor som vill rasblanda bege sig till områdena ifråga för lite saftig kulturberikning. Kvinnor/tjejer som ligger med invandrare är verkligen paria.

Hur som helst vill den agressive Jugoslaven/Kroaten/Whatever självklart utkräva en våldsam hämnd. Krigsskadade jävel försvin ifrån mitt land du är lika önskvärd som de du vill straffa.

/Mvh Sultan
Senast redigerad av Sultan 2011-03-11 kl. 10:34.
Citera
2011-03-11, 21:33
Medlem
Caine.Atrebatums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sultan
Här ser ni för övrigt ett tvättäkta juggeäckel i sitt essé. Börjar babbla om köttkrokar och så vidare. Vad han inte förstår är att det är den vita mannens fel då vi tagit hit skiten. Borde bara förpassa alla negrer till Afrika, inte mer med det. Behöver inte utkräva någon blodig hämnd eller liknande. Det gjorde vi i förväg under slaveriets tid(Vi ligger några hundra år före Mellanöstern och Afrika, när det kommer till det här.. Inte för att dom någonsin kommer nå dit men ändå, värt att poängteras).

Däremot borde det självklart vara fritt fram att skjuta negrer/sandnegrer som lämnar sig territorie, ungefär som man skjuter av varg som kommer för nära ens djur. Sen kan ju gärna vita kvinnor som vill rasblanda bege sig till områdena ifråga för lite saftig kulturberikning. Kvinnor/tjejer som ligger med invandrare är verkligen paria.

Hur som helst vill den agressive Jugoslaven/Kroaten/Whatever självklart utkräva en våldsam hämnd. Krigsskadade jävel försvin ifrån mitt land du är lika önskvärd som de du vill straffa.

/Mvh Sultan

Jag förstår om du blivit allt för svennefierad i ditt analytiska "brottsbekämpande"; lås in djuren några år, ge dem lite "vård" och släpp ut dem i samhället igen. Klassisk svensk brottsbekämpning. Du känner dig så där härligt civiliserad - men du glömmer att era allt för "civiliserade" manér inte hjälper er i kampen mot det onda. Snarare tvärtom. Våldtäktsdjur som dessa "människor" skall straffas. Och det är också därför många är glada att det inte hände i Sverige, då sådana som du är för "civiliserade" för att faktiskt ge ett kännbart straff. I samma veva som du försöker låta "arg" och negerhatisk kommer du ändå med samma PK-floskler; "Du skall icke döma", och hänvisar till någon jävla kolonialism. Att jag vill straffa dessa våldtäktsdjur ter sig naturligt; att du inte vill det visar på något "smärre" tekniskt fel i hjärnkontoret. Så knip igen din jävla sozze.
Citera
2011-03-15, 21:48
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=3aCFV767xcs
Citera
2011-03-16, 10:53
Medlem
Nordisk-Stolthets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goderian2
http://www.youtube.com/watch?v=3aCFV767xcs

negermorsan verkar hög, det är ett brott att flickans inte visste vart flickan höll till
Citera
2011-03-16, 11:44
Medlem
vattholma-2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordisk-Stolthet
negermorsan verkar hög, det är ett brott att flickans inte visste vart flickan höll till
Det är en stor sannolikhet att familjen har en finger med i spelet. CPS har tagit flickan och hon får inte träffa någon från familjen, det sker inte ofta i USA! Alla män behöver inte heller ha haft sex med flickan, många har tagits in för att de sett filmen eller haft kopior på den. Det kommer nog komma fram en hel del skit i den här historien när allt är utrett.
Citera
2011-03-16, 11:51
Medlem
Masingas avatar
Nu kan det ju vara så att tjejen är ett litet luder(jag vet, hon är 11år) men inget förvånar mig längre med Usa. Hon kanske gick med på att ha sex med ett par st för att sedan inte kunna säga nej när flera vill vara med.

Tror inte att allt sägs i den här soppan.
Citera
2011-03-16, 11:54
Medlem
vattholma-2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Nu kan det ju vara så att tjejen är ett litet luder(jag vet, hon är 11år) men inget förvånar mig längre med Usa. Hon kanske gick med på att ha sex med ett par st för att sedan inte kunna säga nej när flera vill vara med.

Tror inte att allt sägs i den här soppan.
Jag tror det är troligare att hon horats ut av mamman och pappan, polisen är väldigt tyst om detta och CPS har sekretess i fallet samt håller flickan på en okänd ort. Det är rätt så klart att familjen har ett finger med i spelet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in