• 1
  • 2
2011-03-09, 03:14
Bannlyst
Jag mår piss just nu,
För två timmar sedan gick min bror ner till badrummet helt naken , jag blir chockad och tänker det där skulle han aldrig göra om han var nykter. Jag är i rummet brevid o undrar vafan han håller å med då han står och pratar med sig själv. Hans ögon är helt döda typ och han verkar hallicunera (eller fan det stavas) får reda på att han tagit 1-2 eller 8 st Stilnoct och "skojat" på internet om att han ska ta livet av sig för en kompis. Sedan börjar han gråta o säga att han inte har något att leva för då jag börjar gråta för att jag har nog med skit i mitt jävla liv ändå, jag sitter där med honom tills han somnar, varav han skriker att han vill dö. Jag har själv försökt ta livet av mig.

Min bror går aldrig ut, träffar aldrig kompisar utan sitter bara vid datorn och spelar, han har aldrig haft flickvän vad jag vet men går dock i skolan och psykolog.

Hur fan ska jag göra? jag vill aldrig mera vara med om detta räcker med att han går på antidepp.

Jag orkar seriöst inte själv leva om alla jävla människor jag känner ska fucka upp det såhär för mig.

Snälla bara seriösa svar då jag sitter o storbölar och inte vet vafan jag ska göra.

Har viktiga saker i skolan men min bror går före allt.

Jag älskar honom, men han älskar inte mig det har jag hört ett antal gånger men den skiten jag ta, vill bara att han kommer ut och fattar hur det är att va ute, osv.
Senast redigerad av BellaSWE 2011-03-09 kl. 03:22.
Citera
2011-03-09, 03:24
Medlem
MulleMecK.s avatar
Ta ut honom, få han se saker.. se andra människor! Ge honom något att leva för!
Citera
2011-03-09, 03:26
Medlem
Aop1s avatar
Försök umgås med honom. va ute med honom osv det är din bror. Om han blir mer dålig då borde du nog ringa 112
Citera
2011-03-09, 03:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MulleMecK.
Ta ut honom, få han se saker.. se andra människor! Ge honom något att leva för!
Grejen är att han skulle aldrig göra det med mig för han gillar inte mig
Citera
2011-03-09, 03:29
Medlem
PM om du vill ha någon att prata med
Citera
2011-03-09, 03:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aop1
Försök umgås med honom. va ute med honom osv det är din bror. Om han blir mer dålig då borde du nog ringa 112

Han hatar mig vet inte varför jag har inte gjort han något ont.
Han mår bara dåligt vet inte om han var seriös men han har självmordstankar ofta tror jag.
Citera
2011-03-09, 03:30
Medlem
Aop1s avatar
Bygg upp er relation
Citera
2011-03-09, 03:32
Medlem
Aop1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BellaSWE
Han hatar mig vet inte varför jag har inte gjort han något ont.
Han mår bara dåligt vet inte om han var seriös men han har självmordstankar ofta tror jag.

Varför hatar han dig? Är det för något du har gjort mot honom eller något?

Men kolla vad han vil göra osv.

Har haft samma sak med min lillebror då han inte umgicks med så ofta men nu gör han för vi byggde upp vår relation och jag tar ut honom köper saker osv gör roliga saker osv osv
Citera
2011-03-09, 03:36
Bannlyst
Citat:
Varför hatar han dig? Är det för något du har gjort mot honom eller något?

Men kolla vad han vil göra osv.

Har haft samma sak med min lillebror då han inte umgicks med så ofta men nu gör han för vi byggde upp vår relation och jag tar ut honom köper saker osv gör roliga saker osv osv

Jag vet faktiskt inte varför han hatar mig jag har inte gjort nånting mot honom alls.
Men du är antagligen kille? tror inte min bror skulle vilja gå ut o shoppa osv med mig..
Citera
2011-03-09, 03:38
Medlem
Han hatar dig nog inte innerst inne. Han är nog bara grymt deprimerad, vilket kan leda till att man säger vissa saker man inte menar och beter sig på ett sätt man inte egentligen vill bete sig på. Ofta när man hatar sig själv så brukar man ofta utesluta folk från sitt liv. Speciellt folk i ens närhet.

Hur eller vad du ska göra har jag dock ingen jävla aning om.
Citera
2011-03-09, 03:38
Medlem
Aop1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BellaSWE
Jag vet faktiskt inte varför han hatar mig jag har inte gjort nånting mot honom alls.
Men du är antagligen kille? tror inte min bror skulle vilja gå ut o shoppa osv med mig..

Ja jag är kille. Men nej det är inte kul att shoppa osv. Typ kolla vad han har intresse för. har han intresse för spel köp spel eller något till honom så han blir glad. Prata mer med honom osv, Annars kan jag vara hans vän .
Citera
2011-03-09, 03:42
Bannlyst
Citat:
Ja jag är kille. Men nej det är inte kul att shoppa osv. Typ kolla vad han har intresse för. har han intresse för spel köp spel eller något till honom så han blir glad. Prata mer med honom osv, Annars kan jag vara hans vän .

Han är antisocial, älskar death/black metal och älskar datorer.
Dock vill jag att han ska ha vänner UTANFÖR dator livet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in