• 2
  • 3
2011-03-09, 09:22
Medlem
Tiberius.s avatar
Avsluta hans fotbollskarriär genom att sparka sönder hans knäskål, ett passande straff då han inte kan skilja på vad som är mitt och ditt...

/ Tiberius
Citera
2011-03-09, 09:34
Medlem
Inse att den kända fotbollspelaren har företräde till alla fitta och låt honom ta över. Du ska vara tacksam att du fick ha ihop det med samma tjej som senare fick ihop det med en känd fotbollsspelare.

Du är ingenting jämfört med honom. Han har säkert betydligt större potential både ekonomiskt och livsstilsmässigt dessutom. Ge upp.
Citera
2011-03-09, 13:54
Bannlyst
Vi kan avfärda Anton Hysén

http://www.aftonbladet.se/sportblade...icle8685068.ab
Citera
2011-03-09, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Vi kan avfärda Anton Hysén

http://www.aftonbladet.se/sportblade...icle8685068.ab

Ja det kunde väl alla koppla i TS första inlägg där han skrev att spelaren spelade i allsvenskan, medans Anton Hysén spelar i division 2.
Citera
2011-03-09, 15:20
Medlem
Massive.Massons avatar
Sluta försöka lista ut vem fotbollspelaren är och hjälp killen istället. Jag säger basebollträ till knät löser det.
Citera
2011-03-09, 17:06
Medlem
LNCJ-exLRs avatar
varför vågar du inte säga vem det är? Är säkert ingen allsvensk spelare, utan någon jävla "lille edet" spelare..
Citera
2011-03-09, 19:44
Medlem
thefarside.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muschen
Det konstiga är ju att din flickvän väljer att umgås med en kille som raggar på henne och har velat "fixa dig".
precis min tanke.

jag hade blivit onådigt rasande på min flickvän om hon för en sekund funderade på att inte säga upp kontakten med honom efter det där.

din flickvän respekterar inte dig.
Citera
2011-03-09, 21:09
Medlem
Den biten av TS berättelse jag höjde på ögonbrynen mest av var just delen att denne fotbollsspelare har erbjudit sig att "fixa honom". Inte bara har du skit på honom genom att han i teorin har vart otrogen men ur ett juridiskt perspektiv så skulle jag personligen ta till mig detta som ett olaga hot.

Vilket gör det hela extra bra är att det tydligen skall vara en känd fotbollsspelare. TS, jag skulle absolut INTE oroa mig om jag var i dina skor, din flickvän har förklarat för dig hur hon känner och du ska ta hennes ord för det. Jag tycker att du ska fortsätta att vara iskall, jag kan med all förståelse inse att du känner dig utmanad av den här individen, men tänk då till att han vill ha det du har, inte tvärtom! Fortsätter han med sitt beteende och inte ger upp får du helt enkelt ta dig ett prat med honom, vad vet jag, spela in skiten med om han får för sig att bli aggressiv eller om han anser sig stå över dig genom att börja med kränkningar och påhopp. Det är högst troligt att han anser dig stå lågt ner på näringskedjan vilket visar i varför han har sådan bristande respekt från början och inte ger med sig.

Personligen hoppas jag verkligen att du tillslut får nog och sätter den jävla översittaren på plats, han har väldigt mycket att förlora om du spelar dina kort rätt!
Citera
2011-03-09, 23:38
Medlem
Menimienais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Airsteala
Det är en hyfsat känd fotbollsspelare (spelar i allsvenskan), som raggar på min tjej. Jag känner inte killen i sig, men jag känner hans flickvän. Hon och jag är kompisar och han och min flickvän. Nu visar det sig att han velat vara mer än vän med min tjej och att han sagt till henne att han är berädd att lämna sin flickvän för min. Min flickvän vill absolut inte detta och har inte sett dem mer än vänner. Han ska t o m ha sagt att han är berädd att "fixa" mig om hon så vill. Det var hon som berättade allting för mig, men ändå känner jag för att sätta dit den jäveln just för att det kan uppmärksammas i media. Problemet ligger väl i att jag då sviker min flickvän och även hans, då vi är kompisar.

Kan tillägga att vi alla är rätt unga och då menar jag under 22 för att inte avslöja allt för mycket.

Jag är jävligt trött på honom, men ska jag låta bli för att inte förstöra något?

Flytta till relationsdelen om den ligger del.

om din flickvänn inte har något till övers för bollkalle så har du ju inget att frukta även om idioten fortsätter.
men om det blir för mycket så kan det ju vara värt att ta upp det med killen när ni 4 är samlade (dvs flickvännerna med) och be honom att sluta försöka ragga upp din tjej.
vad kan hända?

Lycka Till
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här