Citat:
Ursprungligen postat av Airsteala
Det är en hyfsat känd fotbollsspelare (spelar i allsvenskan), som raggar på min tjej. Jag känner inte killen i sig, men jag känner hans flickvän. Hon och jag är kompisar och han och min flickvän. Nu visar det sig att han velat vara mer än vän med min tjej och att han sagt till henne att han är berädd att lämna sin flickvän för min. Min flickvän vill absolut inte detta och har inte sett dem mer än vänner. Han ska t o m ha sagt att han är berädd att "fixa" mig om hon så vill. Det var hon som berättade allting för mig, men ändå känner jag för att sätta dit den jäveln just för att det kan uppmärksammas i media. Problemet ligger väl i att jag då sviker min flickvän och även hans, då vi är kompisar.
Kan tillägga att vi alla är rätt unga och då menar jag under 22 för att inte avslöja allt för mycket.
Jag är jävligt trött på honom, men ska jag låta bli för att inte förstöra något?
Flytta till relationsdelen om den ligger del.
om din flickvänn inte har något till övers för bollkalle så har du ju inget att frukta även om idioten fortsätter.
men om det blir för mycket så kan det ju vara värt att ta upp det med killen när ni
4 är samlade (dvs flickvännerna med) och be honom att sluta försöka ragga upp din tjej.
vad kan hända?
Lycka Till