• 1
  • 2
2011-03-09, 00:53
Medlem
Airstealas avatar
Det är en hyfsat känd fotbollsspelare (spelar i allsvenskan), som raggar på min tjej. Jag känner inte killen i sig, men jag känner hans flickvän. Hon och jag är kompisar och han och min flickvän. Nu visar det sig att han velat vara mer än vän med min tjej och att han sagt till henne att han är berädd att lämna sin flickvän för min. Min flickvän vill absolut inte detta och har inte sett dem mer än vänner. Han ska t o m ha sagt att han är berädd att "fixa" mig om hon så vill. Det var hon som berättade allting för mig, men ändå känner jag för att sätta dit den jäveln just för att det kan uppmärksammas i media. Problemet ligger väl i att jag då sviker min flickvän och även hans, då vi är kompisar.

Kan tillägga att vi alla är rätt unga och då menar jag under 22 för att inte avslöja allt för mycket.

Jag är jävligt trött på honom, men ska jag låta bli för att inte förstöra något?

Flytta till relationsdelen om den ligger del.
Senast redigerad av Airsteala 2011-03-09 kl. 01:03.
Citera
2011-03-09, 00:57
Medlem
AngelDevils avatar
Är det alexander gerndh (svårt och stava till de efternamnet utan att googla vilket jag inte orkar) som är fotbollspelaren?
Citera
2011-03-09, 00:58
Medlem
Ring och prata med killen och förklara för honom så att han förstår dig tillräckligt väl för att inte göra om det. Om jag säger såhär, han lär ha lite mer att förlora i ett slagsmål än vad du har till exempel...
Citera
2011-03-09, 01:06
Medlem
Airstealas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AngelDevil
Är det alexander gerndh (svårt och stava till de efternamnet utan att googla vilket jag inte orkar) som är fotbollspelaren?

Nej, det är inte han. Spekulera lite innan du gissar och för övrigt stavas det Gerndt.
Citera
2011-03-09, 01:16
Medlem
vad är problemet? du har ju ditt på det torra, din tjej är ju inte intresserad, så vad är problemet?

skit i honom, reta honom istället, säg hur fin din tjej är och hur bra ni har det, ha,ha,ha så kan han få va avundsjuk se det som en komplimang att någon vill vara med din tjej. berätta hur bra hon är på att suga så blir det riktigt plågsamt för honom.

så länge din tjej inte är intresserad så har du inget att oroa dig för. sedan är ni ändå så unga, ni är ju inte ens 24 år gamla, hormonerna florerar i er, ni testar er fram etc. du skall se att om tio år har du andra tjejer som du har haft EFTER din nuvarande tjej.

va ej orolig.
Citera
2011-03-09, 01:25
Bannlyst
Utmana honom på en frågesportstävling! Den som vinner och är smartast får tjejen och sen är allt tjafs över!
Du kan ju omöjligt förlora mot en fotbollsspelare.
Citera
2011-03-09, 01:32
Medlem
Ignorera bara, varför göra nån större grej av det?
Citera
2011-03-09, 01:43
Bannlyst
Förstår inte vad problemet är, din tjej säger ju att hon inte vill något så då är ju allt lugnt.
Säg till tjejen att ge fan i snubben och låt henne berätta allt till fotbollsspelarens tjej så har du fuckat de lite för honom iaf.
Citera
2011-03-09, 01:49
Bannlyst
DULEE!! Måste va han!!
Citera
2011-03-09, 02:07
Bannlyst
Vore riktigt intressant och veta vem fotbollsspelaren är, du kanske kan pm:a namn TS?
Citera
2011-03-09, 02:11
Medlem
Min-Mammas avatar
Skulle han "fixa" dig?

Du skulle haft nån till att fixa till honom så fotbollskarriären avslutas abrupt. Som tack för det bedrägliga beteendet.
Citera
2011-03-09, 03:00
Bannlyst
Vilken stad rör de sig om?

Citat:
Ursprungligen postat av Guardiola
DULEE!! Måste va han!!

Med falskt pass eller?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera