2011-03-08, 21:10
Medlem
Peders3ns avatar
Okej det r shr . Har en Western Digital Passport p 450gig modell ldre n 06
Jag pluggar in kabeln men det kommer bara upp en "Balloon" som det str att den inte knner igen typen av USB.Den brummar och lter som ett krnkraftverk men det har den gjort sen dag 1. D man drar ut kabeln s lter det som att den stngs ner och stannar, Kanske den inte stdjer W7 men det tror jag r hgst osannolikt med tanke p att min bror hade W7 och den hrddisken frut.. Snlla hjlp mig fr morsan vill ha sina foton och dom skyller det p mig -.-' .
Citera
2011-03-08, 21:27
Medlem
Jimpozzs avatar
Prova med att stnga av datorn helt, dra ur strmsladden, vnta 1 min. Starta datorn!
Citera
2011-03-08, 21:31
Medlem
Peders3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimpozz
Prova med att stnga av datorn helt, dra ur strmsladden, vnta 1 min. Starta datorn!

Jag fr lov att testa imorgon. Vet inte om jag har kvar garanti. Den har ju aldrig kt i golvet eller ngot sdant.
Citera
2011-03-10, 08:10
Medlem
zixls avatar
I vrsta fall s kan du ta ut den ur sin box och stoppa in den i en dator som en vanlig disk, skulle du n filerna d s kan ju en backup av viktiga saker vara p sin plats
Citera
2011-03-11, 19:14
Medlem
Peders3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zixl
I vrsta fall s kan du ta ut den ur sin box och stoppa in den i en dator som en vanlig disk, skulle du n filerna d s kan ju en backup av viktiga saker vara p sin plats

Jo jag har frskt och frskt att f upp den. men fan heller att skalet vill ge sig!

Ngra tips? Mste f upp han utan vld!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in