2011-03-08, 21:10
Medlem
Peders3ns avatar
Okej det är såhär . Har en Western Digital Passport på 450gig modell äldre än 06
Jag pluggar in kabeln men det kommer bara upp en "Balloon" som det står att den inte känner igen typen av USB.Den brummar och låter som ett kärnkraftverk men det har den gjort sen dag 1. Då man drar ut kabeln så låter det som att den stängs ner och stannar, Kanske den inte stödjer W7 men det tror jag är högst osannolikt med tanke på att min bror hade W7 och den hårddisken förut.. Snälla hjälp mig för morsan vill ha sina foton och dom skyller det på mig -.-' .
Citera
2011-03-08, 21:27
Medlem
Jimpozzs avatar
Prova med att stänga av datorn helt, dra ur strömsladden, vänta 1 min. Starta datorn!
Citera
2011-03-08, 21:31
Medlem
Peders3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimpozz
Prova med att stänga av datorn helt, dra ur strömsladden, vänta 1 min. Starta datorn!

Jag får lov att testa imorgon. Vet inte om jag har kvar garanti. Den har ju aldrig åkt i golvet eller något sådant.
Citera
2011-03-10, 08:10
Medlem
zixls avatar
I värsta fall så kan du ta ut den ur sin box och stoppa in den i en dator som en vanlig disk, skulle du nå filerna då så kan ju en backup av viktiga saker vara på sin plats
Citera
2011-03-11, 19:14
Medlem
Peders3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zixl
I värsta fall så kan du ta ut den ur sin box och stoppa in den i en dator som en vanlig disk, skulle du nå filerna då så kan ju en backup av viktiga saker vara på sin plats

Jo jag har försökt och försökt att få upp den. men fan heller att skalet vill ge sig!

Några tips? Måste få upp han utan våld!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in