Sökt igenom FB och Google och ändå inte blivit klokare så skapade en tråd.
Under 5 månader har jag fått ca 3 brev med mina kontouttag, undrar varför det skickas ut och hur man gör för få dom att inte skickas. Ursäktar mig om jag har placerat tråden fel.
En till fråga, skickad dessa brev ut till alla i hela Sverige som har ett bankkonto?
Innan internet fick alla(?) med ett bankkonto sina kontoutdrag som brev. Nu är det ganska ovanligt att banker skickar ut det till kunder med internetbank, då de kan se samma info där.
Innan internet fick alla(?) med ett bankkonto sina kontoutdrag som brev. Nu är det ganska ovanligt att banker skickar ut det till kunder med internetbank, då de kan se samma info där.
Okej, får väll ta och ringa banken och höra om dom kan sluta skicka ut brev med utagen på.
Sökt igenom FB och Google och ändå inte blivit klokare så skapade en tråd.
Under 5 månader har jag fått ca 3 brev med mina kontouttag, undrar varför det skickas ut och hur man gör för få dom att inte skickas. Ursäktar mig om jag har placerat tråden fel.
Tacksam för svar!
Mvh.
Det lustiga är att du antagligen fått betala för utskicken. 25:- brukar de ta för fysiska utskick av kontoutdrag.
Vore ju bra att veta vilken bank det gäller. Hos Swedbank kan man välja i internetbanken om man vill ha utskicken. Minns inte var, men det gick att hitta ganska lätt iaf.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!