Skt igenom FB och Google och nd inte blivit klokare s skapade en trd.
Under 5 mnader har jag ftt ca 3 brev med mina kontouttag, undrar varfr det skickas ut och hur man gr fr f dom att inte skickas. Ursktar mig om jag har placerat trden fel.
En till frga, skickad dessa brev ut till alla i hela Sverige som har ett bankkonto?
Innan internet fick alla(?) med ett bankkonto sina kontoutdrag som brev. Nu r det ganska ovanligt att banker skickar ut det till kunder med internetbank, d de kan se samma info dr.
Innan internet fick alla(?) med ett bankkonto sina kontoutdrag som brev. Nu r det ganska ovanligt att banker skickar ut det till kunder med internetbank, d de kan se samma info dr.
Okej, fr vll ta och ringa banken och hra om dom kan sluta skicka ut brev med utagen p.
Skt igenom FB och Google och nd inte blivit klokare s skapade en trd.
Under 5 mnader har jag ftt ca 3 brev med mina kontouttag, undrar varfr det skickas ut och hur man gr fr f dom att inte skickas. Ursktar mig om jag har placerat trden fel.
Tacksam fr svar!
Mvh.
Det lustiga r att du antagligen ftt betala fr utskicken. 25:- brukar de ta fr fysiska utskick av kontoutdrag.
Vore ju bra att veta vilken bank det gller. Hos Swedbank kan man vlja i internetbanken om man vill ha utskicken. Minns inte var, men det gick att hitta ganska ltt iaf.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!