2004-09-08, 00:47
Medlem
Laments avatar
Haha, fyfan vilken rolig tråd.
Är förvånad över att den inte låstes direkt med hänvisning till att "diskussioner om låsningar ska tas med berörd moderator"
2004-09-08, 00:47
Medlem
sysops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg
Förlåt såååååååå jävla mycket då!!!...

Tänkte bjuda Farsan på hockey (vilket jag gjorde) och behövde råd, då jag inte bor i Sverige...

Tillsägelse och fel rubriksättning, okay!...

Du rätta mig???...Skall inte en 'Super-Moderator' kunna stava ???...

Fjant säger jag...

Varna, banna gör vad Du vill / kan...Mitt liv är mer än FB....

http://forum.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=147806

Tillsägelse MY ARSE!!!...Pajas!!!...

Hint
2004-09-08, 00:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sysop
Hint

Wotchercunt, why don' yew just Aylsebury Duck off...?
2004-09-08, 00:54
Medlem
Lutass avatar
Hmmm, visst brukar trådar spåra ur men detta är ju helt otroligt. Vet då minst en, och då tänker jag inte på trådskaparen, som FÖRHOPPNINGSVIS inte tittar in på flashback nått mer...
2004-09-08, 01:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lutas
Hmmm, visst brukar trådar spåra ur men detta är ju helt otroligt. Vet då minst en, och då tänker jag inte på trådskaparen, som FÖRHOPPNINGSVIS inte tittar in på flashback nått mer...

Vem är DU...???...
2004-09-08, 01:03
Medlem
Lutass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg
Vem är DU...???...

Lutas

Vem är DU...???...
2004-09-08, 01:04
Medlem
snapcases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alezman
För jag ser det på hur du skriver och på hur du skrivit.
Kolla dig själv i spegeln och säg högt vilken jävla stor lögn du är, för helvete.
Jag jobbar med barn och ungdomar som har läs och skrivsvårigheter dagligen och kan intyga att det finns väldigt stora skillnader i hur det yttrar sig. Jag kan inte se nåt i det Lady Tiera har skrivit tidigare i forumet som kan tolkas som om hon ljuger om sitt handikapp.
Visst, din polare kanske led av grav dyslexi men det är nästan mer synd om dom som har mildare svårigheter eftersom de ofta inte upptäcks och därför inte får nån hjälp.
2004-09-08, 01:05
Medlem
Carl-Willhelms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alezman
För jag ser det på hur du skriver och på hur du skrivit.
Kolla dig själv i spegeln och säg högt vilken jävla stor lögn du är, för helvete.

Amen vad är fel med dig?

/CW
2004-09-08, 01:08
Medlem
Bleeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sysop
Hint
Indeed! :mad:

F.ö. ska jag be att få tacka 'edberg' för att han här hjälpt mig att understryka vikten av den poäng jag sökte göra med detta inlägg: http://forum.flashback.info/scandinavia/showpost.php?p=1316937&postcount=11 (som är en del av tråden http://forum.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=147911).
2004-09-08, 01:23
Medlem
BRA TRÅD Edberg! Jag håller fan med dig.. quinnor.. :P

Jag saknar Securion!
2004-09-08, 01:25
Medlem
Byfånens avatar
Usch vad mycket trams ! Jag var/är själv dyslektiker .

Själv hade jag problem med min 9-åriga dotter som hade läs/skriv-problem, Tokdårarna i hennes klass mobbade henne pga av detta, men dessa egentligheter satte jag stopp för (hotade vissa idioter med en rejält stort ris med smisk), sedan dess har min dotter fått ett bättre självförtroende och blivit riktigt duktig att läsa/skriva.

Bara man ger FAAAAAAN (Gavne-fason) att mobba folk med läs och skrivproblem så kommer dom att klara sig bättre än vad man tror !
2004-09-08, 01:29
Bannlyst
Edberg har dragit Solna bärs!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in